![]() |
hoe ga jij later..
hoe ga jij later je kinderen noemen?? het is wel zo handig als je ff meld of het een jonge of meisje is :rolleyes:
enneh hoeveel wil je er? |
namen:
Ot Bas Grim Fay Ies Fien Very En hoeveel zie ik dan wel :D |
Meisjes: sterre, reva, bloem, amber, luna, isis
Jongetjes: seth, odin, storm, ivar ff nadenken voor meer naampjes.. |
karel, kees, willem
mies,trien ,truus |
Frits, Felix, Olivier, Alexander, Max, Floris, Ferdinand, Diederik, Willem, Hendrik, Maurits
Sophie, Marie-Louise, Iris, Elise, Rosanne, Julia, Claire, Caroline Zoveel lijkt me overigens geen goed plan. Het ideaal is natuurlijk één jongetje en één meisje. :) |
zal je toch eerst eens moeten overleggen met je partner he :rolleyes: slotje :p
|
Maximiliaan, Diederik, Pieter, Hendrik, Frederick, eventueel Roderick :p, bla bla bla
Sophie, Frederique, bla bla bla Voor de mensen die hun kinderen 'ot' of 'bloem' willen noemen: WAAAAAAHAHAHAHAHAHA jullie kind gaat gepest worden :D |
jonge: Jayden, Bryan of Michael
meisje: Joanne, Lorainne |
jongentje Luka en meisje Lisa
|
Citaat:
|
meisje:
- zoë - pearl - mary-lynn jongem: - joshua - nicholas - matthew |
kees
|
trent
|
Olivier, Alexander, Floris, Diederik, Willem, Hendrik, Maurits, Jan-Peter, Willem-Jan, Wim, Nico, Theo
Sophie, Marie-Louise, Iris, Elise, Rosanne, Julia, Claire, Caroline, Pauline, Merel, Anneloes, Louise, Marianne, Julliëtte, Rosalie Namen die uitstraling hebben en van enige kracht pretenderen dus. Maar zoveel kinderen wil ik niet hoor. Ideaal is 1 meisje en 1 jongetje... :D |
mijn zoon en dochter, Willem-Jan en Marie-Louise...
OMG :D |
Citaat:
Tja en of je een rotkop krijgt, daar kan dat kind niets aan doen, maar je naam, tja, it's in your hands. Citaat:
MM dat verraadt je politieke geaardheid :D En 1 meisje en 1 jongen, nee joh, 3 of 4 meisjes. |
Citaat:
|
meissies: Luna, Jamie, Faith, Faye
jongens: James, Kurt in iedergeval niet van die zeikerige namen |
Jongetje:
Frederick, Alexander, Floris, Olivier, Roderick, Lennard, Friso Meisje: Julliëtte, Fleurriene, Floriene, Beaubine, Marie-Pomme, Frederique, Rosalie,Constance ..iets in die richting... :) |
Citaat:
|
Voor een jongen:
Beau, Voor een meisje: Jiska, Merel Nog even verder over na denken :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een afschuwelijke namen allemaal!!
Jongetje: Tem.. :) Tim, Bas, Sem.. Meisje: Sarah, Tessa, Lisa.. ehm :) |
Voor een jongen vind ik Ivar en Tijmen wel leuk
Voor een meisje Zoe (met puntjes) Ik weet niet of ik eigenlijk wel kinderen wil, maar anders 1 of 2 |
ik wil 2 kinderen
maar ze hoeven van mij niet persé een dubbele naam te hebben hoor, mm, jongen: alexander, christiaan jongen: emma, of sophie ofzo maakt me allemaal niet zo uit, als het maar niet zo overdreven kakkerig is.. |
Ik wil geen kinderen maar je weet maar nooit
Jongentje Birk Borka Jonathan Merry Meisje Sadie Jane Lotta (maar dat kan niet aangezien ik Lisalotte heet) |
meisje: robin, amber, mariska, sue, zoë, jiska, esmee, daan, mabel, anoniempje :p
jongen: yoram, tristan, niels, jonathan, thomas, robin, ivar, marijn, jamie, jason, bla |
Ik zou een jongetje natuurlijk ook Legolas kunnen noemen, maar daar word ie later dan vast heeeeeel erg mee gepest :D
|
Wisten jullie trouwens dat er is zweden een jongetje woont die "8724362910375643" (en dan nog meer cijfers) heet?
Eerst wilden z'n ouders hem geen naam geven maar dat mocht niet van de overheid dus kozen ze deze optie...... *sick* ALternatief hoor... :confused: |
Citaat:
|
meisje:
Tirtzah Reza Zoe(met puntjes) Rosa Doran Robin Renee Brenda Faith jongetje: Sem Luca Simon hm voor jongetjes weet k dur nie zoowveel :confused: uh kwil 2 of 4 kindertjes, maar iig geen 3 of 1 want das oneven en dan isser altijd 1tje alleen ofso...dah is vast nie maar dat denk ik :) |
Citaat:
|
Meisjes: Noor, Elnora, Annelene, Louise, Marilene, Nicolet
Jongentjes: Frederick of Roderick (tja, hoe origineel :p ) |
Citaat:
|
Cloë,Isa,isis,Nina,reza,rae
Seth,Ilija(Ielaidja) |
nu ik;
jongen: craig - montall meisje: ashanty - nancy |
meisje: Asmodee Caëlia
jongetje: iets met Elgin |
oeeeeeh nog eentje voor een jongetje..
Fjalar Ik wil gelijk een kind :) |
Meisjes;
Reza, Noa, Fee, Iris, Anne, Lisa, Amber, Sophie, Bloem, Roos, Sterre, Elin, Robin. En ik ken een meisje dat 'Joy' heet, vind ik ook wel mooi, maar dat moet bij iemand passen, ofzo. :| Jongens; Merlijn, Sem, Joost, Frederik, Mischa, Ivar. (Okay, waarom kies ik bij jongens alleen maar namen uit van mensen die ik ook in't echt ken? :|) Oh, ennum, eigenlijk heb ik niet zo veel behoefte aan kinderen, misschien veranderd dat nog.. Dan wil ik waarschijnlijk 2 meisjes en een jongen, ofzo. :) |
*female: Irina, Zoë, (h-)Elena, Skoll (maar zo noem je je kinderen niet geloof ik :p), Zora, Jill
*male: Ian, Daan |
Ricardo, Johnny, Kevin, Danny, Marvin, Joeri, Maikel, Rocky, Issy, Joël, Jordi
Kimberley, Jennifer, Mariska, Natasja, Cindy, Mandy, Jill, Roswieta, Janet :cool: (8) met de mat (8) in de nek (8) scheur ik naar de videotheek (8) :D |
Meisje: Sterre, Plien ( :D ) FLeur, Lotte, aisa :p vind ik ook een mooie naam
Jongen: Ivar, Jurjen, Floris Unisex ;): Floor, Marijn, Robin |
jongen: bastiaan, pup
meisje: isis, anne, iris, mara |
Jongens: Jochem Pjotr Tijmen Sebastiaan
Meisjes: Chris Lot(te) Lisa Ilse No offense voor de mensen die 1 van onderstaande namen hebben ;) Zeker niet: Pamela, Desiree, Vanessa, (n) Wesley, Jeffrey, Fabian (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Jongen: HUGO, die wordt het absoluut ;) Casper Thomas Valentijn Roderik (ja zonder c :p ) Meisje: Emma :) Lize Valérie (als 2e naam of zo dan) Rosalique Sophie Hmpf ik had er altijd veel meer... naja schiet me nog wel te binnen :) |
Citaat:
greetzzz wesley |
Deze is trouwens van Biertjehappen: Mees
vond ik persoonlijk erg aangenaam.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |