![]() |
Help! Kan site niet openen
ik heb een raar probleem
ik kan op elke website komen, behalve die van me school, super irritant... heb t met firefox en IE geprobeerd normaal krijg ik altijd een inlogvenstertje als ik naar die site ga, waar ik mn naam en wachtwoord invul.. maar dat krijg ik dus ook niet meer heeft iemand enig idee wat t is? bij voorbaat dank |
Over welke site hebben we het?
|
Waarschijnlijk problemen met de server. Kunnen klasgenoten van jou nog wel op de site komen?
|
Pas als zoiets structureel (i.e. verschillende tijdstippen, verschillende dagen) aanhoudt dan moet je het probleem bij jezelf gaan zoeken. Anders is de kans namelijk ook levensgroot dat het probleem gewoon bij die site ligt zoals Dukko zegt.
|
op elke andere computer kom ik er wel op
t probleem zal dus bij mijn computer liggen, maar wat kan t zijn?! gaat trouwens om intra.mim.hva.nl |
Ik kan er gewoon opkomen. Heb je recentelijk nieuwe software op je pc geinstalleerd? (firewall iets te scherp ingesteld wellicht?)
Cookies e.d. al gewist? |
cookies uitgezet, nog steeds zelfde probleem!
:( |
Citaat:
|
woah, snelle reactie ;)
ja sorry dat bedoel ik, gewist, alle cookies zijn gewist ik heb t ook als mn firewall uitstaat en wat nieuwe software betreft zoals hierboven werd genoemd: ja ik heb wel t een en ander aan nieuwe software... maar zou dat t zijn? echt raar! en frustrerend... |
Controleer je regelmatig op spyware? Sowieso wel aan te raden. Download Hitman Pro eens.
|
doe ik
en ik heb hitman pro |
Offtopic:
Citaat:
Voor dit probleem moet je juist geen hitman pro aanraden. :) |
Citaat:
Ik kan hier ook interessant gaan doen met praat over DNS serials en cache problemen, maar dan kan hij toch echt beter naar z'n provider of het systeembeheer van zijn school bellen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |