![]() |
crimineel drugs
ey even een domme vraag ,,,
Kun je als je iemand in het criminele circuit veraad .. echt met de dood worden bedreigd ... dat het echt uit komt.. Dat je bv naar het buitenland moet vluchten??? Alvast bedankt (er is een vriend van me die ZEGT dat hij nu naar marokko moet omdat ze hem zoeken ivb dat) :eek: :eek: :eek: |
kan ja :rolleyes:
|
|
omg en ik maar denken dat iedereen wel een beetje kon nadenken....
|
meld misdaad anoniem...
|
Ja dit is inderdaad mogelijk. Overigens moet je je bij dit soort dingen wel altijd afvragen afvragen of je een doodsbedreiging werkelijk serieus moet nemen. Dit is afhankelijk van een aantal factoren. Is bijvoorbeeld de situatie voor de crimineel die je bedreigd zelf ook werkelijk bedreigend? Hangt hem bijvoorbeeld een zeer ernstige straf boven het hoofd als uitkomt wat hij op zijn geweten heeft? Wordt de situatie voor hem levensbedreigend als het uitkomt? Dat soort dingen moet je je eerst afvragen.
Mocht je hem inderdaad werkelijk serieus nemen dan zou ik ten eerste (al dan niet op een anonieme manier hoewel ik niet denk dat dit erg handig is) aangifte doen bij de politie. Die kunnen dan kijken of er iets aan te doen valt. Daarna gaan kijken of er binnen je eigen woonplaats onderduikadressen te vinden zijn. Daarna kijken of dit op een locatie elders in Nederland mogelijk is. Mocht dit allemaal geen oplossing of mogelijkheid zijn dan kan je inderdaad overwegen om elders op deze aardbol onder te duiken. Wat heeft dit met drugs en alcohol te maken? |
het gaat over drugs en hij heeft iemand ` veraden`bij de politie ....... in de ogen van een GROTE crimineel zeg maar...
|
Citaat:
|
ik zou het pas geloven als ie dood is
|
Citaat:
Ik denk dat je betere in inhoudelijkere antwoorden op Werk, Geld & Recht gaat krijgen dan hier. Ik raad je overigens aan om even te wachten op een fb die het kan verplaatsen dan om zelf een 2e topic te openen omdat die (of deze) dan waarschijnlijk gesloten gaat worden ivm crosposten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me wel logisch ja. Maar waarom op D&A??` |
Dit soort topics horen niet op een scholierenforum.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |