![]() |
Het grote 'wat wil je heeeeeeeeeeeel graag nog hebben' topic
Zie titel.
ik wil. een jas kleren schoenen (meerdere) bandmerchandise een 'FUCK REALITY' shirt een nieuwe schoudertas een nieuwe pet en nog steeds een wood shirt. :mad::mad: lekker materialistisch topic.(y) |
oja!!!! ik was alweer vergeten dat deze topics er ook waren :) :) :)
EH.... een 10 op mijn werkbespreking een mooie spijkerbroek mooie laarzen en een dope rok ahuh |
mn propedeuse
een grotere kamer een tjik ik ben vlug tevreden,:)(y) |
Citaat:
http://www.attitudeholland.nl/_clien...e/rhp003_b.jpg Nederlands grootste alternatieve kleding outlet attitudeholland |
een breedbeeld tv en veel banken om de ruimte op te vullen haa
|
Citaat:
Hup mensen, ga bestellen ! ot: Ik wil nog steeds dit: http://www.trainerstation.com/catalo...im_trab_tt.jpg - Een paar Mary Janes - een passepartout+slaapkaart voor motel mozaique (maar alleen als mn dude instemt.) - Een LEUKE baan waar je wel gewoon hard muziek mag luisteren - Een huis met een SMEG ijskast (hehehe Smeg, gniffelgniffel): http://www.unbeatable.co.uk/resource...389_04_max.jpg - Een belt buckle met programmeerbare tekst :eek: <3 http://img.hottopic.com/is/image/Hot...1_hi?$product$ |
Een digitale spiegereflex, ik zou m zo kopen maar het is beter van niet.
De reis naar NY eindelijk boeken. Iets wat ik niet mag zeggen hier want ja, roddels :rolleyes: Een leuke huisbaas en een grotere kamer. |
die koelkast is vet :cool:
|
Citaat:
|
ik wil een opgezette uil
|
Citaat:
ik vroeg me al af waar je dat shirt kon krijgen |
Ik wil nog heel veel cd's.
En een huis in Oslo. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik wil meteen een hoop Noorse kronen, godver duur land. Als je in de Elm Street (of elk willekeurig ander Noors cafe) een avond wil doorbuizen, kun je een lening aanvragen. |
EP7
MacBook Pro Rode laarzen |
Citaat:
|
Citaat:
|
shitload geld
kamer in utrecht nieuwe schoenen een fijne baggy spijkerbroek waar mn ass in past een telefoon abonnement pijnstillers :mad: |
eigenlijk nu, alleen maar rust.
|
- dat iemand anders mijn zomervakantie kan betalen
- nieuwe schoenen (one stars) - nieuwe spijkerbroek die chill zit - tof haar, maar ik durf nooit naar de kapper - dat ik nu niet hoefde te werken en weer m'n bed in kon - dat als ik vanavond op m'n nichtjes moet passen ze niet te vervelend zijn - veel geld, gewoon om het uitgeven - een hete chick |
- pijnstillers voor m'n pony
- een digitale camera - cd van cock robin :o |
- Een spiegelreflex camera of nieuwe digi
- Nieuwe, hippe spijkerbroek - Genoeg geld om m'n paardje weer beter te maken - Nobele ik, wil persé nu vrijwilligerswerk doen in Afrika - Paar hippe, retro meubels - Een nieuwe tas - Nieuwe schoenen - Trainingsweek in Almelo aankomende zomer - Een nergens meer te vinden boek - Een oude nintendo64 (omdat mijn broer de zijne mee heeft genomen) - Genoeg geld zodat mijn vriend straks zijn huisje leuk in kan richten. <3 En och, ik wil zoveel. :) |
Citaat:
Ik wil veel vrije dagen, mijn stage halen, werk, geld. Bruine leren trenchcoat en een bruine leren broek (y) |
Een pak en klittenband schoenen <3
ik denk dat ik dezelfde als DEREK ga kopen :mad: |
2 dikke w-subs.
Een nieuwe versterker. Laptop. Geld. En een megafoon, geen idee waarom :s |
Geld.
|
Muziekinstrumenten e.d.
|
een grote kamer in amsterdam in het centrum, oud-west, oud-zuid, nieuw-zuid, de pijp of in oost vlakbij een vriendinnetje met een eigen badkamer, wc en keuken met hele leuke huisgenoten voor heel weinig geld :):):)
|
Oh, en een club.
|
Een appartement in Amsterdam en een auto. Vooral dat laatste. Dan hoef ik tenminste niet meer 15 minuten te fietsen naar mn werk waar ik nooit zin in heb. Hetzelfde probleem als ik ga sporten: moet ik een half uur fietsen om een uur te kunnen sporten. Nou geweldig.
|
Citaat:
|
een hele hoop platen.
heeeel veeeeel geld. en boeken van alcoholistische, drugsverslaafde, anti-literaire schrijvers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
30 uren in een dag. Dat zou geweldig zijn.
|
een digitale camera
3 nieuwe broeken een adidas vest een nieuw kapsel en laarzen maar ik heb geen geld :( :( :( |
Citaat:
|
vooral 15 min
|
of 15 minuten file-rijden en 15 min naar een parkeerplek zoeken...
|
Off-topic: Inderdaad, wat een zieke redenering. Het is zo kansloos als mensen met de auto naar de sportschool gaan om daar te gaan spinnen (n) Don't be one of them
OT: -Geld, zodat ik van de zomer op vakantie kan en intussen ook nog andere leuke dingen kan betalen -Nog meer geld zodat ik op wereldreis kan -Een persoonlijke chocolademelkmaker uit Rome -Ad rem -miteit -Van alle vakken de proefwerken die ze me volgende week gaan geven, zodat ik tenminste weet wat ik moet leren :o -Een lekker ding dat net zo salsaverslaafd en hopeloos romantisch is als ik -Een platte buik, zelfs al drink ik emmers vol chocolademelk -Een laptop -CDs van Putumayo, Indochine, Salsa Celtica, Les Escrocs, etc -Schoenen van Pineda Covalin en een glanzend rode jurk maar ik heb niet eens geld. |
De nieuwe van Opgezwolle
En de nieuwe Honda Civic, die vind ik zo intens geil. Ik hoef em op zich niet te hebben maar als ik ooit een auto nodig mocht hebben, laat het deze zijn. |
Ik heb ineens bedacht dat ik een ipod of een zen micro dinges. Lekker veel muziek.<3
Verder een nieuwe stereo, echt een ernstig gemis is dit. Een platte buik. Sowieso een dunner lichaam. En gespierder. Een nosejob. Een nieuwe liefde of op z'n minst een crush. Natuurlijk rood haar wil ik ook wel hebben. Honderdduizend rokjes. Een rijbewijs en auto. Een leuke goedbetalende dichtbijzijnde baan. Nachtnet. Eh, stop, dit is oneindig lang. |
barok kaptafel
meer geld een baan en die jas die ik gezien heb |
Een leven :)
|
En een pot thee die zichzelf maakt MAAR DAT KAN HELEMAAL NIET :) :) :)
|
Citaat:
dezelfde mensen bewegen verder niet behalve op de sportschool waar ze zich voor suf betalen :confused: |
Een heleboel punten zodat ik aanspraak kan maken op dat leuke huisje want kamers&huisgenoten zuigen dikke neg0rtepels. Geld, vrije tijd, zelfdiscipline :( en iemand die 24/7 klaarstaat om te masseren en/of kriebelen <3
edit: en iemand die met me gaat sporten |
ik wil allemaal liedjes horen maar ik kan niet downloaden (dus niet uit principe maar door een kutcomputer:()
dus moet ik sparen voor cd's. |
Citaat:
|
mijn cadeaubon ophalen die ik nog kreeg voor kerst van werk en daar dan allemaal MAKE UP van kopen bij de bijenkorf haargh
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |