![]() |
stel nu eens dat
je geen kleren hebt, ( stel ) ...
En in de winkel hebben ze alleen nog maar gabber of skaterkleren welke zou je pakke ... welke schoenen welke broek welke vest enz0 |
ewmmmmmmmm???? gabber? ik heb het kapsel al mee :D :P
wat maak jij voorn topics joh :D |
Gewoon, een degelijke skatebroek, donkerblauw ofzo met een leuk shirtje of vestje
|
whehe hoe verzin je het
|
Mmm, niet zo moeilijk, gewoon Timberlands, wijde beige broek van Kani ofzo en een relaxed zittend baggy overhemd van Mecca ofzo, heb je heel mooie buttondown hemden van
|
wat heb jij met ''gabber'' en ''skater''?
|
haha inderdaad wat maak jij rare topics:)
Ik denk gewoon een beetje een normale skatebroek met trui ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooie timberlandjes blauwe of rode, een kani of fubu pak van glimmend stof en fubu shirt eronder
|
aussie, nike air max en lonsdale sweater :rolleyes:
|
trainingspak van players 69, zwarte sneakers eronder
petje van kani om het af te maken :) |
Citaat:
|
dan pak ik gewoon een mooie te kleine skate broek, dan zal ie vast niet zo skaterig uitvallen ;) , en dan een leuk shirtje, of een te klein skate blousje ofzo, en er dan maar het beste van maken he :)
|
skateschoenen
korte broek en een capuchontrui ..lekker toch |
Dan zou ik niks kopen maar een vuilniszak pakken, hem tailleren met plakband, en aantrekken als jurkje,,, nog een vuilniszak.. en dara beenwarmers uitknippen, nog een vuilniszak,, en daar handschoentjes van maken...
Ik heb dat zelfs al eens gedaan... :rolleyes: |
uhh niet moeilijk :) skatebroek met leujk shirtje en leujk vest
*wazug topic* :s |
welke forummer is er NU weer undercover :rolleyes:
|
Citaat:
|
euh...ja :confused:
skatekleren, welke? schoenen.... gewoon, Globes ofzo? broek...een skatebroek :p;) vest...iets leuks:p dit slaat nergens op :D |
oows, das best makkelijk. k zou gewoon n baggy broek kopen, met n pretty t-shirt en n cool jasje. en dan gewoon osirisschoenen dr bij.
|
eem giga wijde skatebroek
een of ander shirtje met een worker dvs skate shoes en een board om me rond te cruisen |
Een of andere skate broek met een leuk t-shirtje (wel een girly natuurlijk ;)) Mooie skate schoentjes van Osiris want van die letters kun je iris maken :) (gewoon de o en de s weg halen)
|
Citaat:
|
naar een andere winkel gaan :rolleyes:
|
Maar stiekum hou ik heel erg van skate kleertjes, dus zou ik een koele broek uitkiezen ( wil nog een rode stuka ribbroek ) en een hip bloesje ofzo
|
Heb even geen zin om te stellen........ :)
|
...wat een stómme vraag zeg.
|
k zou alto gaan doen en een aussie of cavello aantrekken :rolleyes:
|
Een skatebroek, draag ik nu ook. Voor de rest zou ik eens lekker rond snuffelen in die winkel
|
ik blijf gewoon naakt, joh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weet ik veel...
een heel foute combinatie van gabber en skaterkleren ofzow :D :rolleyes: |
skatekleertjes ofcourze :p
|
Citaat:
|
lekker soepele schoentjes, timberland trui, skate broek (maar wel de smalste die er zou zijn) taadaa klaar
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |