Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Idols #3 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1346165)

Pebbles 21-01-2006 19:38

Idols #3

Alweer een deel verder :)

Wow! Angelique!
Ik vond het wel een gave versie van dat nummer, heel anders :)

Maar wel wat veel yeahs en uithalen enzo..

Surprise 21-01-2006 19:47

Dat baardje van Serge. Rrrrr :o

Pebbles 21-01-2006 19:49

Ik vond Serge het ook leuk doen :)

rafaella vond ik niet zoveel aan, aaron was wel okeej, en christon deed het ook wel goed.

Sultan_of_Swing 21-01-2006 19:56

Wat een stel R&B fags zijn het ook daar bij Idols.

Tink* 21-01-2006 20:16

Bij Floortje en Marescha ging het nog: jah we vinden wel dat jullie een beetje de softere nummers hebben gekozen, ik had het wel graag wat meer rock gezien, jullie hebben nog wel aardig op safe gespeeld.
Bij Ellen: jah dit is wel wat te heavy, past niet echt bij Idols.

Wat willen ze nou dan. :confused:
Slaat nergens op.

SimplyABoy19 21-01-2006 20:21

Wat een kutaflevering, rock muziek is alles behalve mijn genre (n)

Raffaele doet het gewoon slecht, en ze ziet er ook niet meer leuk uit...er wordt teveel aan dr geknutseld waar ze bij de audities gewoon super leuk was, haarzelf. En ze heeft het gewoon niet meer, haar kwaliteiten....

En Floortje vind ik ook nix, altijd al. Ze is me te netjes, en nee ik vind haar gewoon ZO saai. En haar stem vind ik ook gewoon niet bijzonder. Zo standaard, zo eentonig, zo onbeschrijfbaar niet leuk. Echt zo'n meisje dat nooit regeltjes zou overtreden en nooit eens notty uit dr ogen zou kijken...

Serge was wel leuk, de rest vond ik niet leuk deze week (Harm al meegerekend want die is uberhaupt al nix)

.....Wat ben ik weer negatief :p

Tink* 21-01-2006 20:25

Verrassend Harm, not! :o

Waar blijft die verrassing nou dan, hij ging toch iets heel anders doen ofzo.

Edit; ze herinnerden hem eraan, stomme smoes. :p

kiek 21-01-2006 20:36

Citaat:

SimplyABoy19 schreef op 21-01-2006 @ 21:21 :

En Floortje vind ik ook nix, altijd al. Ze is me te netjes, en nee ik vind haar gewoon ZO saai. En haar stem vind ik ook gewoon niet bijzonder. Zo standaard, zo eentonig, zo onbeschrijfbaar niet leuk. Echt zo'n meisje dat nooit regeltjes zou overtreden en nooit eens notty uit dr ogen zou kijken...

Eens! Ik heb alleen dat stukje van 10 op een rij gezien, maar wat ik heb gezien van Aäron vond ik echt belachelijk. Leuke liedjes hadden Rafaëlla en Ellen uitgekozen.

heavinly 21-01-2006 20:53

Citaat:

Tink* schreef op 21-01-2006 @ 21:16 :
Bij Floortje en Marescha ging het nog: jah we vinden wel dat jullie een beetje de softere nummers hebben gekozen, ik had het wel graag wat meer rock gezien, jullie hebben nog wel aardig op safe gespeeld.
Bij Ellen: jah dit is wel wat te heavy, past niet echt bij Idols.

Wat willen ze nou dan. :confused:
Slaat nergens op.

Dat dacht ik dus ook precies.. Echt zo stom.

Ik hoop zo dat die Marescha er nou eindelijk eens uitgaat.
&Christon doet 't echt goed. :D

Ohja, ik vond dat Harm eindelijk eens zong in plaats van alleen maar een beetje halfzingen en praten enzo (zoals Saturday Night).

Tsu 21-01-2006 21:20

Dat nummer wat Ellen zong is zo'n gaaf nummer :cool: Alleen al vanwege de keuze mag ze er van mij in blijven :D

Ik vond dat Angelique het vanavond het beste deed (y)

jukeboxxx 21-01-2006 21:53

wát heeft aaron aan :eek:

echt, wtf ? ik vond floortje gaaf, maar haar moeder is vervelend.

SimplyABoy19 21-01-2006 22:00

Gelukkig is christon eruit want ik vond hem nix, en was maar al te "bang" dat meiden op hem zouden stemmen om zn looks...

heavinly 21-01-2006 22:05

Die Marescha had eruit gemoeten! Ik snap uberhaupt niet wat ze daar nog doet. Grrr.

Tsu 21-01-2006 22:05

Waarom heeft Marescha altijd zo'n geluk? Van mij mocht zij er ook best uit gebonjoured worden.

Naja, volgende week dan misschien.

Tink* 21-01-2006 22:08

Ik wist gewoon dat die stomme Aäron als eerste terug mocht. Ik wilde dat hij eruit ging, maarja ik wist wel dat dat niet uit zou komen. Maar als hij optreed is hij zo in zichzelf dat het niet leuk meer is en maakt allemaal spastische bewegingen. En zijn zang vind ik niet geweldig, vooral vanavond heeft ie 'Hold the line' verkracht. :o

SimplyABoy19 21-01-2006 22:16

Citaat:

Tink* schreef op 21-01-2006 @ 23:08 :
Ik wist gewoon dat die stomme Aäron als eerste terug mocht. Ik wilde dat hij eruit ging, maarja ik wist wel dat dat niet uit zou komen. Maar als hij optreed is hij zo in zichzelf dat het niet leuk meer is en maakt allemaal spastische bewegingen. En zijn zang vind ik niet geweldig, vooral vanavond heeft ie 'Hold the line' verkracht. :o
Daarbij danst hij elke week uberhaupt precies hetzelfde dus ik snap niet dat hij hiervoor zo hard moet trainen elke week zogenaamd

En ik erger me DOOD aan zn verlegen houding....hij zegt niks uit zichzelf, en als er wat gevraagd word is hij stil, heeft ie geen mening en zit ie maar wat te grinneken.....AAAAAAH kutidool. Die jongen heeft hard een "mediatraining" nodig

MadameMinke 21-01-2006 22:16

Ik hoor dus net dat Christon eruit is. :(:(:(:(:(:(:(:(:(

Roos 21-01-2006 22:17

Citaat:

kiek schreef op 21-01-2006 @ 21:36 :
Eens! Ik heb alleen dat stukje van 10 op een rij gezien, maar wat ik heb gezien van Aäron vond ik echt belachelijk.
Tjah. Dat is ook weer zoiets. Bij Aaron hadden ze een ontzettend slecht fragment gekozen. Dat beinvloedt natuurlijk ook onwijs de uitslag. Vond ik best wel matig, want de rest van zijn performance was best oke.
Bij Angelique hadden ze juist het allerbeste fragment uitgekozen. (y)

Aurora 21-01-2006 22:18

Jezus, wat een belachelijkheid dat Christon eruit is! Hij was mijn favo! :(

Ik vind dat Serge eruit moet. Jezus, wat kan die gast níet zingen zeg. (n)

Aurora 21-01-2006 22:20

Citaat:

Ik ben het hier echt 100% mee eens. Ze is zo.. normaal! Gah! Ze spettert niet, ze heeft geen pit. Ik erger me steeds meer aan haar om een of andere reden. :s

Edit: en haar moeder ja. Wat een belachelijk mens :|

En inderdaad, dat commentaar op de keuze van die liedjes sloeg ook echt nergens op.

kiek 21-01-2006 22:22

Citaat:

Roos schreef op 21-01-2006 @ 23:17 :
Tjah. Dat is ook weer zoiets. Bij Aaron hadden ze een ontzettend slecht fragment gekozen. Dat beinvloedt natuurlijk ook onwijs de uitslag. Vond ik best wel matig, want de rest van zijn performance was best oke.

Ach ik heb ook wel eens een heel 'optreden' van m gezien en die vond ik ook best slecht. Dat heen en weer gehups staat me gewoon niet aan.

THE OBSESSIVE 21-01-2006 22:23

floortje is stoer

cornershop 21-01-2006 22:25

meh christon :( (n)

wie vonden jullie dat eruit moest?
ik ben niet zo'n fan van ellen...

CSN 21-01-2006 22:27

Ik vind er dit jaar geen enkel idool bij zitten, dus ik volg het niet meer :).

Roos 21-01-2006 22:27

Ja Ellen vind ik ook niet leuk. En Floortje ook niet, maar ja die zingt te goed.

MadameMinke 21-01-2006 22:31

Citaat:

Citaat:

Aurora schreef op 21-01-2006 @ 23:20 :
Ik ben het hier echt 100% mee eens.

cornershop 21-01-2006 22:36

Floortje zingt wel heel goed.. maar ze is zo'n girl next door, geen idol. Vind ik :)

Pebbles 22-01-2006 00:30

Citaat:

eens.
ik vind dat ze echt zo'n standaard-perfecte zangstem heeft, maar het trekt me echt totaal niet..
dat geldt ook wel een beetje voor marescha

Citaat:

jukeboxxx schreef op 21-01-2006 @ 22:53 :
wát heeft aaron aan :eek:

een jimi hendrix shirt :cool:
maar verder was het wel fout ja :p

Harm vind ik nog steeds vreselijk om naar te luisteren. Vooral het begin, later werd het wat beter.

Ellen vond ik wel goed :)

stefano 22-01-2006 08:44

Ik vind Aaron echt een dikke vette loser...

Jon 22-01-2006 10:06

Citaat:

stefano schreef op 22-01-2006 @ 09:44 :
Ik vind Aaron echt een dikke vette loser...
Haha, ja. Hij is ook allesbehalve ad rem. Ik weet niet hoe vaak hij al een vraag beantwoord heeft met 'uhh.. kweenie?'.

geen punt :| 22-01-2006 10:13

Christon zong de vorige afleveringen heel goed, hij begon te stijgen, maar hóe gevoelloos kun je Wonderwall zingen? Hij stond gewoon z'n tekst 'op te lezen'. Ik vond het eerlijk gezegd om te huilen, onopvallend, niet leuk, saai en niet mooi gezongen ook nog eens. Slecht engels. Had er niets positiefs over te melden deze week, dus ik was wel verbaasd toen de jury zo positief was.

Over het algemeen is Aäron dan nog slechter, die kan beter meedoen met het junior songfestival.

Die gozer van Blue die kwam zingen zong trouwens ook niet geweldig (n)

mmmarieke 22-01-2006 10:39

Hm, ik heb de uitzending niet helemaal gezien, alleen de korte fragmentjes op rij. Maar Christon is er dus uit? Had ik niet verwacht, rock was toch wel zijn genre. En hoe wilde Harm ons gaan verrassen dan, ik bedoel, hij doet toch alleen maar rocknummers? Ellen en Maresja mogen er van mij echt uit, gewoon omdat ik ze stom vind. Ellen vind zichzelf zo geweldig en Maresja heeft van die... voortanden... ;)

*Rupsje* 22-01-2006 10:59

Citaat:

Röps schreef op 22-01-2006 @ 11:13 :

Die gozer van Blue die kwam zingen zong trouwens ook niet geweldig (n)

Oh en hij was ook echt aan het geilen op Angelique!

Vind het echt niet erg dat christon eruit is, maar volgende week moet Marescha eruit! Zij heeft zoiets irritants over zich, ik denk dat het dr mond is...

cornershop 22-01-2006 12:18

Citaat:

mmmarieke schreef op 22-01-2006 @ 11:39 :
Ellen vind zichzelf zo geweldig en Maresja heeft van die... voortanden... ;)
:D

Bequiristain 22-01-2006 13:46

Het thema was rock maar in de meeste nummers zat weinig of geen rock,de meeste kozen lekker veilig een ballad.
Ik vond die versie van Knocking on heavens door van Angelique helemaal niks,complete verkrachting van het nummer waar geen enkele rock meer in zat

Tsu 22-01-2006 14:07

Citaat:

Bequiristain schreef op 22-01-2006 @ 14:46 :
vond die versie van Knocking on heavens door van Angelique helemaal niks,complete verkrachting van het nummer waar geen enkele rock meer in zat

Hmm, ja ik vond dat ze het wel erg mooi zong. En misschien dat ze meer naar het origineel heeft geluisterd van Bob Dylan.

*Supergirlll* 22-01-2006 14:58

Wie zaten er nou op de krukken dan?

Christon, Aaron en...?

Pebbles 22-01-2006 15:01

marescha en ellen

4 dus, omdat christon 2% had, en alle anderen 4%
maar aaron had 4,7 geloof ik, en ellen 4,5, dus op zich hadden ze aaron dan best op de bank kunnen laten zitten..
maar omdat het allemaal in de 4% zat, moesten ze allemaal op de kruk

Aurora 22-01-2006 15:26

Waarom is iedereen zo anti-Marescha? Ik vind haar leuk!

yavanna 22-01-2006 16:09

Citaat:

Aurora schreef op 22-01-2006 @ 16:26 :
Waarom is iedereen zo anti-Marescha? Ik vind haar leuk!
inderdaad, ik vond haar gisteravond heel goed! en dan krijgt ze nog van dat negatieve commentaar van de jury...

YES christon eruit :D nu ben ik blij... ik kon hem niet uitstaan :p
zo'n vervelende slijmbal... (n)
volgende week moet serge of aäron eruit... serge omdat ie zo'n klier is, aäron vind ik gewoon niets....

Pool 22-01-2006 19:49

Nu Christon eruit is hoef ik Idols niet meer te zien (n) :( :( :s
Ik vond dat ie egt goed kon zingen en hij zag er ook goed uit ;) :D Maar ik denk dat ie opzich nog wel ver gaat komen in de "muziek-bizz"!!!

Ik ben en blijf zijn trouwe fan :p :D :p :D

Tsu 22-01-2006 19:59

Citaat:

Pool schreef op 22-01-2006 @ 20:49 :
Nu Christon eruit is hoef ik Idols niet meer te zien (n) :( :( :s
Nou dat is wel heel dramatisch (n)

Mindfields 22-01-2006 20:27

1 van die meisjes 'ja Rammstein, bah dat grunten..' LOL :D
Als er 1 band clean zingt, is het Rammstein wel.

Sevi 22-01-2006 20:51

Citaat:

heavinly schreef op 21-01-2006 @ 23:05 :
Die Marescha had eruit gemoeten! Ik snap uberhaupt niet wat ze daar nog doet. Grrr.
Wat een irritant dom wijf !
En dat irritant slaat terug op wijf en op dom ;)

Vice 22-01-2006 20:57

Citaat:

Mindfields schreef op 22-01-2006 @ 21:27 :
1 van die meisjes 'ja Rammstein, bah dat grunten..' LOL :D
Als er 1 band clean zingt, is het Rammstein wel.

Dat soort tutjes weten niet beter. ;)

nochtans 22-01-2006 21:02

ik snap niet waarom iedereen anti-marescha en anti-ellen is. maargoed, het verklaart een hoop dat de meeste van die mensen raffaela en a-a-a-a-ron wel leuk vinden. :)

Alicia Silverstone 22-01-2006 21:23

Ellen vond ik deze keer eigenlijk de enige die het supergoed deed, de enige die echt een beetje rockte en dan krijgt ze van dat negatieve jury commentaar. (n)

Ik vind dat Harm eruit moet. Ik begrijp niet wat er zo goed is aan hem. Ik vind dat ie Let Love Rule echt ernstig verpest heeft.

levi's 23-01-2006 08:20

Ik vond Marescha ook wel goed (y) :)

Maar Angelique nog beter :cool:

Dus volgende week is de thema de 21ste eeuw :o

SimplyABoy19 23-01-2006 10:11

Citaat:

levi's schreef op 23-01-2006 @ 09:20 :

Dus volgende week is de thema de 21ste eeuw :o

Thema 21ste eeuw lijkt me vreemd als dat echt zo is :|

Maar:

Stiekem....heel stiekem.....vind ik dat dit soort posts van de afgelopen afleveringen heel erg spoilerig en storend zijn voor mijzelf. Dit omdat je van te voren al weet hoe en wat in de volgende show qua bijvoorbeeld thema's, liedjes en wie wat zingt en hoe er uit ziet and that kinda stuff (vind het leuk dat zoiets een verrassing blijft namelijk), Voor de afgelopen 2 week was de lol er wel voor mij een beetje af :o

Mjah misschien zeik ik ook wel, en ben ik de enigste, dus dan hierbij mijn welgemeende excuses :bloos: :o

0oFZo0 23-01-2006 12:00

Citaat:

Roos schreef op 21-01-2006 @ 23:17 :

Tja de ene keer kiezen ze bij de één een gunstig moment en de andere keer heeft een ander wat meer geluk. De regie kan echt niet van iedereen het beste stuk uit gaan zoeken hoor.
En als je een echte idol bent dan heb je geen slechte stukken ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57.