![]() |
Welke onzinner zou je het liefst willen lynchen?
Ben benieuwd.
TS zegt: mmmmmmmmmungen |
wat ts zei...
en kristaco, die zet aan tot flametopics op de kantine en die heeft er voor gezorgd dat ik nu op dit deelforum zit :( en ik wil hier helemaal niet komen, dus ik ga snel weer terug naar onzin :cool: |
Applausje voor de bedenker van dit topic :bloos:
Ehhmm raven of zo :P Al brengt hij wel altijd interessante spanningen met zich mee |
Citaat:
|
Citaat:
|
mumumumumumumumumum...
|
Mooi topic dit (Y)
|
Citaat:
*aai* stiekem ben ik er nog, maarja even verkennen in een onbekende wereld (zonder spam enzo) |
mezelf natuurlijk
|
Ze mogen dat hele onzinkamp platbombarderen.
|
Jullie zijn onaardig
|
Citaat:
|
Dit lijkt me niet de bedoeling.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
slotje?
|
Citaat:
@TRA: dat is niet mijn sterkste kant(a) |
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind slotje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, waarom haat men Onzin op De Kantine? Omdat wij wel offtopic mogen gaan?
|
Niet iedereen haat onzin op de kantine.
Maar dit topic is teveel gespam en hoort hier vast niet dus er komt vast een slotje op. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Daar komt bij dat Onzinners geen leven hebben omdat ze 1000 posts per dag willen maken, en dan ook nog eens zonder intelligente inhoud. |
Ik denk dat het probleem is dat er on onzin wel sfeer hangt, en op DK niet. En dat hier enkel oude wijven en mierenneukers posten, maar das wat anders.
|
Een slotje met een extra dikke kwak roloog? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik geef toe dat DK ook weinig voorstelt, maar hier wordt tenminste nog een poging ondernomen om inhoudelijke topics te plaatsen die niet alleen maar bestaan uit spamsmilies. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ymir, en Mema. (n)
|
32 posts in 20 minuten http://www.evito.nl/images/smiles/whoo.gif
|
Dit topic past wel op DK. (y)
|
Citaat:
|
Oke, vanaf nu weer ontopic mensen! :D
|
Verplaats dit topic dan naar onzin ;)
|
Soms wil ik Pr0xy lynchen, maar dan zegt hij weer iets aardigs - en dan wil ik helemaal niemand meer lynchen. (y)
|
Citaat:
En hoe weet jij dat? :) |
Ik ken geen onzinners.
|
Wie?
|
Ja ontopic, ik heb bij geen enkele onzinner de behoefte om diegene te lynchen, ik ben niet zo lyncherig denk ik.
En offtopic vraag ik me af of ik nou een oud wijf of een mierenneuker ben maar ik vermoed het laatste. Of allebei natuurlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |