![]() |
Kaartverkoop ABN AMRO tennis tournooi......
Ik heb even een vraagje. Ik wil graag naar het ABN AMRO tennis tournooi omdat Tim Henman daar ook komt te spelen dit jaar. Ik wil hem heel graag een keer in actie zien. Nou weet ik niet op welke dag hij moet spelen, aangezien dat pas bekend wordt gemaakt vlak voor het tournooi. Ik kan dus ook geen kaarten gaan bestellen.
Weet iemand wanneer bekend wordt gemaakt wanneer hij moet spelen? Volgens mij of de zaterdag of zondag voor de week van het tournooi niet? En weet iemand ook, uit voorgaande jaren, of je op de dag zelf bij de kassa ook nog kaarten kan kopen (1e rang)? Heeft iemand daar ervaring mee??? mira_love |
waarschijnlijk de zaterdag voor het toernooi begint.
2 dagen vantevoren. En dan kun je ook nog wel ruimschoots kaartjes kopen. (maar voor henman zal ik het niet doen) |
door de week is er plek genoeg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik betwijfel of de eerste-rangs kaarten nog wel te koop zijn zo vlak voor het toernooi?
Ok, het is doordeweeks nooit uitverkocht maar die lege plekken zitten dan vooral op de tweede rang. Heb hem 2 keer in de halve finale zien spelen in Rotterdam; ik vind het persoonlijk niet zo'n leuke speler om naar te kijken. Vooral omdat hij niet echt een persoonlijkheid op de baan is, in mijn ogen weinig uitstraalt. |
Citaat:
Ik heb ook een hekel aan zijn manier van doen tijdens wimbledon, zijn collegeboy uitstraling en hij oogt vaak onsportief. |
nouja, als er geen eerste rangs-kaarten meer zijn, ik ga misschien wel voor de tweederangs kaarten.....ben ik er tenminste bij....
maar iedereen besteld dus van te voren? niemand die ervaring heeft met het bestellen van kaarten twee dagen voor de dag? |
hang er ook vanaf hoe de top spelers t hebben gedaan in de week ervoor
staat federer bv in de finale op zondags.. zal hij heus niet maandags spelen.. maar geven ze hem een rustdag en zal hij op dinsdags spelen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had het er toevallig gisteren met een vriend van me erover gehad om er ook naar toe te gaan. Ik wilde zelf ook 1e rangs kaarten, maar die vriend zei dat die nu al zelfs zijn uitverkocht... :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22. |