![]() |
Rukken Beter dan neuken
Is TOCHH ZOOoo ;)
Ik bedoel...Gaat veel sneller,veiliger,makkelijker. |
Even vanuit vrouwelijk oogpunt gezien: Lijkt me niet, maar ik moet er zelf dan ook niet aan dingen dat ik het elke dag zelf zou moeten doen en m'n (halve) leven geen seks te hebben. Blegh!
|
Als vrouw zijnde kun je beter gaan pijpen ;)
|
Mwa. nee....
|
Citaat:
|
Tja als rukken in je uppie je beter doet dan seks met je lief dan is dat misschien ZOOoo.
|
Citaat:
|
Als vrouw zijnde is rukken zeker niet beter dan neuken. Bij rukken moet je inspanning verrichten zonder daar zelf "echt plezier" van te hebben...
Bij neuken kan je gaan liggen en heb je plezier ;) -misschien een slotje??- |
Citaat:
Veiliger: Hoeft niet, maar vaak wel Makkelijker: Ja En alsnog neuk ik liever :p. |
vrouwen zijn eigelijk best goor..
hahah Grapje |
hij is zeker net ontmaagd ofzo
|
GraPPUG
|
neuken met een vrouw stelt niet veel voor..
Gewoon WOOOPS in die GAT en klaar... Ga zo maar door tot haar laatste adem.. |
=Ik had echt veel meerr van verwacht
|
Of jij hebt geen fantasie en weet niet hoe je goed moet neuken, of je hebt gewoon een achterlijke vriendin die van geen wanten weet.
Sowieso vind ik uitspraken hier zeer uh... ja... hoe ga ik dat noemen? :p |
En vrouwen hebben alsnog de DILDO.
Ik bedoel....KOM op zeg...Hoe kun je dat doen.. en dan ok nog FAKEN |
Klein, dom jochie toch... Jij mist echt wat in je leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
tenminste niet op mijn 18de |
Citaat:
Alsof ik dat nodig heb..... om me geil te maken haha.. Tja, dan heb jij waarschijnlijk eenn lelijke vriend |
Nu wel slotje?
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar is dat nou voor nodig dan? |
Citaat:
|
WUHAHAH :evil:
|
omg ik vraag me echt een beetje af hoe gefrustreerd je moet zijn wil je dit topic openen en er zelf de hele tijd zo grappig in antwoorden!
Daarnaast: Waar heb jij hem ingehangen?? Weet je wel zeker dat het een meisje was... :confused: |
Citaat:
WHAT.. beweer je nu dat je nn MALE bent ?? :eek: :confused: :( DAMN, ik wist het ...Vuile TRANNY Ik had nooit met je verkering moeten nemen.... Je was zoo lelijk qua FACE.. maar je reet was duivels.. EN nu zeg je me dat je MALE BENT... NEEEHHH he.. verander je naam maar naar meneerM |
Wow anders lul je ff onzin.
Citaat:
|
Citaat:
Oplossing: Rustig uitpuberen, verdwijnt vanzelf. Bedrust geadviseerd. |
Citaat:
|
Wow, echt een kansloze kerel die topicstarter :D Pas ontmaagd, kwam na 30 sec klaar of helemaal niet en houd het voor de rest van z'n leven weer bij z'n rechterhand. Och jongentje toch, je leert het wel eens. :)
|
Citaat:
Ik vrees dat ik jouw erop moet wijzen dat je maar eens nn'leven moet gaan zoeken ..WUHAHHAHA en je kleine .. |
Citaat:
|
TS is een kneus (n)
|
Citaat:
En mijn vriend weet wel hoe ie me moet verwennen. Ik bedoelde overigens een andere fantasie, maar jij bent blijkbaar te dom om dat te snappen. |
Citaat:
|
De topicstarter heeft dit topic danig verpest.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |