![]() |
Mooie zinnetjes,stukjes tekst,gedichtjes
Weten jullie misschien mooie zinnetjes,stukjes tekst,gedichtjes en zouden jullie die hier willen plaatsen:)?ik vind sommige tekstjes zo mooi/lief/triest dat ik ze altijd opsla op mijn computer.
Het leek me leuk om een topic te hebben van al dat soort dingen,ik hoop dat jullie er een paar hebben:) Laatst las ik hier:I lock the door and lock my head And dream of butterflies instead.(k's choice) dat vond ik bijvoorbeeld een heel mooi zinnetje.:) nu jullie:P? |
daar hebben we al een topic voor...
|
ow sorry:S ehm hoe verwijder ik dit ?
|
Klik bij je berichtje op wijzig en vervolgens verwijderen aanvinken.
|
Citaat:
(wilde namelijk net zeggen dat ik het een goed topic vond :p) |
Citaat:
|
Citaat:
deze is hiervoor bedoelt... |
Muziektopic...?
ook voor gedichtjes en losse zinnetjes die je ergens tegenkomt? ohjahjoh? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en topicstarter noemt zinnen uit songtext... |
Citaat:
|
we zien wel of dit open blijft ok ;)...
|
Tsjah, als we gewoon stoppen met zeuren en dingen gaan posten blijft ie vast wel open :P
Ik begin wel... Een gedichtje van William Butler Yeats: He Wishes For The Cloths Of Heaven Had I the heavens’ embroidered cloths, Enwrought with golden and silver light, The blue and the dim and the dark cloths Of night and light and the half-light, I would spread the cloths under your feet: But I, being poor, have only my dreams; I have spread my dreams under your feet; Tread softly because you tread on my dreams. |
|
Citaat:
Misschien heb je zelf een mooie zin bedacht en wil je die delen,weet ik et:P het muziektopic heeft alleen maar songtexten en het gedichten topic staat idd vol met gedichten enzo. Het leek me leuk om hier mooie zinnetjes,stukjes tekst(mag bijvoorbeeld ook uit een boek) en gedichtjes te plaatsen die wat voor je betekenen en/of speciaal voor je zijn. Maar als dit teveel op die andere topics lijkt moet hij maar dicht. |
Citaat:
|
Ik vind dit heel mooi uit een gedicht van Rupert Brooke (1915):
The soldier If I should die, think only this of me: That there's some corner of a foreign field That is for ever England. (...) |
Dit stuurde mij ooit es iemand. Weet niet door wie het geschreven is maar vind het erg mooi.
There was a time I thought All my dreams came true But you found a way to hurt me... Sometimes when you want me I hate your touch Sometimes when you kiss me I don’t feel so much You cannot hold me when I run away You cannot help me, my heart is forever lost... Bring back the innocence to my dreams, to my hopes bring me light I don't want to realise it's to cold for us in this life Bring back the innocence to my dreams this night Don't break my heart like glass There was a day I believed you lead me through this shadowland But you found a way to revive my fears again and again This was the time when no one, really no one cares for me And in this dark time My heart is made of glass |
hmm eigenlijk is het meer triest nu ik het nog es lees :p :|
|
En als ik doodga, huil maar niet
Ik ben niet echt dood moet je weten 't Is maar een lichaam dat ik achterliet Dood ben ik pas als jij me bent vergeten Yesterday is history Today is a mistery Tomorrow is a gift Sprookjes worden elke dag verzonnen er zijn er vast miljoenen bij elkaar maar sprookjes zullen altijd sprookjes blijven alleen ons eigen sprookje - dat is waar Werk alsof je geen geld nodig hebt Dans alsof niemand naar je kijkt Zing alsof niemand luistert Heb lief alsof niemand je ooit gekwetst heeft Leef alsof het paradijs hier, op aarde, is Vind ik best wel mooie stukjes.. |
Als ik nog eens een concert in mijn hoofd heb, kom jij toch ook?
Las ik in een msn naam van iemand die altijd mooie namen heeft. Warum holt mich der Teufel nicht? Bei ihm ist est bestimmt schoner als hier. Uit het dagboek van Eva Braun |
Ik sluit hem. We hebben voor songteksten al een muziektopic en voor gedichten hebben we al een gedichtentopic. :)
|
Niet zo somber allemaal!
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |