![]() |
Teh Carnaval Meeting
Wat?
Teh Carnaval Meeting Waar? Mondial te Baek (Beek, Limburg) Wanneer? 25, 26, 27 of 28 februari (za t/m di) Waarom in godsnaam? Omdat we er op spugen |
Lijkt me opzich wel cool. Lang geleden dat ik weer eens bij een meeting ben geweest. Het lijkt me dat wel dat we dan weer asociaal hard gaan zuipen en dat ik ergens kan crashen?
Als het ff kan moet het op de Utrecht-muziek-meetings lijken. Die waren altijd wel gaaf. Ik mail mcmotion want die houdt daar ook wel van. |
Als iemand in de buurt van de plek des Meets gewoon een pand kraakt kan iedereen blijven crashen. (y)
|
Als het alleen de carnavalsvakantie betreft ben ik present, als het carnaval zelf betreft niet :)
|
Citaat:
:) |
Vooroordelen:
Junks zitten maar in 97% van de panden. Voordelen: Van schimmels ga je trippen. |
Er hebben ooit bij mij 10 man gepit met carnaval, ik kan dat wel nog een keer regelen.
We gaan uit in de www.mondial2000.nl de plaats-om-te-zijn in Beek :D en daarna crashen we bij mij? maar als iemand een ander idee heeft hoor ik het graag he |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
i'm in |
Lal, wie gaat er vanuit Ehv, Roel ?
|
triste
|
Maar waarom zou deze meeting niet een triest vervolg op een langdurige traditie van meetings worden die last minute niet doorgaan omdat er niemand komt opdagen?
Maar voor het idee: i'm in. |
Citaat:
|
Mondial
omfg is dit een idee van jou rutger? maar waarschijnlijk wel in ja |
ik ga lekker werken krijg ik dubbel uitbetaald en daarna wijchense boeren uitlachen in het plaatelijk cafe. leukere avond is er toch niet.
|
Twee dagen geleden liep je nog te klagen over keepers en dat je de ouders van Rutger nog nooit gezien had.
DIT IS JE KANS! VERKLEED JE ALS KRTEK! |
leuk idee(y)
|
Citaat:
Boven mijn hoofd ontstond toen een http://images.scholieren.com/images/on.gif en ik opende dit topic. Rutger kwam toen met de Mondial, Beek, slaapplaatsen e.d. Er moet alleen nog een dag gekozen worden. De vrijdag schijnt het goedkoopst te zijn, het is dan officieel nog geen carnaval, maar in Beek schijnt het altijd carnaval te zijn. |
Citaat:
|
Ik weet niet wat ik doe.
Misschien dat ik wel in brabant zit. Anders ook gewoon in Mestreech. :cool: hehe. |
Dat mensen hier nog überhaupt over moeten twijfelen. JEZUS.
|
Citaat:
damn RITE |
Ik durf rond die tijd amsterdam niet uit :o
|
Hoe gay is carnaval.
Blijf het een vreemde zaak vinden dat je vooraf vastgestelde dagen nodig hebt om je klem te zuipen. |
Citaat:
|
ik ben de dag ervoor (24 dus) wel te vinden ergens in Eindhoven. Mocht je iemand in een groene outfit met Zylom erop spotten, grote kans dat ik in de buurt ben.
|
Citaat:
wie maakt er dan ook een sport van om al die namen op te zoeken en te vermelden op internet :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |