![]() |
I can see it in his eyes
Whenever we talk
Hatred is raging inside of him I can see it in his eyes From love away he will walk Whenever we meet Love is fading away inside of him I can see it in his eyes From hate he will not run Whenever we look at eachother Hope is bailing out on him I can see it in his eyes From this feeling he can not escape Whenever we talk Trust can not be restored I can see it in his eyes From this lie we can not hide |
Ik vind deze zeker wat hebben!:). Duidelijk verwoord, mooie herhaling, loopt gewoon (y)
Liefs, Mariamne |
Nou blij dat ik hier eindelijk een reply op heb ;)
Maar bedankt :) |
Mooi gedicht!
Tsjemig, het doet me wel flink denken aan Ice Queen van Within Temptation, je favo nummer perhaps? Anyway, ik vind je gedicht heel moor! Ik sluit me meteen bij Iamre18 aan. (Ik ben géén betweter! Can not moet cannot zijn...) |
Citaat:
Maarreh hoezo dat dan? Maar bedankt :) voor je reply |
Citaat:
|
Citaat:
anyway ik heb niet op die tekst gelet? xcuse me |
Citaat:
Ik heb zeer zeker wel op de tekst gelet, ook ken ik de tekst van Ice Queen... ik zeg toch niet dat je het gejat hebt? Ik moest ook meteen aan Ice Queen denken toen ik dit las... het komt door het ritme, door sommige woorden... (ik weet niet hoe je reply bedoelt was, en of je goed gebruik van de rolleyes hebt gemaakt?) |
Citaat:
Maar wat ik zeggen wou, hij heeft idd iets weg van dat liedje. Maar okay ik vind hem erg mooi, zit bep. ritme in... ja.. hij´s kewl. |
Ik zou t mooier vinden als de zin(nen) "I can see it in his eyes" "I can see in his eyes" (dus zonder "it") werd(en).. dat is toch iets meer... ja weet niet dan hangen de 3e en 4e zinnen meer samen...
:D rupsje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |