![]() |
burgerlullen :mad:
Normaal vermijd ik plaatsen waar veel burgerlullen komen, maar vandaag werd ik helaas met ze geconfronteerd. Ik was bij mijn ouders blijven slapen die in een achterlijk forensendorp wonen, gelukkig woon ik zelf in Amsterdam. Maar goed, ik moest dus vroeg op om naar college te gaan en ik ging met de trein. Voordat ik het ouderlijk huis verlaatte dacht ik nog, kut ik zit straks in de trein met het klootjesvolk die naar burgerlijke luchtjes stinken zoals aqua di gio:( En jahoor, toen ik het perron op liep, rook ik de stank al:( Toen de trein op het volgende station was gearriveerd kwam er een vent tegenover me zitten. Na dat hij was gaan zitten haalde hij een pen uit zijn hutkoffer en ging de cijfertjes-puzzel uit de spits zitten maken:( En toen kostte het voor mij heel veel moeite om mijn agressie te onderdrukken. En nu vroeg ik me af, van welk soort burgerlijkheden worden jullie agressief?
|
langzaam lopend 65+ tuig of random winkelend publiek godverdomme :mad:
|
Gehandicapten en lesbiennes omg :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
|
Stelletjes van rond de 20 die zich al gedragen alsof ze 50 zijn :confused: .
|
Citaat:
|
ik erger me aan mensen die zich snel ergeren. (ik maak de cijferpuzzel ook altijd als ik met de bus ga).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En Wener pappies.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik pik het niet meer dat ik altijd degene ben die met een boog om anderen moet lopen. :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat er een spitsstrook op de stoep moet komen en dat alle oma's en ander schorum dan rechts moet lopen/schuifelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: ik erger me altijd aan de burgerlijkheid van opaatjes en omaatjes in de bus, vooral als het 4 oma's zijn die 'gezellig een dagje uit' zijn geweest en dan onder luid gekakel gaan bespreken hoe 'gezellig' het wel niet was. :mad: |
Citaat:
|
Ik ben ook zo :) Al heb ik tegenwoordig vaak m'n lenzen niet in en dan kan ik de cijfertjes van m'n puzzel niet goed lezen :( Verder heb ik geen geduld en erger me dus bijna aan iedereen op straat, vooral als mensen (vooral ouderen en kinderen) plotseling stil blijven staan :mad: Daar is mijn reactievermogen niet vlug genoeg voor. En ik val altijd om in het openbaar vervoer als mensen op het laatste moment toch nog uit willen stappen :mad: :mad: :mad:.
|
alles wat denkt dat zijn dag zo spannend was dat de hele trein mee kan genieten, godver sterf uit (n)
|
als er 6 vrouwen met kinderwagens midden in t centrum ff gaan bijkletsen, of ja, t liefst doen ze dat natuurlijk voor de ingang van een winkel :mad:
|
ik ehh, ik heb hier eigenlijk helemaal geen mening over :confused:
|
ik erger me aan mensen die zich snel aan andere mensen ergeren. laat iedereen toch, als iemand een puzzel in de spits wil maken, laat die persoon, je hebt er toch geen last van?
|
Jullie ergeren je aan oude vrouwtjes? moeten ze dan de hele dag maar binnen zitten zodat jij je niet hoeft te ergeren? En als jullie zelf oud zijn zeuren over jongeren zeker. Daar erger ik me nou aan :mad:
|
ik heb hier vooralsnog geen mening over.
|
Of ik me snel erger hangt helemaal van mn bui af.De ene keer lach ik om irritante mensen en de andere keer probeer ik ze dood te loenzen.Oma's en opa's vind ik alleen maar poepig eigenlijk.Behalve van die oudjes die denken dat ze alles kunnen maken omdat ze oud zijn "ohh ja ik mag vast wel even voor met mijn 10.000 boodchappen" zoiets dus :mad: .
|
Citaat:
|
ik irriteer me mateloos aan zoenende verliefde stelletjes :o
ook vind ik asociale, vieze, dikke mensen irritant en langzaamlopende mensen zijn ook ontieglijk vervelend |
Citaat:
|
Citaat:
ik HAAT dus traag volk dat loopt door de Gierstraat want ze lopen midden op de weg terwijl heel die straat bedoeld is vor fietsers. verder haat ik traag fietsende mensen en al helemaal als ze iets van drie van die kankerkoters bij zich hebben. |
aan mensen die hard tegen hun vrienden praten in een winkel, en zelf nog het hardste om hun domme grapjes lachen. en dat ik dat dan aan moet horen, met dat vreselijke roermondse accent.
|
Citaat:
Ik erger me aan boeren die 'heeeheee, hooohoooo :)' zingen in de trein. Ik erger me aan carnavalsgangers met een samenhorigheidsgevoel. Ik erger me aan iedereen die zo dom is om zich te verheugen op één of ander traditioneel kkfeest waar zuipen het hoofddoel is. Verder heb ik moeite met 40-jarige Stepstrollen die er toppiejoppie uit willen zien voor hun uitgezakte man. Als ze dan ook nog gaan dansen in één of ander café word ik agressief. Ik hou niet van nieuwsgierige buren die constant voor het raam staan te koekeloeren, of van die mensen die zich in hun HEMA-bermuda hijsen zodra de zon gaat schijnen in april. Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van die bittere mensen achter de kassa bij de blokker ofzo, die zodra ze meiden van 13 met z'n 3en zien binnenkomen ons aankijken alsof we hun hele winkel hebben leeggejat ofzo. :mad:
|
Van kinderen die per se op HET KNOPJE willen drukken in de trein raak ik ook meestal wel enigszins ontstemd :).
|
Citaat:
|
om 6uur staan de aardappelen op tafel :mad: :mad:
toen ik 15 was had ik een extreme antiburgerlijkheidsfase en wilde ik koste wat het kost niet om 6 uur eten. dat vond ik gruwelijk. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik:
- Vrouwen van boven de 40 met kort rood haar - Vrouwen van boven de 25 met een mat - Vrouwen van rond de 20 zonder uitstraling die studeren en zich altijd in groepjes van 3 met identieke figuren verplaatsen - Bejaarden - Kinderen - Limburgers (behalve Rutger) tegenkom groeit den agressiviteit in mij. En ik erger me aan iedere post van Fake. Door zijn avatar denk ik dat de post van grandmommy is en springen er automatisch geile dingen in mijn hoofd om er op te zeggen. :( |
Metal is ook een limburger, oh nee wacht dat is een slecht argument :P
|
Ik erger me aan alles dat in deze topic staat <3 hoewel kinderen en ouwetjes soms nog wel lief zijn.
|
@ ufke: zeg maar gerust dat je mijn onderbroeken wil lenen hoor, dat is niet erg.
|
Ik erger me aan saaie mensen die standaard opmerkingen maken, mensen die als je een muts draagt als het niet vriest vragen Ow, heb je he koud!?
Ik erger me aan bejaarden in het OV, en op fietspaden terwijl ze met zn 3en naast elkaar fietsen en dan verwachten dat jij in de berm gaat fietsen. |
O nog een voorbeeld, we hadden net een krant in de bus met ongeveer 300 fotos van baby's, voor de verkiezing van de liefste baby van het land, en waar de lelijkste mormels in een anne geddes pose zijn gevouwen door hun trotse ouders, omdat iedereen ze verteld dat hun kindje zoooooooooooo lief en schattig is (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alles wat zich in groepjes voortbeweegt en denkt dat ze de hele wereld zijn/hebben (dus ook basisschooljochies die stoer denken te zijn in het centrum na 6 uur 's avonds) :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |