![]() |
[Siemens MC60] MMS'en
Ik kan met mijn telefoon geen MMS'jes versturen en ontvangen. Heeft iemand enig idee waaraan dit kan liggen? Ik neem aan dat 't iets met de instellingen te maken heeft, maar hoe verander ik die? En waarin? Of kan 't ook aan iets anders liggen?
|
eens zoeken op de website van je provider naar de mms instellingen die nodig zijn, soms kun je ook via een code deze toegezonden krijgen
|
Ik heb Hi-prepay. Op de site van Hi kon ik GPRS-instellingen laten toezenden, maar geen MMS-instellingen :s
|
misschien die instellingen zelf selecteren? zo van menu>berichten>mms ofzo>mms instellingen whutever en dan kan heb ej zo n lijsje met allemaal instellingen en dan moet je die van hi selecteren
|
Dat staat er niet bij :(
|
laat dan nog een keer die instellingen sturen. en als je ze krijgt vraagt je telefoon vast wel of je ze wilt opslaan. en dat doe je dus.
|
@bamiPoep
Citaat:
|
Hebben ze bij HI geen helpdesk? :o
|
Citaat:
hebje gprs uberhaupt wel geactiveerd (voor of nadat je die instellingen naar je toezond?) |
Nee, maar behoort dat normaal gesproken niet al geactiveerd te zijn dan? (Bij aankoop)? Zo nee, hoe activeer ik 't?
|
weet ik veel, ik heb vodafone :cool:
staat vast wel ergens op de site |
Gprs is toch voor internet via je mobiel? :o
|
Ik heb ergens in t menu van mn GSM 't onderdeel 'GPRS' staan. Dat heb ik aangevinkt, maar 't MMS'en wil nog steeds niet lukken :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |