![]() |
Knopje naar fotoboek
Is er een mogelijkheid dat er een knop komt die linkt naar het fotoboek? Het is namelijk lastig om steeds op 'info' te klikken, dan 'pagina in fotoboek' waar blijkt dat diegene geen fotoboek heeft.
Hetzelfde idee met 'email' dus, waarbij je kan mailen als iemand daadwerkelijk een mailadres in heeft gesteld. Ik denk dat ik hierbij namens veel forummers spreek:) Alvast bedankt! |
Citaat:
|
Ik heb met Koen wel eens de mogelijkheid onderzocht om op de profielpagina direct aan te geven of iemand wel een fotoboek heeft. Volgens mij kwamen we daar redelijk uit, maar uiteindelijk is het toch niet helemaal goed gekomen. Weet niet meer waarom niet.
|
Hier zijn al een x aantal topics over geweest en tot nu toe is er ogenschijnlijk nog steeds geen fuck mee gedaan.
Ik ben ook hard voorstander aangezien er praktisch niemand het mailknopje gebruikt. Daarentegen gebruiken vrij veel mensen het fotoboek en zou het gewoon zeer makkelijk zijn als je met een druk op de knop even kan kijken hoe iemand er uit ziet. Het hoeft van mij dan nog niet eens zo te zijn dat alleen de mensen die een fotoboek hebben een dergelijk knopje krijgen. Als het knopje er in zijn algemeenheid maar gaat komen dan zou ik er vrede mee hebben. |
Ik heb zelfs al een keer uitgelegd hoe gemakkelijk het te realiseren zou moeten zijn. Maar natuurlijk krijgen we alleen weer zo'n "nieuwe software" reactie.
|
Dat mail knopje kan wat mij betreft ook wel vervangen worden inderdaad. Behoorlijk nutteloos. Ik gebruik het echt nooit.
|
Het verlaagt de serverload! (y)
|
mee eens (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:P |
ben helemaal voor
neem mee in de forumwijzigingen die er (hopelijk) binnenkort aankomen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Het is nu in ieder geval zo dat je al in iemands profiel kunt zien dat hij/zij geen fotoboek heeft, dus dat scheelt iedereen weer een klikje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het verschil tussen ' en " in PHP is ook een beetje lastig, soms. :P |
Goede zaak dat *** heeft geen fotoboek (Y)
|
Citaat:
*is al tevreden* :o |
alhoewel het logischer is als je "..of verstuur ***** een privébericht!"ook aanpast :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik keek bij iemand die geen mailadres had ingevuld :o |
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/member.p...o&userid=14587
Als daar staat dat ze een fotoboek heeft. Maar als ik er op klik dan doet hij het niet. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er staat een linkje als die gebruiker een fotoboek heeft. Of jij zelf een fotoboek hebt en of het fotoboek van de gebruiker alleen toegankelijk is voor gebruikers met een fotoboek wordt niet meegenomen in de beslissing. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |