![]() |
Plaatje kopieren
Hallo,
Ik heb een vraag je hoe kan je een plaatje kopieren als je hem niet van een site kan afhalen. Want je kan hem ook nie selecteren. xx wen |
Waar wil je dat plaatje dan vandaan kopieren? :confused:
|
op 'print screen' drukken, staat ergens op het toetsenbord..; en dan naar een programma zoals paint ofzo... en plakken maar! (en dan eventueel nog de afbeelding eruit knippen)
|
Van en site maar als ik op het plaatje klik met me rechtermuis knop komt er nix testaan en ik kan hem ook nie selecteren
|
Print Screen, Start-Alle programma's-Bureauaccessoires-Paint
Plakken, rechtsklikken, kopiëren naar bestand. Zo simpel is het. |
Citaat:
Dank u vriendelijk :D het is gelukt dus topic kan weg ;) |
Print screen idd, de knop links van scroll lock en rechts van F12. En ik kopieer hem dan altijd naar word, ga daar snijden en dan eventueel naar paint.
|
:)
|
eerst met je vinger op print screen drukken, dan met de muis naar start --> alle programma's --> bureau-accessoires --> Paint, dan bovenaan bewerken --> plakken, dan linkermuisknop op het gestippelde plaatje, en je plaatje eruit knippen [linkermuisknop ingedrukt houden]
|
Amen.
|
Sorry sjakie als het vorige keer lullig overkwam, maar ik vond je naam gewoon grappig :p
|
andere zoeken
|
Ik doe het meestal via de bron van de webpagina, werkt beter en je behoud de hele afbeelding.
|
Als je niet rechtermuisknop op het plaatje kan, kan dat meestal op de site zelf ook niet dus werkt bron weergeven ook niet.
|
Citaat:
|
Makkelijker is gewoon op de afbeelding klikken, ingedrukt houden en naar de statusbalk onderin je scherm te slepen. Dan opent ie de afbeelding in een nieuw venster.
|
Citaat:
|
Volgens mij is het nu wel duidelijk. :)
Slotje! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mag hier een groooooot slotJE op
|
De apple gebruikers niet vergeten. :p
Appeltje + shift + 3 is hele beeldscherm Appeltje + shift + 4 kan je zelf selecteren wat gekopieerd moet worden. :) |
:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |