Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   tv kaart werkt niet :-( (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=13470)

kikkerkut 31-01-2002 11:08

tv kaart werkt niet :-(

mensen, ik heb een paar dagen geleden mijn hd geformatteerd en alles er weer opgezet.. toen kwam ik tot de ontdekking dat ik geen tv meer ken kijken. ik ben nar de site gegaan van de fabrikand, en daar de nieuwste drivers+software gedowned. maar dat had geen effect. wie heeft een oplossing voor me?
ik heb een tv kaart van terratec [TerraTValue]
draai windows XP, en voordat ik me hd formatteerde had ik ook win_XP daar werkte het zonder problemen. ik heb contact opgenomen[via e-mail] met terratec, maar die geven geen antwoord! :-(

please help me out!

@pie 31-01-2002 11:14

Citaat:

kikkerkut schreef:
mensen, ik heb een paar dagen geleden mijn hd geformatteerd en alles er weer opgezet.. toen kwam ik tot de ontdekking dat ik geen tv meer ken kijken. ik ben nar de site gegaan van de fabrikand, en daar de nieuwste drivers+software gedowned. maar dat had geen effect. wie heeft een oplossing voor me?
ik heb een tv kaart van terratec [TerraTValue]
draai windows XP, en voordat ik me hd formatteerde had ik ook win_XP daar werkte het zonder problemen. ik heb contact opgenomen[via e-mail] met terratec, maar die geven geen antwoord! :-(

please help me out!

staat je tv-kaart wel in je lijst van geinstalleerde hardware?

was je vorige winXP een clean install of een upgrade?

misschien heb je nu de win9x-drivers in XP proberen te installeren, en dat gaat dus niet.. probeer dan de win2k-drivers

daarnaast supporten sommige fabrikanten windows XP nog niet, dus kun je nog lang wachten..

Nietzman 31-01-2002 11:18

Wat voor foutmelding geeftie?

kikkerkut 31-01-2002 17:38

Citaat:

@pie schreef:
staat je tv-kaart wel in je lijst van geinstalleerde hardware?

was je vorige winXP een clean install of een upgrade?

misschien heb je nu de win9x-drivers in XP proberen te installeren, en dat gaat dus niet.. probeer dan de win2k-drivers

daarnaast supporten sommige fabrikanten windows XP nog niet, dus kun je nog lang wachten..

hij staat wel in de lijst van mijn apparaatbeheer. en de vorige keer dat ik win_xp installeerde was ook een clean install. win2k drivers had ik ook geprobeered, en had ook geen effect

kikkerkut 31-01-2002 17:40

Citaat:

nietzman schreef:
Wat voor foutmelding geeftie?
"Critical error in Graph Configuration!Please restart Application." na het klikken op OK het volgende bericht: "Initializeren van Directshow filters mislukt."

16NiceBoy 22-02-2002 02:53

Citaat:

kikkerkut schreef:
"Critical error in Graph Configuration!Please restart Application." na het klikken op OK het volgende bericht: "Initializeren van Directshow filters mislukt."
heej,

Misschien moet je DirectX wel opnieuw instalren..
Dat heeft volgens mij te maken met Directshow.

Veel suc6

kikkerkut 22-02-2002 08:31

Citaat:

16NiceBoy schreef:
heej,

Misschien moet je DirectX wel opnieuw instalren..
Dat heeft volgens mij te maken met Directshow.

Veel suc6

hebbik ook al geprobeerd, bij het uitvoeren van de setup krijg ik de melding "dit programma is niet bedoeld om onder dit besturingssysteem uit te voeren".

MaakUt 22-02-2002 19:12

opsturen naar mij... :P ik maak hem voor je.. (tussen haakjes: hehehehehe.. ik moet nog een tv-kaart hebben :/tussenhaakjes)

:P j/k.. i dunno a thing about tv-kaarten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15.