![]() |
spel godsdienst
We moeten een spel maken voor godsdienst met als onderwerp onderste-boven. Iemand een ideetje?
Alvast bedankt mvg koen |
Memory met godsdienstige afbeeldingen? :o
Of wordt er wat anders bedoeld met 'onderste-boven'? :o |
het is voor 19 personen, ik en alle andere personen moeten actief deelnemen aan het spel
onderste-boven is een tegenstelling en daarover moet het spel gaan (zoals zwart-wit) wij moeten bij onderste en bij boven dingen schrijven waaraan wij denken en één is positief en ander negatief |
Kijk, dat is al een stuk duidelijker. :) (Al snap ik het nog niet helemaal.)
Je kunt er natuurlijk een soort van quiz van maken. Je deelt de klas in in twee delen: positief en negatief. Iemand noemt een stelling en de mensen die aan het spel deelnemen moeten dan kiezen of ze het positief of negatief vinden en aan de goede kant van de klas gaan zitten. Of ipv de klas in delen verdelen bordjes op laten steken (zwart/wit of rood/groen oid). |
het is goed
maar we hebben een verband nodig met onderste en boven |
hey
heb je nog andere ideetjes? want dat is al eens gedaan door klasgenoten |
Maak een groot memoryspel dat je met z'n negentienen kunt spelen...zet ipv twee dezelfde afbeeldingen twee verschillende dingen die bij elkaar horen (ene positief, andere negatief) erop.
Maak een ganzenbord waarbij je vragen moet beantwoorden. Ik snap het gebeuren van onderste en boven niet zo... :s |
De link met onderste-bovenste heb je dan toch wel? Veel mensen denken bij onderste 'negatief' en bij bovenste 'negatief' - of andersom -: misschien kun je dmv een spel uitzoeken of dit daadwerkelijk zo is.
|
Citaat:
|
Galgje met Petrus die ondersteboven gekruisigd wordt :o
|
Als je mij even je mail pb't dan heb ik misschien wel een idee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |