![]() |
bekeuringen
ja een topic over bekeuringen was al weer enige tijd geleden (volgens mijn zoekresultaten)
dus hier de vraag... hoe veel bekeuringen heb jij gekregen en waarom en van hoeveel uiteraard ;) ik had tot gister nog geen bekeuring.. maar sinds nu ben ik een trotse bezitster van een bekeuring voor rijden zonder licht... koste 20 euro en die fiets was niet eens van mij *grin* |
Geeneen. Ik ben zo goed.
|
Één keer eentje voor het lopen in een winkelstraat met brommer met draaiende motor, net in die paar meter dat ik die straat doorliep pakten ze me (25 euro) :p Ze hebben me er nog steeds eentje beloofd voor 0,4 kW teveel, maar die heb ik vooralsnog niet gehad (is ook vrij schappelijk, 't was een schakelbrommer uit 1978)
|
Toch maar op De Kantine. Ookal heb ik alleen een boete voro verkeersovertreding gehad, voor door rood rijden. :o
|
Al enkele van verschillende bedragen oa voor snelheid
|
Citaat:
|
3 voor zwartrijden en 2 voor geen licht :(.
|
Een van 50 euro (parkeerboete)
En een van 128 euro (30 KM/H te hard) Ik dacht dat ik 80 mocht ;) |
2 keer wegens rijden in de voetgangerszone met de scooter. De eerste keer was terecht. De tweede keer was echt onzin.
|
Citaat:
|
Ik heb één keer een bestuurlijke boete gekregen voor het te vroeg buiten zetten van het huisvuil (50 euro, maar die hebben we met z'n 4en betaald).
|
Geen.
|
2x, allebei snelheid. Tussen 5 en 10 km te hard, was toen nog 28 euro.
|
Citaat:
|
1x 60 euro ofzo.
|
Nee nog geen eigenlijk.
Ik overtreedt regelmatig regels, ben alleen nog nooit gepakt. en dat wil ik graag zo houden... |
Da's toch verkeer en vervoer?! Daar is eenzelfde soort topic..
|
Ongeveer 7 nu. Totaal 200 euro.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar je kan ook bekeuringen krijgen voor verstoren van openbare orde voor wildplassen of voor uh.. belediging van ambtenaar in functie.. |
Ooit 1x door fietslicht dat niet deed, maar dat is ook al een paar jaar geleden.
|
Nog steeds geen nieuwe boetes! terwijl ik toch wel een hardnekkige wetsovertreder ben.
|
Gisteren twee: door rood fietsen en geen legitimatie bijhebben. Hoppa 100 euri bij elkaar. :|
|
Citaat:
|
1 keer. Ik had het licht van mijn fiets niet aan.
|
Ik wil niets over mezelf afroepen.
|
Citaat:
|
Ik ben tweemaal geflitst. En ik zal de bedragen voor me houden. :o
|
Één, voor fietsen zonder licht terwijl het al licht was (maar officieel mag je fietslicht pas uit als de lantarenpalen al 10 minuten uit zijn, of zo, en ze waren pas 5 minuten uit). Was 15 euro.
|
Eén keer, het licht van mijn fiets was kapot. Ik heb nog geluk gehad want de remmen deden het ook niet meer.
|
Snelheidsboete en twee parkeetboetes. Een totaalbedrag van 130 euro. :s
|
2
De 1e voor rijden door een winkelstraat (Kwibus zat al raar met zijn armen te zwaaien maar ik begreep er geen donder van) De 2e voor te hard rijden. Beiden een eurotje of 30 volgens mij. |
Geen licht
door rood fietsen :o |
Ik heb nog nooit een bekeuring gekregen. Vaak genoeg aangehouden voor fietsen zonder licht, maar heb me er altijd nog uit kunnen lullen (Y)
|
Geen!
|
Citaat:
|
Citaat:
65 fucking euros :( |
mmm, ik heb er nog maar eentje gehad. twas wel direct de moeite: 150 euro.
had per fiets een kruispunt overgestoken toen het rood was voor mij. 't kruispunt was rustig, dus zag het probleem niet. was het niet dat er een agent op de fiets achter me stond, had hem niet gezien natuurlijk. niet zo snugger om voor zn neus door het rood te gaan :D :s |
Citaat:
|
2x rood licht, ben vergeten hoeveel ik meost betalen.
1x verlopen kentekenplaten, heb bail betaald, 90 dollar. 1x inhalen over doorgetrokken dubbele streep, vergat te betalen, kreeg een arrestatie bevel en heb vervolgens 230 dollar moeten betalen :( (en als ik het niet was vergeten, maar 90.. bah (n) ) |
Citaat:
|
1: 'Negeren rood licht', stond erop. Onzin, want toen ik zag dat ik rood was heb ik heel goed opgelet of er geen auto's kwamen en politieagenten in de buurt waren. Maar blijkbaar waren ze er toch.
En bijna eentje voor 's avonds fietsen zonder licht, maar toen zei de aardige helft van het politieduo net op tijd 'omdat je zo geschrokken bent, zien we het door de vingers.' (y) |
geen
|
genoeg
|
Ook niks! :D
|
Citaat:
|
Nul. :o
|
50 euro, voor openbaar alcoholgebruik :(
Ik, braaf, onschuldig meisje... één geopend blikje en daar gaat mijn onschuld. Gingen ze mn ouders ook nog opbellen, omdat ik minderjarig ben. Fijn... gelukkig vonden zij die boete wel wat overdreven ;). Maargoed, blijft een duur grapje :( |
Citaat:
Je bent bij deze betrapt op het overtreden van de juiste vervoeging conform de juiste werkwoordspelling. Dat is dan €58,-. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |