![]() |
Karakter.
Vertel maar. Hoe is uw aard.
|
dat ga ik zelf niet beoordelen want anderen denken er vast anders over.
|
ts begint :confused:
|
Ik schijn heel aardig en sociaal te zijn
Verder wat carrun zegt |
Ik ben een asociale klootzak en daar ben ik best blij mee (y)
|
Ik ben verlegen, de meeste mensen leren me pas echt kennen als ze een tijdje met me omgaan. Verder ben ik best lief, hoewel ik ook een harde trut kan zijn af en toe. Eh ja.
|
hypocriete madderfakkkkkkker :bloos:
|
Dat ga ik niet vertellen op gele fora, man. Ik ben niet voor niks paranoïde.
|
ehm ik ben kaaistoer. Maar eigenlijk een mietje, een watje. Ik durf geen enge belangrijke dingen te zeggen, ik durf alleen maar te schelden. Ik een grote mond maar eigenlijk meen ik daar maar de helft van. Tegenwoordig wil ik wat aardiger doen maar het gaat me moeilijk af. Ik ben wel heel erg eerlijk, soms op het botte af. Maar als ik iets zeg, een compliment maak, dan meen ik dat ook absoluut. En als ik tegen mijn moeder zeg dat haar broek lelijk is meen ik dat ook.
Ik ben niet heel onzeker maar ik verval wel redelijk snel in hopeloos denken en dat is af en toe wel lastig. Maar tegenwoordig maak ik van mijn cynische pessimisme weleens een soort van optimisme en dat gaat me redelijk goed af. Maar ik blijf iemand van de gemene grapjes, de flauwe sarcastische opmerkingen en de depressieve buien. Maar ik heb wel passie(Y) en veel ook. En dat is mooi want ik kan echt absoluut genieten van kleine dingen. |
Grote bek, klein hartje.
|
Ik ben Fucking lief.
|
Citaat:
|
Bijdehand en even subtiel als een baksteen. Zeggen anderen hoor. Ikzelf vind dat ik onwijs aardig en sociaal ben.
|
au·tist (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die aan autisme lijdt au·tis·me (het ~) 1 [psych.] ontwikkelingsstoornis in de hersenen, zich bij personen uitend in een moeilijk contact maken met de omgeving |
Citaat:
|
lui, altijd liever de makkelijke weg, ontzettend a-assertief, in theorie heel tolerant maar in de praktijk wat minder, naief en meestal optimistisch al begint het ouder worden z'n tol te eisen
|
Citaat:
1 iem. die sarcastisch doet, spreekt sar·cas·tisch (bn.) 1 van de aard van, vol bittere spot |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind mezelf best aardig af en toe maar de meeste mensen vinden me gewoon een sarcastisch kutwijf, maar dat is omdat ze niet tegen kritiek kunnen.
ok misschien ben ik af en toe verbaal een beetje gemeen |
Ik heb mijn karakter in de bus laten liggen :(
GRAPPIG HE. |
Ik heb een karakter van 20 cm
|
Citaat:
|
- grof
- kom zeer zelfzeker over, maar stiekem ben ik enorm onzeker over mezelf. - Ik kan heel lief zijn voor de mensen die ik graag heb - ik kan heel wreed zijn voor iedereen :) - ik ben gul - ambitieus - lolbroek - saai - en mensen denken vaak dat ik oppervlakkig ben, maar eens ze me beter kennen nemen ze dat terug. - Ik laat me gemakkelijk beinvloeden :) |
TEH LOLZ @ Broeder en EPD :cool:
|
ik heb moeite met lief doen. ik kan het wel, maar eigenlijk niet zo goed. mensen vinden me wel eens intelligent overkomen, terwijl ik dat eigenlijk niet ben, hehe:cool:. voor de rest ben ik wel sociaal, en verder weet ik niets. oja, ik zeg altijd vanalles voordat ik er over nadenk, en dat vinden heel vee mensen vervelend, maar mij interesseert het eigenlijk niets.
|
ik heb altijd stemmingswisselingen ik ben heel druk of heel stil en heel vrolijk of heel chagerijnig..
en ik ben heel eerlijk en direct |
ik heb eigenlijk een hekel als iemand zichzelf als een sarcast beschouwd.
maar goed, laten we het er op houden dat ik heel leuk ben :) |
vooral ongeduldig en impulsief
|
Ik ben over het algemeen vrolijk en optimistisch, maar ik ben ook lui en laks en ik heb een neiging tot drugsmisbruik.
|
Ik ben lui maar beter mijn leven. Ik kan me elitair gedragen maar probeer daar verandering in te brengen. Verder kan ik best moeilijk prioriteiten stellen en heb ik weinig zelfdiscipline.
|
Ik vind veel dingen leuk, wil alles tegelijk doen en maak dan vervolgens niks af.
Ik kan me slecht in anderen inleven, ben best zelfverzekerd over het algemeen. Ik ben best druk en bot en loop soms over mensen heen, ookal heb ik het zelf niet door. Als ik nieuw ben in een groep ofzo, kijk ik vaak de kat uit de boom. Ik kan mezelf helemaal gek maken met nadenken over vanalles en nog wat, en eindeloos piekeren. Dat is vooral als ik alleen ben. Ik kan me heel goed vermaken alleen, verveel me niet snel, maar ik hou er meer van om met mensen te zijn. Ik hou van het sociale. Ik kan me soms heel erg ergens in storten en het kan dan ook weer van het ene op het andere moment klaar zijn. nu heb ik geen zin meer. |
Ik ben te aardig. Ik neem altijd de schuld op me, geef toe aan fouten van anderen en hou altijd rekening met anderen terwijl anderen dat niet bij mij doen, dat maakt me wanhopig. Als ik één keer iets fouts zegt word ik gehaat.
Misschien moet ik in de stad gaan wonen waar de mensen wat ruimer denken. :) :) Verder ben ik saai omdat ik niet druk en hip doe. Oja ik ben te serieus en dat is dom zeggen de peoples. En door deze post lijkt het alsof ik mezelf heel zielig vind, maar dat is niet zo heur. |
dat hangt van mn humeur en het weer af.
|
Citaat:
|
ik wilde een plaatje van meneer aart maar deze is eigenlijk vetter
http://www.showbanddoemaar.nl/Nieuwe_map/aart.JPG |
lief, zorgzaam, vaak vrolijk, behulpzaam maar ook onzeker, neig naar pessimistisch, jaloers, veroordelend etc zz ohja en introvert, kom pas los bij mensen waarbij ik me op mijn gemak voel.
|
onzeker maar toch heel spontaan en sociaal :confused: , lief, beleefd, aanhankelijk, jaloers, bij buien pessimistisch/chaggie, twijfelaar, bang om dingen fout te doen.
|
ik ben aaridg en sociaal op ma do vrij za en zo, di en wo niet want dan ben k vrij
|
Verlegen spreekt niet snel iemand aan. Mensen leren me beter kennen als ze een tijd met me omgaan. Verder ben ik volgens me vriendinnen soms te serieus.
|
Anders dan verreweg de meeste mensen denken.
|
Citaat:
Hahah, pretentieus. |
Aardig/meelevend/begripvol etc. naar mensen die ik mag.
Asociaal/hufterig en soms aggressief naar mensen die ik niet mag. Naar mensen toe die ik niet ken is het vaak hetzelfde als naar mensen die ik niet mag :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha
|
ik ben maar een melig vrolijk kind, en ben van extreem introvert naar extravert gegaan in heel korte tijd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |