![]() |
Zaireeka
Ik heb nou al een aantal maanden Zaireeka van the Flaming Lips thuis liggen, maar ik kom er maar niet aan toe om mensen te ronselen die een stereo mee willen sjouwen en dit soort experimenten ook waarderen...
Vandaar dat ik nogal nieuwsgierig was of er hier mensen zijn die Zaireeka ook echt geluisterd hebben en hun ervaringen willen delen? ;) |
Ik heb moeten opzoeken waar je het over hebt maar het klinkt wel interessant :cool: Ik zou het wel eens willen proberen in elk geval :)
|
Als je nog eens in de buurt bent mag dat (Zwolle...), neem je zelf een geluidsinstallatie mee? :D
|
Hehe ok, als ik ooit nog eens in Nederland kom :D
|
Had van internet gewoon ff de versie gehaald dat ze allemaal tegelijk draaien, maar vond het nogal kut eik :o Wel typisch om uberhaupt met zo'nne concept te komen :p
|
Citaat:
|
Soulseek is een fijn computerprogramma. :)
|
4 winamp's tegelijk draaien dmv een leuke plugin geen optie?
|
Citaat:
|
Het hele idee is juist dat je het op zo'n ingewikkelde manier doet, anders kun je net zo goed enige andere cd kopen, toch? Ik ben dan ook niet van plan een geremixte versie te gaan luisteren.
Het surroundsoundeffect en de niet synchroon lopende muziek + de vereiste vrienden zijn juist de meerwaarde. In mijn geval wordt het dus nog een tijdje kindersurprise-staren, maar ik was gewoon nieuwsgierig naar 'ervaren' mensen :) |
Ja daar heb je gelijk in. Maar als ik nog eens tijd heb ga ik eerst eens een liedje downloaden om te zien of het mij aanstaat.. anders is het nogal dom om 4cd's te kopen of branden enzo
Ik kom hier thuis wel aan 4 of toch zeker 3 cd'spelers btw :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |