![]() |
Sigur Ros
dit vond ik laatst, tis heel vaag, ijslands geloof ik
mooie nummers vind ik - death song - hjartad hamast - vidrar vel til loftarasa zo da wouk even kwijt dus downloaden maar -LOVE- aln |
yup het het album Ágaetis byrjun
is heel mooi maar heb het al lang niet meer gedaaid...je moet er de tijd voor nemen en er rustig voor gaan zitten |
Citaat:
|
Sigur Ros is nietstegenzeggend een aparte band.. Hele aparte sound, maar wel inspirerend. Lars Ulrich schijnt zwaar fan te zijn.. maar goed, das beetje een pauper tegenwoordig
|
Ik heb ze vorig jaar live gezien, Werchter. Zijn echt tof! Gingen heel veel mensen zitten, lekker luisteren :)
Ook mooi hoe hij zingt en er gespeeld wordt met strijkstokken op de gitaren! Echt super muziek :) (Heb ik mijn mondeling CKV over gedaan :) ) |
SR zijn GEWELDIG!
ik heb ze vorig jaar een tijdje gevolgd met hun tour.. 5 keer live gezien ofzo.. Ze zijn echt supermooi maar als je een vrolijk humeur hebt moet je er niet naar gaan luisteren... aaaah Ik ga het gelijk opzetten :) |
echt geweldige cd, aegatis byrjun... mooi artwork enzo ook, en de teksten zijn een mengeling van IJslands en de fantasietaal van de zanger geloof ik. Erg (y)
|
Fantasietaal? neehoor gewoon ijsland alleen dacht ik?
|
Citaat:
oh... dacht 't ergens gelezen te hebben ofzo, maarja, verschil hoor je toch niet ;) |
Citaat:
|
Vette bnd jah. Hele vaag en relaxt.
Ik heb Agaetis Byjurn (ofzo:)) . |
Citaat:
Nog een ijslandse aanrader: Mum |
de cd is op het moment zeer goedkoop bij de frs
|
Citaat:
ik wist 't wel :p ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |