![]() |
[brainfart]Forumgrind
Idee.
5 of meer forummers (drummer, 2 gitaristen, 1 bassist, 1 vocalist minimaal.) grind. 1 dag in onze studio (een zondag ofzo). diezelfde dag ca 5 nr's schrijven en meteen opnemen. Ereshkigal en ik doen in ieder geval mee en nemen een deel van het gebrul wel voor onze rekening. Nu zoeken we dus nog de bovenstaande deelnemers + wat kwakzalvers die nog denken wat te kunnen toevoegen (gameboybliepjesnerds?). Het is natuurlijk wel praktisch als je in de buurt van het pitoreske Schijndel woont of berijd bent een eindje te reizen aangezien onze studio daar gelokaliseerd is. Je hoeft je instrument niet meester te zijn, als je maar snel spelen kunt (y) |
ik speel snel gameboy
|
waer?
|
Schijndel lamlul, lees de draad voor je blaat ;)
|
dat deed ik. ik bedoel eerder: schijndel, wtf. ;p
|
Citaat:
en het Smidje van Tiel :D |
:D
een boerendorp is een goede basis voor poldergrind (y) |
Citaat:
|
nou nog een degelijke studio met zulke kekke beheerders daaro dan ;) .
|
Citaat:
|
hij is je niet waardf
|
ik ben niet berijd
|
wel bereden?
|
nog niet in schijndel
|
haha gaaf idee.
|
ik kan niet snel drummen :(
|
Het concept is gaaf, doch de muziekstijl die voor ogen is, is niet echt mijn territorium. :(
|
Ik ken een Duitser uit Schijndel. Die spreekt Nederlands met een mix van een Duits en een Schijndels accent. (y)
|
ik wil wel wat blasten/d-beaten
de naam vind ik blij |
Nice, wat 5-minute grind invloeden zijn nooit weg (y)
Dus tot nu toe: Ereshkigal - Vocals Fake - Vocals Cut_Off - Drums EZblade - Gameyboy gepiel Ik kan evt ook wel bassen maar het is natuurlijk leuker als we daar een andere forummer voor hebben. Haligh of Tiq mischien? En nog 1 - het liefst 2 - gitaristen. Ik neem aan dat je met de naam Brainfart bedoelt? Dat was meer een topicomschrijving om mee aan te geven dat dit een idee was wat ineens in me omgehoog kwam. Als naam is dat wel gay inderdaad, jij hebt natuurlijk patent op de 5 Minute Grind naam, wie weet is dat wel wat? |
Ik wil wel de Kvlt Promo Grrrl van het geheel zijn.
|
Daar hoopte ik al op (y)
|
ik speel gitaart.
en ik rock ;) ik heb wel interesse |
Citaat:
|
als er behoefte is aan een lekkere snaredrum-mars, dan ben ik ook wel te porren ;P
|
Citaat:
@Carn Tuurlijk hebben we daar behoefte aan, gewoon meedoen (y). Dus nu nog 1 gitarist en 1 bassist. |
misschien leg ik wel wat terror neer (y) !
|
Citaat:
|
Ik ken hem als Paulie. (y)
|
Paulie, haha wat een gast is dat ook :D
maargoed ontopic! nog 1 gitarist. |
Citaat:
|
oh het vermelden waard:
er is een drumkit (gaar en excl bekkens.) een groot Hartke bas cabinet. 2x Randall gitaarcombo zanginstallatie. en natuurlijk al onze studio meuk (Y) |
Citaat:
voor carn wel , die is duur gewend |
Dan moet Carn zijn pannenset maar zelf meenemen als hij dat nodig acht ;)
|
drumkit maakt me geen flikker uit, neem zelf wel wat deksels en 12" snare mee.
Nahgoed, count me in. Ik zit wel met vervoer; iemand die vanaf ehv rijdt? Geen zin om met bekkens, pedaal en trommel half fucking brabant af te OVen |
Wat is nou een Forumgrindproject zonder den heere Mennuz?
|
Citaat:
Ik kreeg net trouwens de volgende geheimzinnige PM van een bepaald individu: Citaat:
|
Citaat:
Ik heb even gemist of er al iemand voor de baslijnen is, die wil ik wel komen neerleggen, mits iemand een basgitaar mee kan nemen, de mijne vertikt het om versterkt te worden. En w00t Menno teh voice! |
Ik heb een basgitaar, een Stagg welliswaar maar goed genoeg voor Grind met een hoofdletter G.
|
waarschijnlijk heb ik dan een toetsenbord aan mijn gameboy hangen <3
|
kan rutger niet rijden
|
Goed, het begint op te schieten. Tot nu toe doen de volgende mensen dus mee:
Ereshkigal (Erik) - Vocals Mennuz - (Menno) - Vocals Fake - (Freek) - Vocals en opname Ufke - (Roel) - Productie en mogelijk bas Haligh - (Derek) - Mogelijk bas? cut_off - (Rutger) - Drums Carn - (Mickel?) - Drums EZblade - (Bram) - Gameboy James Riot - (?) - Gitaar Het fucking schofo dreamteam \m/ |
mijn naam is correct. (y)
|
fuck it. is 'r nog plek?
|
Voor jou zeker (y)
voorkeursbehandeling go! |
ik ga er van uit dat er bier is overigens
want dan komt het BEEST in me LOS. |
Citaat:
|
Tof (y)
en natuurlijk is er bier, als het even kan Hertog Jan (grindbier bij uitstek) en anders schultenbrau/jager/oid. |
himmaltegek
|
w00t
Ereshkigal (Erik) - Vocals Mennuz - (Menno) - Vocals Fake - (Freek) - Vocals en opname Ufke - (Roel) - Productie, promotie, Führer en bas Haligh - (Derek) - Mogelijk bas? cut_off - (Rutger) - Drums Carn - (Mickel?) - Drums EZblade - (Bram) - Gameboy cha0s - (Mark Moerdijk) - Gameboy? James Riot - (?) - Gitaar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |