![]() |
Welke film die iedereen slecht vond, vind jij goed?
Naar aanleiding van het tegenovergestelde topic en de opmerking 'Andersom is de vraag leuker.' van BCR.
TS begint: The Beach |
Een film die niet iedereen slecht vind, maar die wel zwaar ondergewaardeerd wordt: Delicatessen.
En films als Braindead en Army of Darkness, die nog wel eens slecht genoemd worden door mensen die geen echte B-films hebben gezien. |
Braindead ís een echte B-film. Daarom is hij zo goed.
|
Citaat:
|
Volgens mij bedoelt hij dat mensen die Braindead slecht vinden dat vinden omdat ze nog nooit een écht slechte film gezien hebben ofzo.
Het is maar net welke definitie van het begrip "B-film" je hanteert. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind tomb raider 1 en 2 helemaal ge-wel-dig :o |
Ik vond Clueless en Zoolander geweldig maar mn vriendinnetjes niet
|
Citaat:
Haaaapyyyy. :cool: Ot: Ik hoor een hoop mensen die ik ken klagen over American Pscycho terwijl ik het echt een geweldige film vond. |
Jaaaa Zoolander!!! Dat vond ik echt hilarische shit
Vooral die extra "persfoto's" op de dvd :D |
Citaat:
Ontopic: Three to Tango :o |
Judge Dredd! Ik snap niet waarom die film wordt afgekraakt. :)
|
Citaat:
En ik ben bang dat ik The Beach ook zeer goed binnen te houden vond. En ook: The Village OK, dus de twist is deze keer geen grote verassing. Get over it and enjoy! Lolita(1997) Niet alleen binnen te houden, maar zelfs heel erg mooi. Maar of het nou christenen of boekpuristen waren, men was er niet blij mee. Any Given Sunday Misschien ga ik zelf ook gewoon met de verkeerde mensen om maar hier heb ik ook geen positief woord over mee gekregen. Puh. |
Teveel om op te noemen :|
Maar, stiekem vind ik een aantal Jean Claude Van Damme films heel vermakelijk :o Wake of Death Replicant Coyote Moon Street Fighter Timecop Hard Target Universal Soldier Death Warrant Lionheart Kickboxer Cyborg Bloodsport (Alle delen) No Retreat, No Surrender (Alle delen trouwens) |
Crossroads.
|
Ik denk ook The Village ja.
Oh en van dezelfde man: Signs. |
Tomb Raider (1 & 2)
Coyote Ugly |
being john malkovich.
ik vond die film echt geniaal, maar de mensen waar ik hem mee aan het kijken was wilden hem al halverwege afzetten :mad: |
Citaat:
|
*denkt*
Tarnation vinden sommige mensen echt wálgelijk, maar ik vind het het beste wat ik ooit gezien heb (y) |
Citaat:
Ik vond Star Wars Ep. I erg leuk, waar de meeste mensen de film alleen maar afzeiken. Voorderest weet ik het eigenlijk niet zo, ik houdt me daar niet zo mee bezig eigenlijk. :bloos: Ohjah, Polanski's "What?" heb ik ook weinig goeds over gehoord. Terwijl ik dat best een prettige trip vond. |
National treasure
Oké, het is een clichématige Indiana Jones rip-off, maar wel heel vermakelijk! :cool: (y) |
Citaat:
|
Volgens mij is Delicatessen (en ook de andere werken van meneer Sjeunet) alles behalve ondergewaardeerd.
|
Citaat:
Citaat:
|
Be Cool
Vond ik ook een geweldige film. Wordt overal afgekraakt. Ten onrechte, volgens mij. Zoals altijd speelt John Travolta fantastisch. Hilarische grappen en meesterlijke parodie op de MTV-rap/hip-hip scène van vandaag de dag. (y) |
ugh, Be Cool. Wat een kutfilm. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind The Cable Guy een geweldige film, maar een hoop mensen vinden er helemaal niets aan. :o
|
Citaat:
Overigens vind ik Being John Malkovich ook wel tof. |
De Japanse versie van The Grudge
en de Football Factory |
Citaat:
|
Oh ja, Ju-on en The Cable Guy inderdaad. Allebei geen meesterwerken, maar verdienen meer lof dan ze krijgen.
|
Citaat:
|
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in.
|
''Feedback''
The Future is a Killer. ik vond hem meesterlijk, vrienden van me gaan kotsen van het lachen als ik weer ns over begin. |
Citaat:
|
Citaat:
Dumb&Dumber :bloos: The Cable Guy en ik dacht dat ik er meer wist... |
Citaat:
|
Along came Polly vond ik echt veel leuker dan legaal is... Ik heb m zelfs gekocht!!! (voor 3 euro, maar dan nog...)
Die toilethumor is erg kansloos, maar ik vind die Polly zo cool (op die vieze fret na heeft ze precies dezelfde smaak/interesses als ik), dat ik m echt moest hebben :o :D |
Bijna al mijn vrienden vinden American Beauty een kutfilm (n) :( :| :mad:
|
Hypercube kunnen sommige mensen niet waarderen. Ik wel.
Edit: Bloodfight kijk ik ook altijd naar als die op tv is:) |
Citaat:
|
Ik heb wel eens onverlaten gekend die Lost in Translation het predikaat "saai" meegaven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat vond ik de toen ik 'm de eerste keer bekeken had ook. Toen ik 'm even had laten bezinken en 'm nog een keer had gezien vond ik 'm wel heel erg goed. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |