![]() |
the Transplants
In een interview heeft voorman Skinhead Rob bevestigd dat de Transplants besloten heben ermee te stoppen. De geruchten kwamen op gang nadat de groep hun najaarstournee cancelden. De band, opgericht in 2002 hebben twee albums ter wereld gebracht.
Ieder bandlid heeft zijn eigen project nog dus stilzitten is er voor de mannen niet bij. Travis Barker werkt nog aan zijn project Plus 44, Skinhead Rob heeft Expensive Tasts opgericht met Paul Wall en Tim Armstrong heeft nog altijd zijn eigen band Rancid. dus... van die troep zijn we ook weer af (y) |
Hoezeeeeeeee!! feeesssieeeeeeee!
|
hehe mooi (y)
|
Ik zal er niet wakker van liggen.
|
Citaat:
|
Ik vond dat eerste album wel tof, van dat tweede kreeg ik niet echt een harde plasser. Jammer dat ze uit elkaar zijn.
|
Blij zijn als bands ermee stoppen is fout. Alsof je gedwongen wordt ernaar te luisteren. (n)
|
et zal me echt een complete worst wezen (y)
|
Nooit tof gevonden. Can't care.
|
Citaat:
|
Ik vond het tof. Fuck you.
|
ik vond t wel tof. mja jammer
rancid o/ :p is matt al weer aan de betere kant? |
Jammer.
|
ach ja ik vond het wel ok, best jammer.
|
zeker goeie muziek man
ben blij voor je dat je er op kickt dat ze stoppen get a life |
Mooi. Trieste shit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laatste album was echt een kwelling dus ik zit er niet mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had 't al ergens gelezen en vind 't wel zonde. Die eerste plaat vond ik serieus echt cool. Leuk schijfje voor in de zomer op het balkon/strand/park whatever. Die tweede plaat heb ik nooit gecheckt... Bummer dat ze gestopt zijn, had het weleens live willen zien...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |