![]() |
Wintereenmas!
www.wintereenmas.com
Citaat:
Hebben jullie al leuke plannen? Lanparty doen, gamemarathon, ff die oldies uit de kast trekken, nieuwe hardware/software aanschaffen? Vertel het eens :D Ik zit helaas midden in een hertentamenweek (n) , maar zal toch ff wat tijd maken om een goede headset te halen, kijken of er nog leuke PS2 Platinum games zijn :) |
Foute omschrijving...rare naam ook trouwens, spreek je het uit als wintur-ien-mas?
Ik had vorige week donderdag Guild Wars besteld en die is godverdomme nog steeds niet binnen! :mad: Pas dan kan mijn wintur-ien-mas beginnen... |
Dat komt van de Ctrl + Alt + Delete webstrips :cool:
|
Yup :D
Niks mis mee om het hier wat te verspreiden toch :P |
Citaat:
|
Toevallig ben ik net een zooi shooters aan het installen waaronder Fear, Doom, Res of Evil, Far Cry, Half Life 2 en Quake 4 of even doorheen te knallen deze week :p
Had niets met winterdinges te maken, maargoed nu het toch feest blijkt te zijn ga ik deze even inluiden met een welgemikte headshot :cool: |
Ik ga straks iets kopen en we houden sowieso bijna iedere zondag een LAN met de jongens uit ons dorp, maar dat heeft verder niks te maken met wintereenmas of wat het ook is.
|
|
Ah! Nu weet ik wat het is en waar het op slaat, dankje Obi!
Hell ja dat ik aan winter-een-mas mee doe! |
Ctrl-Alt-Del :cool: (y)
|
Vandaag maar ff God of War voor de PS2 gekocht en een headset ghaald.
Vandaag ook geen bal studie, maar gewoon ff lekker tot snachts ofzo WoW-en :D |
flash, in me tentamenweek :s maar ik game toch wel :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |