![]() |
Vagina
Hoi,
Ik schrijf nu al een tijdje voor een website met allerlei weetjes en leuke artikeltjes over de vagina en aanverwanten (www.vaginavrienden.be). Door opzoekwerk te doen naar een onderwerp voor een nieuw artikel kwam ik op dit forum terecht. Tof! dacht ik en ik heb meteen gevraagd of ik hier wat meningen kon komen sprokkelen over de vagina en daar een artikeltje rond schrijven voor de website...dus hier ben ik: Hoe staan jullie tegenover de vagina? Kijk je er wel eens naar (je eigen vagina, die van je vriendin?). Vind je ze mooi, lelijk, vies, stinkend, prachtig, ...? Schenk je er regelmatig aandacht aan of laat het 'ding' je gewoon koud? Lees je er (veel) over of weet je er eigenlijk weinig van? Let me know! |
Euhm :D
|
:D
Ik zie de mijne wel eens, maar erg bewust bekijken doe ik niet. Ik vind 't niet mooi, niet lelijk, niet vies, niet prachtig, maar gewoon normaal. Net zoals ik mijn knie, voet, hand, elleboog etc ook niet heel bijzonder vind, gewoon; normaal. Ik lees er niet bewust iets over, zoveel interesseert het me niet. Net zoals ik dus ook geen stukken over ellebogen op ga zoeken :P Ik weet wat het is, hoe het werkt, hoe ik het moet behandelen, en dat is genoeg. |
Ik dacht toch serieus dat dat de site van Goedele Liekens was. :s
En verder: ik voel toch niet de behoefte om daar over te praten, eerlijk gezegd. |
Dat is de site van Goedele Liekens ja :)
Het is wel een heel intiem onderwerp om op een forum als dit over te praten vind. Ik denk dat niemand gaat zeggen dat ze haar vagina bv. vies vindt... |
Het is inderdaad de site van Goedele Liekens, of toch door haar opgericht, de inhoud komt echter niet allemaal van haar zoals nu wel blijkt :)
Niet echt specifieke interesse voor de vagina dan hé...of toch niet meer/minder dan voor een ander lichaamsdeel...wil dat dan zeggen dat je je vrouw-zijn door iets anders beleefd? Zo ja, wat dan? Of bedoel je iets anders? Zeg en zijn er geen jongens/mannen die hier een mening over hebben?? |
Ik vind niet dat het feit dat ik een vagina heb, mij vrouw maakt. Ik heb een vagina, omdat ik vrouwelijk ben, denk ik eerder. (Hormoontjes -> baby krijgt uiterlijk van een meisje.) Ik voel me dus vrouwelijk omdat ik die bepaalde vrouwelijke hormonen heb.
|
Citaat:
|
Ik kijk er eigenlijk nooit echt naar, ik heb er bv nog nooit met n spiegel naar gekeken (zoals je wel eens ziet/leest), ik vind n vagina niet mooi, het hoort gewoon bij je lichaam. Ik lees er niks over en heb daar ook geen behoefte aan (wel hoor ik wel eens wat op tv).
|
Citaat:
|
Is dat niet een beetje vreemd, dat je bvb wel vrijt, je laat beffen, je schaamhaar scheert/bijknipt etc, maar dat je eigenlijk zelf weinig geeft/bekend bent met dat vagina-stukje van jezelf?? :confused:
Als je je bvb al hebt laten beffen, maar nog nooit naar je eigen vagina hebt gekeken, dan wil dat eigen lijk zeggen dat je partner meer van je kent dan jezelf...of zie ik dit nu helemaal verkeerd? :confused: En gewoon effe terzijde: ik ben hier zelf ook maar gewoon over beginnen nadenken toen ik over die vagina begon e schrijven zenne :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom moeten we zo nodig zoveel aandacht voor onze geslachtsdelen hebben? Je kan er toch gewoon normaal mee omgaan? |
Zolang er wat in kan vind ik het best. :p
|
Ik heb net zoveel interesse voor mijn vagina als voor mijn linkerpink.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de boel daar beneden ook wel eens bekeken, want soms moet je wel, maar meer dan wat vlees flappen is het eigenlijk niet.
Ik vind het daarom ook niet bijzonder mooi of lelijk. Het is er gewoon. Nou ja, echt mooi is het natuurlijk nooit... Zolang m'n vriend het niet al te ranzig vind, vind ik 't best. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je vagina een 'zij' noemen vind ik ook heel fout klinken.
|
Goedele lik eens :p
|
Citaat:
|
Beetje vreemde vragen, maar goed :)
Hoe staan jullie tegenover de vagina? Kijk je er wel eens naar (je eigen vagina, die van je vriendin?). Nee, waarom zou ik daar in godsnaam naar gaan kijken? Vind je ze mooi, lelijk, vies, stinkend, prachtig, ...? Niets bijzonders eigenlijk. Gewoon een stuk vlees toch? Schenk je er regelmatig aandacht aan of laat het 'ding' je gewoon koud? -20, behoorlijk koud dus Lees je er (veel) over of weet je er eigenlijk weinig van? Ik lees er niets over, waarom zou ik dat dan doen?? |
Ik vind vaginas leleijk.
|
Citaat:
|
Ik vind mijnvagina een mooie bloeiende roos.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind mijn vagina niet lelijk maar anders en anders ruikend...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |