![]() |
Welke film die iedereen goed vond, vind jij slecht?
Ik vond Bridget Jones Diary maar niks, terwijl hij toch wel werd overroepen. En ook The Gladiator vond ik niet zo geweldig, te langdradig... Maar ik wil hem nog eens zien om hem een tweede kans te geven (y):o
En jullie? |
LOTR vind ik echt niets :|
|
Andersom is de vraag leuker.
|
The Shining.
Mulholland Dr. |
Scarface
Lord of the Rings Trilogie, het zijn geen slechte films, maar ik geef er echt helemaal niets om. Ohja, Million Dollar Baby en Mystic River vond ik ook weinig aan. The Aviator ko nme ook niet echt boeien. "The Phantom of the Opera" van vorig jaar vond ik ook niets. |
Being John Malkovich & The Galdiator vond ik allebei echt verschrikkelijk.
|
The Lion King
Nouja, ik vind hem gewoon niet boeiend. (n) |
the Godfather
|
Love Actually :s
|
Kill Bill Vol. 1.
Dat sloeg dus echt helemaal nergens op. |
Love Actually
|
Idioterne. Ik heb sowieso een teringhekel aan het hele dogma-idee.
Lord of the Rings vind ik niet slecht, maar ook niet meer dan een aardig tussendoortje. Sowieso zijn de meesten van die epische blockbusters overgewaardeerd; Titanic, Narnia, Revenge of the Sith etc. |
Iedereen in mijn directe omgeving schijnt het laatste deel (deel 3) van star wars briljant te vinden. Ik vond het een van de slechtste films
|
Films die overgewaardeerd zijn:
Lord of the rings alle delen Kill Bill Shawshank redemption Green mile Saw Harry Potter The Matrix en nog een aantal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lord of the Rings
|
Ik ben niet zo snel enthousiast te maken over een film, maar wat ik een écht superslechte film vond was Evolution. Beetje irritant aangezien de andere 8 mensen waar ik mee zat te kijken 'm wel konden waarderen. En Harry Potter deed me ook niks, maar dat deden die boeken ook al niet.
|
LOTR, leuk gemaakt maar het verhaal vind ik nou niet bijzonder.
|
Oh en not to mention die film over die drie gevangenen die ontsnappen in "het wilde westen", waarna ze op zoek gaan naar geluk en geld. Zo saai dat ik de titel al niet eens meer weet. Ik ben nog niemand tegen gekomen die mijn mening deelt, iedereen vond 'm juist geweldig. En hij staat ook altijd bij de 'film van de dag' of dat soort aanduidingen.
|
Citaat:
Citaat:
|
AMELIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
haha frustratie. |
Citaat:
|
eternal sunshine of the spotless mind
heb ik een beetje versuft naar zitten kijken. |
Citaat:
Ik heb me echt in mijn eentje dood zitten ergeren :D |
Citaat:
|
The Grudge, voorspelbaar van a tot z, puur scene->spannende muziek->boe, monster->volgende scene.
|
Denk ook neit dat iedereen die goed vond ;)
The Godfather (niet slecht maar zo goed vond ik m niet), Lost Highway (eng mannetje :o). The Aviator vond ik ook niet zo. Spirited Away vond ik wel aardig maar was ik niet zo razend enthousiast over als de kritieken. Misschien heb ik het punt gemist :s |
The Ring
edit: en The Godfather trilogie natuurlijk |
Ik zie dat je dit soort vragen niet kunt stellen op een scholierenwebsite. Want iedereen wil natuurlijk hartstikke stoer en rebels zijn :( :)
|
Citaat:
Citaat:
Misschien moet ik hem nog maar eens kijken als ie op tv komt, en ontdek ik dan dat mijn afkeer van die film vooral met mijn afkeer van de Dogma-leer te maken heeft. Maar ik denk het niet. |
Citaat:
|
The Ring vond ik geen fuck aan. Niet eng ofzo, snap ook nog steeds niet wat mensen er eng aan vinden (de japanse versie gezien).
King Kong, vond het allemaal maar matig Scarface |
Citaat:
Ik snap hier niks van. Bedoel je nou dat je The Ring slecht vond of Ringu? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dinalfos, vanwaar die afkeer naar de shining? |
Rammelend verhaal, slappe regie, Shelley duvall.
Verder vond ik de overwegend clinische cinematografie en art direction nogal slecht getroffen en wordt de schtick van Nicholson al snel lachwekkend. Zeg eens eerlijk, heb jij ook maar één moment in spanning gezeten? |
Citaat:
Akira vinden de meeste mensen die ik ken die 'm gezien hebben erg goed, maar ik vond het echt ver beneden enig peil (n) |
Citaat:
Citaat:
Afkeer van Nicholson kan ik nog wel begrijpen, maar ik hou daar dan weer heel erg van. |
Star Wars
|
Citaat:
|
Amélie Poulain... ik ben letterlijk in slaap gevallen in de zetel.
|
American Beauty
LOTR |
Citaat:
|
The Matrix deel 2, ik heb deel 3 daardoor niet eens meer gekeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Bridget Jones en shindlers list maar saai. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |