![]() |
Premiere
hai
ik wil ff vragenof je ook naar de premiere van de film kan gaan, is dat trouwens erg anders vergeleken met gene premiere? kus |
Premiere, voor-premiere of de premiere voor het publiek? (en ik weet dat ik hier drie accentjes mis).
Nee, ja, ja. |
-> Films TV & Radio
|
kijk donderdag gaat munich in premiere, en ik vroeg me af of ik daar ook heen kon dan
|
donderdag is toch gewoon dat die film gaat draaien in de bios?
Dan kun je er gewoon heen ja :) Soms heb je van films speciale voor-premieres, dus nog voordat de film echt in de bios komt. Daar kun je denk ik niet altijd zomaar heen gaan. |
Daar kan je vast wel naartoe, gewoon even kaartjes reserveren.
Wij hebben nu met Film by the sea door het jaar elke week een voorpremiere. Ik ga dinsdag naar Munich. :) Voorderest bezoek ik eigenlijk nooit echt een premiere. Ik heb er natuurlijk wel een paar gezien, Star Wars Ep. III (die was wel leuk, met het RTL nieuws. :p ), Harry Potter 1 en 4 (waarvan één erg leuk was), Pokémon the movie en nog een paar. Altijd wel grappig om die fanatiekenlingen in een Jedi outfit ofzo te zien. :p |
dankjulliewel :)
|
Citaat:
|
Gewone premieres op woensdagen kun je gewoon kaartjes voor kopen. Voorpremieres kun je vaak kaarten voor winnen.
LotR: tFotR voorpremiere was echt heeel gaaf. Sfeer is bij zo'n grote voorpremiere toch wat anders dan op een "gewone" avond. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |