![]() |
Het Moonwalk Topic!
Je kent het wel, je hebt het vast wel eens geprobeerd, achteruit schuifelen, de eerste keer meestal als gevolg dat je grandioos op je reet valt.
Maargoed. Kan jij moonwalken? Wanneer en waar heb je het geleerd? Sloof je daarmee uit op feestjes of in een disco? Lach je om mensen die het niet kunnen? ( not done :D) Ja, ik kan het. Dat heb ik geleerd van de tv, thuis, toen ik 11 was. Ik sloof er niet mee uit, maar ik laat het wel zien als een stelletje mutsen een beetje mongolisch achteruit loopt en dan trots om zich heen kijkt: "Dat kan jij niet he? Nee he? nee he?" Dat zij ook de enige mensen om wie ik lach die het niet kunnen. Als je het niet kan, leer het dan goed te doen voor je o zo trots op jezelf wordt en ga niet achteruit waggelen. Ik vraag me af wie de emeerderheid heeft, de niet-kunners of de wel-kunners. |
Ik kan het niet en wil het niet kunnen. Ik ben niet zo fan van Wacko Jacko. :o
|
ik kan het niet en wil het niet,, doet me te veel aan die ene pedofiel denken..
|
Ooit wel eens geprobeerd, maar ik ben niet zó geïnteresseerd erin dat ik mijn best ervoor doe/heb gedaan. Dus, ik waggel wel wat.
|
Ja ik kan het wel al is het geen hobby ofzo :D
|
Ik kan het niet. Vroeger wel eens voor de grap geprobeerd maar het wilde nooit echt lukken. :rolleyes:
|
Absoluut de derde optie :D
|
Citaat:
|
Ik kan het niet en ik ga het ook niet proberen. Ik ben niet zo'n ritmisch wonder :bloos:
|
Ik ben al lang blij dat ik vooruit kan komen.
|
Citaat:
|
Ik ben er een kei in! Gaaf hé? :cool:
|
(y)
|
Ik wil 't niet kunnen.
|
3.
|
Ik weet niet of ik het kan, want ik weet niet wat nou precies de truc is. Maar als ik het iemand zie doen, zeg ik wel 'jij kan em'.
|
Citaat:
|
Je kent het wel, je hebt het vast wel eens geprobeerd, 'Eruption' van Van Halen spelen, de eerste keer meestal als gevolg dat je grandioos voor lul staat.
Maargoed. Kan jij tappen? Wanneer en waar heb je het geleerd? Sloof je daarmee uit op feestjes of op een podium? Lach je om mensen die het niet kunnen? ( not done :D) Ja, ik kan het. Dat heb ik geleerd van de CD, thuis, toen ik 11 was. Ik sloof er niet mee uit, maar ik laat het wel zien als een stelletje idioten een beetje mongolisch met hun vingers op een gitaar tikt en dan trots om zich heen kijkt: "Dat kan jij niet he? Nee he? nee he?" Dat zij ook de enige mensen om wie ik lach die het niet kunnen. Als je het niet kan, leer het dan goed te doen voor je o zo trots op jezelf wordt en ga niet zinloos tappen.. Ik vraag me af wie de emeerderheid heeft, de niet-kunners of de wel-kunners. Alleen voor gitaristen :o |
Je kent het wel, je hebt het vast wel eens geprobeerd, neuken, de eerste keer meestal als gevolg dat je grandioos voor lul staat.
Maargoed. Kan jij neuken? Wanneer en waar heb je het geleerd? Sloof je daarmee uit op feestjes of op een podium? Lach je om mensen die het niet kunnen? ( not done :D) Ja, ik kan het. Dat heb ik geleerd van de TV, thuis, toen ik 11 was. Ik sloof er niet mee uit, maar ik laat het wel zien als een stelletje idioten een beetje mongolisch hun lul ergens inhangt en dan trots om zich heen kijkt: "Dat kan jij niet he? Nee he? nee he?" Dat zij ook de enige mensen om wie ik lach die het niet kunnen. Als je het niet kan, leer het dan goed te doen voor je o zo trots op jezelf wordt en ga niet zinloos neuken.. Ik vraag me af wie de emeerderheid heeft, de niet-kunners of de wel-kunners. |
Je kent het wel, je hebt het vast wel eens geprobeerd, je verstoppen, de eerste keer meestal als gevolg dat je grandioos voor lul staat.
Maargoed. Kan jij je verstoppen? Wanneer en waar heb je het geleerd? Sloof je daarmee uit op feestjes of op een podium? Lach je om mensen die het niet kunnen? ( not done :D) Ja, ik kan het. Dat heb ik geleerd van de CD, thuis, toen ik 11 was. Ik sloof er niet mee uit, maar ik laat het wel zien als een stelletje idioten een beetje mongolisch achter een struik gaat staan en dan trots om zich heen kijkt: "Dat kan jij niet he? Nee he? nee he?" Dat zij ook de enige mensen om wie ik lach die het niet kunnen. Als je het niet kan, leer het dan goed te doen voor je o zo trots op jezelf wordt en ga je niet zinloos verstoppen.. Ik vraag me af wie de emeerderheid heeft, de niet-kunners of de wel-kunners. OT: nee, en ik heb er ook niet echt de behoefte aan. |
Ik kan het niet, maar ik probeer het ook nooit.
|
Jups, geleerd van een danser toen ik een jaar of 14, 15 was...
|
Ik wil het niet kunnen.
|
Boeieh. Ik kan het niet en wil het niet kunnen.
Ik kan wel hinken op één been. |
Ik kan wel heel goed in mijn kruis grijpen.
|
Waarom zou ik willen moonwalken? :confused: Ik heb het overigens ook nog nooit iemand zien doen...
|
Ik kan het wel. Heb het geleerd van de tv, toen ging er iemand uitleggen hoe dat moest en ik ging het voor de spiegel proberen tot het me lukte.
|
Nee, ik probeer het ook zelden. Hoewel het wel zou kunnen op deze vloer. Ik heb nooit zo'n neiging om dat te doen.
|
Wat heb je aan moonwalken als je met beide benen op onze aardkloot staat?
|
Ik heb dat vroeger op de basisschool wel eens geprobeerd, maar toen gingen klasgenootjes me uitlachen. :( :(
|
Ja ik kan dat heel goed. :o
|
Jup ik kan het. :p Maar ik doe het nooit in discotheken, haha. Ik zie me al voorbij komen.
|
Ja, ik kan het! :cool: :cool:
|
Dat deden wij op het ijs, als het maar een beetje gevriesd had. Door al dat geklooi op zo'n dunne ijslaag viel er altijd wel iemand in het water. :D
|
Ik kan het niet en ik wìl het niet eens kunnen.
|
Nooit geprobeerd.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |