![]() |
doelgroep uitbreiden
Ik vind dit zelf een hele handig site om te bezoeken. Je kunt dingen aan andere vragen en je krijgt vaak goede hulp en antwoorden.
Een nadeel vind ik alleen dat het heel erg is toegespits op het middelbaar onderwijs. Ik zit zelf op het HBO en het lijkt mij een heel goed idee om het uittebreiden naar ook het HBO door bijvoorbeeld bij studie en school een uitbreiding te maken. Het in 3 delen te verdelen, bijvoorbeeld vmbo, have vwo en hbo/wo Het is maar een suggestie |
Ik denk dat het merendeel van de regulars ook niet op het voortgezet onderwijs zit. ;)
|
Maar is het niet zo dat je, als je op hbo of wo zit, geacht wordt om sites te bezoeken waarvan je zeker weet dat ze betrouwbaar zijn? Ik bedoel, uittreksels op scholieren zijn veelal gemaakt door scholieren en dus niet de meest betrouwbare...
|
Citaat:
Overigens vind ik het idee nog niet eens zo heel slecht. Ik denk inderdaad ook dat een groot deel van de regulars al lang geen middelbare (of uberhaupt nog) scholier is. Als s.com zich ook op deze mensen gaat richten denk ik dat ze er nog meer leden aan over kunnen houden. |
over een halfjaartje wordt exact in je behoefte voorzien.
just wait and see.. |
Citaat:
|
Ik bedoelde niet zozeer de informatie van uitreksels die je hier vnadaan kan halen want daar hebben jullie gelijk in. Maar meer het forum en forum onderwerpen
|
ook dat.
|
Citaat:
|
software upgrade heeft niet zozeer met doelgroep-uitbreiding te maken, als wel met het aanpassen van het forum aan de eisen van jullie almachtige forummers (en het uiterlijk van de rest van de site).
geloof ik. ga ik niet over. |
Ok. Dan maar even wachten op iemand die dit wel weet. Iig bedankt voor je reactie. :)
|
Citaat:
|
Ik behoor ook niet tot de doelgroep van dit forum, maar toch kom ik hier graag! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En oké, ik vind nog steeds dat alles moet blijven zoals het is:o |
je referenties moeten altijd goed en academisch zijn. dat betekent dat je niet dingen klakkeloos moet overnemen van door scholieren/studenten geschreven stukken, want die hebben geen waarde als bron/literatuur.
ze hebben wel een waarde in de vorm van naslagwerk m.b.t. opbouw en controle. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of uit de Opzij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens moet je een samenvatting of een werkstuk van iemand anders ook alleen ter ondersteuning gebruiken. Het kan je op weg helpen, maar je moet het natuurlijk nooit klakkeloos overnemen. Helaas doen veel scholieren dat wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap m ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |