![]() |
Fansign Lifestyle
Profielensites spammen met complimentjes, fansigns voor elkaar maken, extra kudos toekennen aan je bekenden, wie hier maakt zich schuldig aan dit gedrag en welke plaats neemt het in in je online-leven?
Alvast bedankt, ik ga me nu verder verheugen over het feit dat ik een fansign van Broeder heb. <33333333 Doeeei :) |
Ooohhh! Ik heb ook een fansign!! Hij is afkomstig van Horror Kitty!! Ik ben er erg mee in mijn sas :) Het geeft me echt nieuwe levenskracht, alsof het zegt "TOI TOI TOI, JE KAN HET!!!". Ik kan er nog steeds niet over uit hoe verheugd ik ben!
|
och heden, ik heb geen vrienden.
|
Citaat:
|
fansigns is te gay.
met een wit bord voor de webcam zitten met daarop I <3 ORGASMIC KITTEN 4 EVAH. kom op zeg. |
KORRELTJE ZOUT, HALIGH, KORRELTJE ZOUT.
|
wat zijn kudos :confused:
|
Citaat:
toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben een echte n00b :o
fansigns ? kudos ? wtf ? |
Citaat:
|
Als je fansigns serieus leuk vindt omdat je dan vrienden lijkt te hebben dan is er echt iets mis met je.. Meestal heet je dan ook kelly en ben je heel erg eng :(
|
zodra je je aan fansigns waagt is het over; dan kan je er net zo goed een eind aan maken. (y)
|
Ik weet niet wat fansigns zijn.
Betekent dat dat ik pwn of dat niemand meer met me bevriend wil zijn sinds mijn Forumbaasschap? |
ja wat is het nu?
|
Citaat:
|
dat je een foto maakt van jezelf (liefst met naakt) en dan op jezelf of op een blaadje schrijft "ik sop hem op (naam)", en dat dan naar diegene stuurt zodat die ze kan verzamelen.
ik snap het niet en hou me er ook niet mee bezig. |
uuh bah :|
|
Citaat:
|
ik snap er niks van :(
|
|
HOIII IK HEB EEN FANSIGN VAN HORROR KITTY EN VAN ULFHEIDIN EN WIE ZEGT DAT DAT STOM IS MOET EEN SCHIMMELINFECTIE AAN DE ENDELDARM.
\m/ En SisterOfMercy moet niet zeuren over fansigns want hij vroeg er één aan de horrorkat en ik heb bewijs in de vorm van een screenshot. Eigenlijk niet, maar die ga ik zometeen maken want nu heb ik al gezegd dat ik er één heb, en als men er dan om vraagt kan ik doen alsof ik die reeds had. Nu ga ik masturberen terwijl ik naar mijn fansigns kijk want OMG HET INTERNET VINDT ME AARDIG. Eigenlijk niet maar ik heb twee hoopjes pixels die me helpen bij het doen alsof. DUS. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit een fansign gemaakt. :)
|
Ik heb zojuist mijn EERSTE gemaakt.
Het woord 'stofzuigen' komt er in voor (y) |
Citaat:
http://www.livejournal.com/userinfo.bml?user=corpulexa beetje jammer dat al die plaatjes het niet meer doen :( IIG zijn de posts van corpulexa (de tweelingzus van goretexa) erg grappig. Helaas wordt corpulexa niet meer geupdate, omdat goretexa niet meer van d'r zus houdt. http://www.livejournal.com/userinfo.bml?user=goretexa ah hier staan wel bergen fansigns.. buerk.. moment, even vomeren hoor. |
:s
veel meer heb ik er niet op te zeggen dan: sneu... :s @Ufke en *oma*: ik denk niet dat we ons druk hoeven maken. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het mail adres van een chickaaaaaaaaaaaah rem mijn puberale opwinding, iemand
ofzo. |
Ik wil ook een fansign:(
|
Citaat:
Ik weet niet of je een fansign van me wil maar je krijgt er toch één want ik vind je tof en daarbij ben ik vandaag EVENTJES de fansignslet, verveeld zijnde en daarom mijn herontdekte ontdekking op internetsgebied op mijzelf en daarmee ook dwangmatig op anderen projecterend. (y) |
Ik had hem natuurlijk het liefste op je tiet gezien maar ik vind hem zo ook al heel erg leuk(Y)
|
ik heb zojuist een nieuw doel in mn leven gevonden,:)
|
Citaat:
En ik had laatst nog tieten gepost, dus ik ben nu een halfjaar lang buutvrij wat dat betreft. :confused: (y) |
Wat is er nou sneu aan fansigns?
Jullie zijn zelf wel de types die elkaars fotoboeken helemaal vol spammen en constant aandacht lopen te trekken in die kkshoutbox. |
ps. mensen die fansigns serieus nemen zijn wel sneu, ja.
|
Het zijn enkel spreekwoordelijke orale bevredigingen die ik toewens.
|
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:| |
Citaat: