![]() |
Forumgrind: 4 en 5 maart!
Forumgrind
Schofo Dreamteam: Ereshkigal (Erik) - Vocals Mennuz - (Menno) - Vocals Fake - (Freek) - Vocals en opname Ufke - (Roel) - Productie, promotie, Führer en bas Haligh - (Derek) - Bas cut_off - (Rutger) - Drums Carn - (Mickel?) - Drums EZblade - (Bram) - Gameboy cha0s - (Mark Moerdijk) - Gameboy? James Riot - (Younes) - Gitaar Scordalus - (Peter) - Extra Bas Mentu - (Jaap) - Extra Bas Kaptein Roodbaard - (Stefan) - Lazy Bum Botulism - (Jorge) - Gitaar Tiq - (Mark) - Opname en productie EggeD - (?) - Noise Back Door Man - (Job) - Synth Overig aanwezig randvolk: Metal - (Martijn) antigone - (Max) Waar: Basement-Music studio Deken Baekersstraat 4 5482 JH Schijndel Wat: Nr's schrijven en opnemen voor een nieuwe Kvlt Promo Grrrl productie (y) - Eerste Eigen Muziek meeting - kansloos drinken enz enz. Waneer: 4 en 5 maart dus. - !!Let op!! - deelnemen als muzikant kan niet meer aangezien dat wel een erg grote groep wordt maar als je toch nog gewoon langs wilt komen mail dan even naar freek@monomachine.net of PM mij even (y) |
nog wat toevoegingen/idee-en uit het vorige topic:
- zondag(ochtend) zwemmen in het "subtropisch zwemparadijs" - latingrind (y) meer ideeen zijn welkom! |
|
gast!
haal die mogelijk en dat vraagteken eens weg! |
ik stem voor die ongebruikte teksten die ufke eens had gemaakt.
|
- Spetälskahora cover
- Lied over Pleurez Beide zijn we forumhistorisch gezien verplicht tot op het bot. |
Hahaha, dat is echt een briljante tekst idd. Ik stem voor (y)
Ik wil ook een Angelena singallong doen \m/ |
Citaat:
|
Citaat:
Meeste teksten waren van Menno trouwens. |
Citaat:
Die klassieke mosh breakdown die je voorstelde in dat nr vind ik ook een strak idee! |
Vergeet je m'n noise, dude.
|
Aangepast (y)
Dit was ook de laatste die ik nog aan de muzikanten toevoeg, anders worden er dat echt veel te veel. |
Citaat:
"Ik kom nooit meer terug op het Forum. Ik heb nu 30 bans, het is wel mooi geweest." "Dit was echt de laatste keer, ik zit nu op 65 ik ga met pensioen. Wat? Gaan ze de pensioensleeftijd verhogen? Dan plak ik er ook nog 2 aan vast." "#80. Ja, dit was echt de laatste keer, ze kunnen allemaal een lepra krijgen." Meneer zit nu op 82 and still counting. Of iets dat hij afgelopen week zei: "Ik ben gestopt met vrouw onvriendelijke teksten." Ik gok op 5 maart de woorden: "Nog eentje om het af te leren." |
Oh fuck, 5 maart, dan heb ik een familiefeestje. :|
|
Zeg vlegel hoe haal je het in je hoofd om me als Lazy Bum te betitelen! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is er eigenlijk al een logo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Familieverplichtingen duren tot 20.00. Geen probleem. (y)
|
dan maak ik speciaal voor carn een myspace waar ik een hele hoop minderjarige emomeisjes aan toevoeg :) .
|
Haha, toen ik vanmiddag wakker werd lag ik daar ook aan te denken, een myspace waar we dan op een gegeven moment melden dat we uit elkaar zijn gegaan, omdat we het niet meer eens konden worden over de trui van Menno.
|
tiq; wie zorgt er voor de groupies?
|
Paulie.
|
Citaat:
http://www.cheatcc.com/psx/pics/eng1.jpg BRING IT ON |
whahahaa,.. dit gaat nog leuk worden ook. En optredens dan als we toch groot gaan denken? Wacken 2007 ofzo?
|
Sziget!
|
Citaat:
|
we kunnen ook afspreken dat iedereen zelf wat aan drank enz enz meezeult en ieder 5 euro afstaat ofzo zodat we vantevoren al een zooi inkopen kunnen doen (bitterballen en andere truie shit (y) ).
ook wat vega zooi natuurlijk aangezien we geloof ik minstens 3 van die hippies erbij hebben (y) . |
Freek, waar haal je ze vandaan, die geniale ideeën?! (Y)
|
Citaat:
op een fles jägermeister na :) |
he, ik neem toch echt een synthesizer mee, of je het nou wilt of niet freek. :)
|
ik kan wel een tree meenemen, want waarschijnlijk ben ik met de auto (y)
|
we kunnen zelfs een tuinset meenemen, mocht die nodig zijn.
|
jammer wel dat 6 maart op een maandag is :|
|
hey ja wacht.
ik dacht dat van zaterdag op zondag was? |
ik denk dat dat een klein foutje is.
ik ga iig uit van 4&5 |
houston, we've got a problem
|
Citaat:
|
wist ik ;)
|
Whitney.
|
Bovenstaande vind ik allemaal best (y)
Datum is idd 4 en 5, ik verander het even. Als Roel dan ff de titel kan aanpassen want dat kan ik niet :( |
zal ik de rummikub meenemen?
|
Zondag 5 maart moet ik wakker, alert en vrolijk om 15.00 in Best zijn voor het familiefeestje. Kan het niet een weekje later? :):):)
|
Echte mannen spelen Jenga.
Of was het nou Risk. |
Citaat:
|
Citaat:
als het maar snel vaststaat. |
Een weekje later ben ik jarig en dan zal ik vrees ik niet komen i.v.m. partijen.
Bas. :) |
ik kom ook, al acht ik dat er zeker geen plaats meer is voor wat verfijnd tambourinespel zeker, freek ?
nouja als forumbaas voel ik me hoe dan ook verplicht bier te komen drinken (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |