![]() |
subway poetry
voor de punkrockers onder ons.
luister voor de gein eens naar deze nummersą http://www.townsvillerock.com/subwaypoetry/ ik ben erg benieuwd wat de punkliefhebbers hier van vinden. alvast bedankt! |
Ik ben fan :D Maar dat wist je al he? ;)
|
hehe true tsu!
|
:cool:
Ik wil nog een nieuw shirt van jullie hebben! (y) Want ik hoorde dat er weer nieuwe waren van Micha? |
jups. met twee kleuren opdruk.
fuck moet die site een keer goed updaten. |
het heeft geen ballen.
|
dit hoort op EM denk ik?
|
Em?
|
|
woeps SORRY!
|
Serieus, ik vind het klinken als Bambix :D... Wel leuk :).
|
ik zal hem even verplaatsen.
hoe komen jullie trouwens op die bandnaam ? |
bukakke gijske! klinkt lekker, wanneer gaan we zuipen?
|
Citaat:
|
wow hebben die dezelfde ep naam ja? wtf?
|
nee, dat niet, maar in sounds of silence zingen ze:
And the signs said, the words of the prophets Are written on the subway walls en daar deed t mee dus gelijk aan denken, vandaar. |
hehe ik schrok al.
het idee van de titel komt vanuit de gedachte dat er in de "underground scene", dus niet in het commerciele circuit, vaak mooie dingen gemaakt worden. Wij zijn een ondergrondse band die niet in de charts komt. En schrijven muziek voor de passie, niet voor het geld. Het zelfde verschil dus tussen reclameteksten en poezie. kort gezegd: Subway Poetry staat dus voor de muziek en de nummers die we schrijven. De naam townsville komt voort uit de facinatie voor steden. Verder zit er geen diepere betekenis achter. |
:cool: Heeeel vet!! (y)
|
Citaat:
|
Ik heb totaal geen verstand van Punk enshit, maar ik vind het leuk klinken
|
Klink goed man. Neej geweldig!! Ik houd zelf veel van punkrock en wil ook later als ik wat ouder ben (ben nu pas 13) zelf een punkrock band beginnen. Maarjah voordat ik dat doe wil ik eerst gitaar leren spelen want dat kan ik nog niet :D maarjah ik vind ut echt heel cool klinken (y)
|
Citaat:
:| :) :D |
Citaat:
|
Zondag samen rocken! + Het klinkt erg gaaf, ben benieuwd hoe het live klinkt
|
Klinkt goed. Zang kon af en toe wel wat beter.... het schreeuwerige vind ik wel een welkome afwisseling, maar het cleane vind ik soms net niet echt mooi genoeg.
|
succes zondag!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |