![]() |
Maakt een riem een outfit af?
Ik zelf draag graag riemen :cool: ,ik heb er ook een paar in de kast liggen. :) Ik wil bij elke broek een bijpassende leren riem. Zonder riem voel ik me gewoon saai.
|
|
Ik heb ook een riem in m'n kast!!! We zijn soulmates!!!!
|
sukkel zz
|
Discussiewaarde?
|
Citaat:
CIAO! |
Ik heb een zwarte riem met zilveren glittertjes :)
|
lol waarom zeikt iedereen m af?
dr zijn wel dommere topics hier |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom voel je je saai als je geen riem draag. Ik zou eerder zeggen dat ik me naakt voel zonder kleding ;)
|
Ik voel me net naakt als ik er geen aan heb.
|
Ik draag ook wel verschillende riemen die ik naast hun functionele functie ook nog eens mooi vind (y)
|
ja ik draag bijna altijd een riem eigenlijk, rokje of broek maakt niet uit. ik vind het tegenwoordig ook wel nodig door die extreem lage broeken. ohja riemen kleden af (y)
|
ik draag nooit riemen want mijn broeken passen gewoon, en ik vind riemen niet echt waarde toevoegen aan mijn bijeengeraapte kleren.
|
ja ik draag ze omdat mn broek anders afzakt, en omdat t het afmaakt. (y)
|
Ik draag altijd een riem anders zakt m'n broek van m'n hol.
Het maakt mijn outfit verder niet af, want er hangt altijd een tshirt overheen, dus niemand die 't ziet. DEZE riem vind ik overigens nog steeds erg gaaf, en als ik m zou hebben zou ik tshirtloos gaan rondlopen, zodat mensen m goed kunnen lezen. |
Citaat:
Ik zag er dus iemand mee in een barretje: er stond op: Samantha, Jessica, Mandy, Julia and Miranda all had sex with me!!!!!111!! In groene letters. Echt te kansloos want het kwam heel langzaam voorbij scrollen zodat je wel naar zijn kruis MOEST blijven kijken :bloos: |
Citaat:
ik draag riemen omdat sommige broekn anders afzakken. |
Ik draag riemen voor de sier en om mn broek omhoog te houden.
|
95% van de riemen zijn smakeloos, dus of het jullie look 'afmaakt' betwijfel ik. :)
|
Citaat:
Die tekst van die gast is natuurlijk te fout voor woorden en eigenlijk, nu ik weet dat er van dat soort ranzige nederlandse mensen mee rondlopen vind ik 'm al een stuk minder leuk. Moet wel apart blijven hee. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb heel veel riemen. Maar eigenlijka llemaal van die doorhaal riemen met een ijzeren balkje (hoe moet je het noemen) die zorgtdat ie vast blijft. Praktisch maar toch wel mooi.
|
Ik draag riemen voor de fun jah! :eek:
En ik heb een hele mooie gezien van Diesel jah! :eek: |
Ik heb geen riemen
|
ik heb 1 riem al 5 jaar en die helpt voorkomen dat mijn broeken afzakken e.d.
|
Ik heb geen riemen meer omdat mn broer ze steeds jat :mad:.
Een vriend van mn broer heeft trouwens die tekstriem van trimm trabb en er stond "only singel ladys" op :( |
Citaat:
en mijn zusje jat ook altijd mijn riemen dus ik herken je leed :mad: |
jaaa, maar het maakt het niet af, het hoort er eerder bij!111
|
Ik heb heel veel riemen. Waaronder een patronenriem, waarmee ik iedereen pwn. Maar ik ben verschrikkelijk boeiend, dus ik voel me niet bijzonder saai als ik geen riem draag.
PS. Nu heb ik een zwarte leren riem met studs aan. (Tjonge.) |
ik had een studriem
ik had een witte riem met een laklaag ik had een roze riem met laklaag nu heb ik een grijze. gewoon grijs. |
Mijn broeken zakken altijd af of ik nou wel of geen riem draag. Maar goed ik vind riemen leuk dus draag ik ze voor de sier.
|
Citaat:
|
|
Ik heb veel riemen en ik dragen altijd een riem. Bij sommige broeken omdat ze anders zo laag zitten als je gaat zitten, maar meestal omdat het gewoon leuk staat, wat minder saai, en ze passen ook altijd bij m'n kleding. Ik doe ze trouwens haast nooit nutteloos om m'n broek heen, want dan hebben ze geen zin en dat staat dom. :) Behalve als het zo'n grote riem is die nooit door de lusjes kunnen, maar daarvan heb ik er maar één en die draag ik dan ook bijna niet.
|
Citaat:
|
-mannen hóren een riem te dragen
-vrouwen die een riem dragen omdat hun broek anders afzakt hebben een rare anatomie -het is idioot om je t-shirt in je broek te doen als je geen riem aanhebt -een riem maakt een outfit af -manth x vier |
Citaat:
|
ja maar sommige mensen stoppen een stukje shirt in hun (onder)broek zodat je hun gesp (of onderbroek :rolleyes: ) kunt zien.
sommige mensen doen dat na, maar hebben geen riem om |
Ik ben graag naakt. Met alleen een riem om.
|
Ik heb wel heel veel riemen, maar altijd dezelfde om. Ik draag alleen riemen bij spijkerbroeken die tuiten, door mijn opwippende kontje :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik een riem omdoe zie je mn rokje niet meer hihi
|
Ik heb nu een riem om, zo denk ik nog eens aan dit gezellige forum <3<3<340=4350-= :)
|
ja.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |