![]() |
Onderweg naar morgen [3]
Ok het ging dus over die loverboys, de laatste twee posts waren:
Ici-Paris_#: Citaat:
Citaat:
|
ja ik had er een iets anders beeld van, ik dacht dat de loverboy echt zei van nu moet je iets voor mij doen:p
ik vind het de schuld van allebei, misschien omdat ik niet zo kan denken en me laat meesleuren door mensen zoals esmee. |
Citaat:
|
Vind het jammer dat Tara weg is... Zag haar later bij radar.. Echt heel anders ineens...
|
Ja daar hoeft ze niet te acteren. Lijkt me dat ze dan een stuk beter overkomt :o
|
de 'vorige Tara' speelde laatst in Lieve Lust. (y)
|
ben meer gewend aan de oude tara.
e nwat heb ik een schijthekel aan die shirina zeg. |
Ik heb het gister niet gezien. Maar is die Ilias nu wel of niet aangenomen?
|
De vraag of Ilias aangenomen zou worden is er één van 3 weken terug hoor... hij is niet aangenomen toen. Hij heeft niet gesolliciteerd nu ofzo?
Hmm m'n huisgenote zag wel snel dat die Casper homo was en dat is ie nog ook. Was me niet direct opgevallen eik, die Just ofzo heeft wel wat :o |
j a maar misschien is het wel gespeeld he en is ie het in het echt niet.
weer zoon probleemmmmmmmmmmmmmmmmm oh god hij is homo nou nou scream! |
Het is niet om hoe hij in het echt is, maar hoe hij in het begin tegen Junior deed. Hij vindt hem lekker denk ik :o
|
oh oke:p na vind het maar onzin.
|
Citaat:
|
Die Junior haha! :D
"Jij wilt hier iedereen bekeren!?" |
Citaat:
|
ik heb het vandaag niet gezien,
maar wel zielig voor joostje. |
Ik vind dat haar van Smee. Leuker dan eerst
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wedden dat Marnix en die Annemarie toch weer bij elkaar komen :rolleyes: , anyway ik vind het dan wel zielig voor Joostje.
En dat gedoe met die Casper is best grappig, hij is gewoon homo, maar hij weet 't zelf nog niet. :o |
Hij weet het wel denk ik, maar hij schaamt zich tov Junior, wat een eikel is dat eik :s. Dat verhaal dat hij aan Daan op hing lijkt me niet echt te kloppen, er moet meer zijn. Kasper is best cute met die oren :o
|
Citaat:
|
Shirina :eek: die is te maf :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe tis er weer
|
eindelijk.
|
Was er gisteren gebeurd?
|
Citaat:
|
Citaat:
Sanne komt erachter dat julia contact heeft met mark. Chris gaat bezuinigen waaronder op zijn salaris. Meer was er niet echt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
tis idd erg irritant dan weer wel en dan weer niet...
|
Tijdje niet gezien.
Maar is Esmee nu een volleerd en fulltime prostituee geworden? :D (n) |
Citaat:
|
ja, ik zag het aankomen had eigenlijk gehoopt dat marnix langs esmeetje kwam voor een plezier:p
maar was het nou haar leraar of niet? |
als tony het niet vertelt, ga ik echt gillen hoor.
krijgen we weer zo'n verhaallijn:s |
Citaat:
|
Echt goed dat tony het meteen vertelde...
met goed bedoel ik geloofwaardig Toch heerlijk zo'n dagelijkse portie soap |
Waarom was Julia zo overhaast vertrokken?
En kunnen ze die Junior niet eens gauw aangeven :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm ja omdat Chris z'n salaris halveert ofzo?
|
Weet iemand wat er gisteren is gebeurd?
Kmoest werken! |
Oh nu je het zegt, ik moet het nog kijken, doe het wel ff op internet en dan geef ik een verslag :p
|
* Julia komt achter de code van de kluis van Marc.
* Kyra wordt gek/ziek van Elmer en zijn gelach met haar mam. Ze snoept en dan komt Daan binnen en verbergt het. * Iris heeft 't er moeilijk mee dat ze telkens tegen Niels moet liegen over Toronto en de baby. * 1 verwarde Bettina vraagt aan Ilyas of hij een plan wil schrijven voor neurologie. Ilyas en Elif zijn verbaasd, Ilyas zal erover nadenken. * Als Marc gaat golven, probeert Julia de code van de kluis. Werkt niet. * Op advies van Shirina overweegt Iris nu toch een punctie om van de moeilijke gesprekken met Niels af te zijn. * Chris komt op bezoek bij Julia. "Volgende keer als je 'm smeert wis dan even je e-mailtjes" of iets dergelijks. * Elmer en mams willen Kyra meenemen naar Madamme Tussaud. Kyra wil niet en valt een beetje uit. * Julia hangt een verhaal op aan Chris dat ze het voor hem doet. Dan komt Marc thuis, einde aflevering. |
maareh.............. wat is dat opeens met kyra, ineens eet ze heel veel.
en best spannend met julia, ben benieuwd of ze gered worden, zal wel weer hetis een soap. maar nu toont ze toch haar goede kant:p wow:p |
Kyra (Yasmine) is in het echt gewoon zwanger, en zo denken de mensen van ONM misschien dat het minder opvalt door gewoon net te doen dat ze heel veel is aangekomen!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |