![]() |
Probeer jij wel eens uit of je bovennatuurlijke krachten hebt?
Ik probeer wel eens voorwerpen te laten bewegen met mijn gedachten maar het lukt nooit. :( :( (n)
|
Ja soms maar meer voor de lol dan serieus
|
Ik faal altijd :(
|
Ja soms probeer ik ervoor te zorgen dat iemands hoofd uit elkaar knalt wanneer die iets ongelooflijk stoms heeft gedaan. Maar tot nu toe geen vooruitgang :(
|
Citaat:
En OT: Nee, maar het zou wel cool zijn als ik ze had. :p |
ja ik probeer mijn krachten wel is en het lukt altijd maar ik ga wel verstandig met mijn krachten om zoals de koning uit le petit prince :o
|
elke dag probeer ik het, maar helaas.
|
|
Ja, als 13-jarige Harry Potter-fan probeerde ik avada kedavra uit op m'n zusje.
|
Ik probeer wel eens het glas van mijn vader te breken met mijn ogen, maarja nooit gelukt. :cool:
|
Matilda. :cool: :cool:
|
ik probeer juist mijn krachten onder controle te houden en ervoor te zorgen dat iedereen denkt dat ik geen krachten heb, lukt vrij aardig :)
|
Citaat:
Maar het is me zelf nog nooit gelukt... Wat ik ook wel eens probeer is de te communiceren in gedachten met iemand. Testen of die persoon mijn gedachten kan lezen of ik die persoon zijn gedachten kan lezen. En dan doe ik in gedachten een voorspelling (van nu gaat ie dat doen) of geef ik een bevel in gedachten (doe nu eens dit). Dat is al (al was het wss bij toeval) wel enkele keren gelukt. |
Citaat:
|
Nee.
|
ik zou heel graag willen maar lukken doet het niet..
vroeger op de basisschool gingen gasten kamehakameha (dragonball Z) nadoen,, echt zielig. |
Vroeger dacht ik altijd dat ik kon beďnvloeden wat anderen deden. Als ik achter iemand fietste dan dacht ik dat diegene naar rechts moest. En als ze het dan niet deden, was ik 'het' gewoon even kwijt.
En ik had contact met de wind enzo. :p |
Vroeger gingen we altijd de regendans doen! :p
|
iedere keer weer als ik op een rugbyveld sta :P
|
Soms probeer ik mensen te bevriezen door mijn ogen samen te knijpen terwijl ik naar ze kijk, of een deur te sluiten door van een afstand een handbeweging te maken. Ik heb te veel Charmed gekeken. Toen ik klein was probeerde ik vaak om telekenetisch een pen op te tillen net zoals Matilda, en ik heb het ook een paar keer met een klein watje geprobeerd omdat dat lichter is.
|
Ik niet, maar mijn broertje denk dat hij onstervelijk is, tot nu toe geloof ik hem.
|
Ja, sommige dingen gaan spontaan bewegen als ik dat wil. :cool:
|
Nee, maar ik heb wel een zesde zintuig voor spirituele nonsens.
|
Ja, en ik ben er achter gekomen dat ik dergelijke bovennatuurlijke krachten bezit.
|
Citaat:
|
Ja ik ben op mijn achtste wel eens een raam uitgesprongen omdat ik dacht dat ik dan vanzelf wel zou gaan vliegen. Was het maar zo'n feest geweest...
|
Op roltrappen wil ik de mensen voor me altijd in de fik laten vliegen, maar het lukt nooit. :o
|
Deuren dicht doen met m'n ogen, dingen omduwen, optillen. En ook heel hard wensen dat ik ergens anders ben. Maar 't lukt me nooit :(
|
Mijn ouders schreeuwen te weinig tegen me want ik heb geen Matilda-achtige acties (ik krijg spontaan zin om die film te kijken trouwens :o)
|
Uiteraard, helaas zonder resultaat ^-^
|
Ja en ik ben een natuurtalentje :p
|
Als kind wel, nu niet meer. Al let ik wel op mijn kat die precies een zesde zintuig heeft :p
|
Vandaag niet.
|
|
Wat Almachtige Mark zegt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
juist
|
Ik probeerde vroeger wel eens een Kamehameha (sp?) te doen in de spiegel, en dat ik een super sayan werd. Het is me nooit gelukt.
|
ik heb wel eens geprobeerd om lepels te buigen maar verder niet
|
Ik heb wel eens geprobeerd evenwicht te bewaren tijdens het fietsen. En het werkte! :cool:
|
Toen DBZ een jaar of 4 gelede populair was probeerde ik vaak tevergeefs of ik kon vliegen of energiestralen uit men handen kon schieten omdat ze in de serie zeiden dat elk mens verborgen krachten diep binnenin zich had verborgen.
Stelletje leugenaars :mad: , is me nooit gelukt :p |
Ik heb geprobeerd Carrie te zijn op mijn laatste schoolfeest.
Zonder nepbloed is een affikkende school toch minder leuk. |
Proberen wel, lukken niet. =\
|
Citaat:
|
Af een toe heb ik wel eens de behoefte om een Force lightning of Force grip op bepaalde personen te doen. Dat werkt meestal niet dus dan hoek ik ze maar op de ouderwetse manier neer.... :D
Voor mensen die zich erg down voelen omdat hun telekinetische krachte niet goed werken heb ik nog een tip: Mak een een telekinetisch handgebaar een electrische deur open. Als je het goed timed lijkt het net op jij die deur uit elkaar schuift.... :p |
Citaat:
|
Altijd als ik Mathilda heb gelezen/ gezien, probeer ik het weer, maar het is me nooit gelukt:p
|
ja ik probeer elke dag of ik vuur uit mijn kont kan schiete zodat ik sneller op school ben.. maar nog steedsnie gelukt.. was ik maar een van x-men :( :p
|
ja vroeger toen ik teveel naar Matilda keek :rolleyes:
maar het blijft een leuke film (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |