![]() |
enquete
hey,
We zouden het leuk vinden als je op onze rondvraag zou willen antwoorden. 1) Wat denken jullie bij "onderste" 2)Waar denken jullie aan bij "bovenste"? 3)Waaraan denken jullie bij de tegenstelling "onderste-boven" en zouden jullie er ook een spel over kunne bedenken? Zie onderwerp "spel godsdienst" voor verdere informatie. We wachten met geduld op jullie antwoord. |
Wat t meest onderaan staat
Wat t meest bovenaan staat Net zoiets als binnenstebuiten, gewoon wat niet de bedoeling is gebeurt juist. Misschien een debat over iets godsdienstigs (als dat moet) en dan de mening van wat je juist niet vind verdedigen? Dus van de tegenstander argumenten bedenken. :confused: |
1) Wat denken jullie bij "onderste"
Dit: http://i5.photobucket.com/albums/y16...f/onderste.jpg Ik kan het niet echt in woorden uitleggen, denk ik. 2)Waar denken jullie aan bij "bovenste"? Dat is steeds verschillend: abstract gezien denk ik aan een cirkel, hoog in de lucht gelegen, of ik denk aan een sterrenhemel of een soort 'dak'. Ik weet niet goed wat ik erbij denk, eigenlijk. 3)Waaraan denken jullie bij de tegenstelling "onderste-boven" en zouden jullie er ook een spel over kunne bedenken? Twee niveau's bovenop elkaar gelegen. Ik zou er niet echt een spel bij kunnen bedenken zeg, jeetje! |
laagste 2)Waar denken jullie aan bij "bovenste"? hoogste 3)Waaraan denken jullie bij de tegenstelling "onderste-boven" en zouden jullie er ook een spel over kunne bedenken? onder = boven |
het laatste onderdeel van een rij 2)Waar denken jullie aan bij "bovenste"? het eerste onderdeel van een rij 3)Waaraan denken jullie bij de tegenstelling "onderste-boven" en zouden jullie er ook een spel over kunne bedenken? andersom houden:p spel lijkt me lastig wel een uitdaging! |
Wat Anneka zegt
*kusje voor iter verstopt* |
onderste:de domme
bovenste: de top (slimme) spel...kijken of die dommeriken ook wel echt dommer zijn dan de slimmeriken dmv een spel waarin je de groep opdeel in 2 delen ( goed en slechte) en dan een toets (evt samen/groepjes)laten maken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |