![]() |
Closer GVD!!!!1
Als ik ergens een brute hekel aan heb zijn het meisjes die hun vriend dwingen om gezellig samen een chick flick te kijken. Romantisch vieren dat ze al drie maanden verkering hebben door naar The Wedding Planner te gaan ofzo. :mad: En dan totaal niet doorhebben dat zo'n jongen daar toch echt geen ruk aan vindt.
Maar iig, to the point. De afgelopen twee jaar ben ik Ufke door mijn DVD collectie heen aan het loodsen en maak hierbij nauwkeurige selecties over wat hij waarschijnlijk ook echt leuk zal vinden (Muriel's wedding en Wimbledon blijven keurig in de kast staan). Tot nu toe heeft hij volledig vertrouwen getoond in mijn oordeel en als ik zijn reacties mag geloven, heb ik hem hierin nog nooit (of iig nauwelijks) teleurgesteld. Maar sinds kort vinden wij ons op een punt van onenigheid: Monsieur weigert faliekant om Closer te zien. Het gaat me er echt niet om om mijn gelijk te krijgen maar het zou toch gewoon zonde zijn om zo'n juweeltje te missen? Als je hem gezien hebt, help mij hem dan eens overtuigen dat het toch echt de moeite waard is en dat het geen vrouwenfilm is. Of als er alleen tegenreacties komen; help mij deze quest dan op te geven. :D |
JA ik help je wel (y)
Closer is geweldig !! ik zoek een paar foto's van Natalie dat zal hem op andere gedachten brengen :) |
|
ik ging closer kijken met mijn vriend, die viel na 3 minuten in slaap en werd net wakker voor het einde. begin en einde zijn hetzelfde dus hij dacht dat ie niks gemist had :cool:
niet echt in het voordeel van die film ;) |
ik zou hem slaan (y)
|
Citaat:
|
Echt geen vrouwen-film.
|
Ik vind Closer persoonlijk een kutfilm.
Niet eens omdat het wel of niet vrouwelijk is, maar vanwege het feit dat ik me nérgens kon inleven in de personages. Saaie, oppervlakkige personages die tesamen in een soort nep-liefdesverhouding verzeild raken die totaal niet strookt met de werkelijkheid... Minpunten waren: Julia Roberts, de onnatuurlijke dialogen, de werkelijk nergens op gebaseerde liefdes-uitingen (Jude Law gaat er zelfs om janken), en tot slot de slepende gesprekken die de film een nep, gekunsteld drama-gehalte geven (voorbeelden: de ruzie tussen Clive Owen en Julia Roberts als hij haar achtervolgt door de woonkamer, of het gesprek tussen Jude Law en Clive Owen op kantoor). Ik wilde de vier hoofdpersonages stuk voor stuk in hun oor schreeuwen dat ze zich niet zo moesten aanstellen. Het was echt geëmmer om niks. Maar nu even ontopic: je vriend heeft een goede smaak door het niet te willen zien ;) |
Ik weet dat Natalie Portman met een roze pruik in de film rondloopt, maar de film zelf moet ik nog een keer zien.
Maar, een vriend van mij is er samen met z'n vriendin naartoe geweest, en hij zei dat hij de film erg goed vond. Dus. Ja. |
Closer is een gigantische kutfilm. Dus hij mist niks ;)
|
Wimbledon mag je trouwens best uit de kast halen hoor. Kirsten Dunst, dat vinden alle mannen leuk.
|
Citaat:
http://www.nat-portman.net/gallery/m.../closer012.jpg http://www.nat-portman.net/gallery/m.../closer013.jpg http://www.nat-portman.net/gallery/m.../closer018.jpg http://www.nat-portman.net/gallery/m.../closer001.jpg voila ;) |
Citaat:
|
Niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed om even serieus te doen (y) Ik vond Closer een mooie film, tuurlijk mede door mijn zwak voor Natalie Portman en Clive Owen en mede door het feit dat ik me ergens toch in kon vinden. |
Nathalie maakt het een stuk draaglijker voor mij, ja.
|
jongens waarom typt iedereen hier Nathalie :confused:
zeker als ze BUKT haha |
Meh, ik vond Closer maar een klotefilm.
|
het is dat jullie allemaal gefrustreerd zijn omdat jullie balen van het feit dat Natalie voor Clive is gaan bukken en niet voor jullie :(
|
Citaat:
|
Uiteindelijk werkt dit top volgens mij averechts, met alleen meiden die de film kunnen waarderen en jongens die hem kut vinden. :D
|
Een film met Natalie Portman is sowieso de moeite waard om te kijken..... ;)
Zeg dat maar tegen die kerel van je. |
Oo die film is echt verschrikkelijk.. begrijp echt niet waarom mensen 'm zo geweldig vinden :confused:
|
Citaat:
Natalie's kont natuurlijk. Elke film met Natalie Portman verdient het om gekeken te worden, maar deze.....yummie.... :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens m'n baard geschoren. Wekenlang werk, allemaal naar de maan. :( |
Citaat:
Ik zal het ook eens proberen, dan post ik morgen wel een foto, het gaat redelijk snel :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is rologen? Ik heb even gegoogled, maar er kwam alleen een vishaak uit. Ga je Juice aan een vishengel rijgen?
|
De gemeenste smiley van s.com: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Roloog is die smiley waarom ieder weldenkend mens je uitlacht als je het in je hoofd haalt hem te gebruiken. :) |
Citaat:
|
Ik weet niet hoe Closer is, ik moet hem nog zien!!!1 :) :)
|
Citaat:
Hoewel Juice wel gelijk heeft. :o |
ik zou hem alleen voor natalie portman kijken. lekker soppen, sopsop.
|
Citaat:
|
Ik vond Closer echt een geweldige film (y) De manier waarop ze omgaan met hun driehoeksverhouding is echt geweldig, Jude Law is té lekker in deze film (heeft je vriendje vast niks aan) en het einde
Spoiler
Mijn beste vriendin vond hem daarentegen maar niks... Ofwel zie je iets in die film en is hij super, ofwel zie je er niets in en is hij saai. |
Ben een paar dagen computerloos geweest dus reactie komt een beetje laat maar toch. Bedankt voor al deze insights, ik denk dat we wel kunnen zeggen dat Ufke het argument gewonnen heeft. Ik ben hem niet waardf. :p
Ik vond het zelf geen chick-flick, maar ik ben een chick, dus dan is het altijd moeilijker in te schatten. :D |
Citaat:
ze heeft teveel babyvet naar mijn smaak |
Daar word ik opgewonden van :) :) :) :)
|
Closer (y) die laatste scene :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |