![]() |
Randjesfietsen - status?
Nu in een recent topic het woord weer is gevallen, werd mijn nieuwsgierigheid geprikkeld. Hoe zit het intussen met al die meiden die ruim een jaar geleden (of is het intussen al twee jaar) zich hebben bekeerd tot het randjesfietsen, toen het werd geïntroduceerd op dit forum?
Doen jullie het nog? |
wat de neuk is randjesfietsen als ik vragen mag ?
|
Citaat:
;) |
Goh, ik wist helemaal niet dat het begrip hier vandaan kwam :) Ik weet ook eigenlijk helemaal niet meer waar ik het begrip van heb leren kennen, maar goed, dat is ook niet het belangrijkste ;)
Randjesfietsen is voor mij inmiddels veel meer een vast onderdeel van de hele sekssessie, dan dat ik me daar echt gericht op focus en veel moeite voor moet doen. Ik bereik dat stadium vaak al redelijk snel, maar wel alleen tijdens penetratie. Bij het hand of mondwerk kost het me wel nog de nodige concentratie om zover te komen. Ik vind randjesfietsen eigenlijk ook het lekkerst als ik mijn partner daar in mee kan nemen, als we samen zo op dat randje zitten en onszelf - maar zeker ook de ander - steeds tot het uiterste drijven. Dat is echt gekmakend lekker, zeker om te zien hoe hij daar ook zo van kan genieten. Maar het hangt vaak wel van mijn bui af of ik zin heb in randjesfietsen, soms kom ik veel liever gewoon al lekker klaar, zeker als ik voel/weet dat ik meerdere keren ga klaarkomen. Of soms is het gewoon zó lekker dat ik mijn orgasme niet meer tegen kan houden, maar over het algemeen heb ik toch wel een redelijke zelfbeheersing. Ja, randjesfietsen is heerlijk om te doen :) |
Wat een goor woord.
|
Ik kan alleen maar randjesfietsen...
|
Citaat:
|
Op welke fiets ik ook stap, het randje blijft het probleem.
|
kutje bef...
|
your point?
|
no point.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jawel het f0rum is de oers00p van ALLES :)
ot: vaste prik |
rf maakt het zeker beter:)(y)
|
Citaat:
Maar volgens mij was het toch al wel een eerder bekend begrip... En ach, of het begrip er nu wel of niet is, mensen doen het toch wel. Het is gewoon iets lichamelijks en dat is niet opeens ontstaan doordat die term er kwam. |
Introductie was dus 4 jaar geleden, niet 1 jaartje ;)
Daarbuiten: randjefietsen is leuk, maar daar zijn al zoveel topics over, zie de toegevoegde waarde van deze niet echt in :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |