![]() |
Wintersport
Gaan hier binnenkort nog mensen op wintersport, zoja, wanneer en waarheen...?
|
Kerstvakantie :eek:
Ergens in Oostenrijk :) Maar dat is niet echt binnenkort dus :P |
Ik heb een tyfushekel aan kou, ga liever ergens naartoe waar het wat warmer is. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik zoek geen verhalen uit het verleden, maar nu snap ik hem;)(n) |
Citaat:
En daarbij vind ik skieen/snowboarden nog klote sporten ook :p |
Citaat:
Ontopic: 18 februari naar Oostenrijk. |
14 januari naar val thorens..... al geweest dus...
en 17 feb naar valmorel :D beetje man gaat 2 keer :p |
Citaat:
Vond het maar kut :p Geef mij maar zomer (y) |
nee helaas niet...
|
Ben in de kerstvakantie een weekje naar La Toussuire geweest, was (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben trouwens al geweest met kerst (23-31 december) naar St. Anton in Oostenrijk |
Citaat:
Ik moet minimaal 8 uur rijden dus dan kun je 's nachts tenminste door scheuren op de Duitse snelwegen. |
Citaat:
Maar idd, als ik moet kiezen ga ik ook het liefst naar een warm land. ;) |
Ben net terug uit Risoul (Zuid Frankrijk)
Enorm lekker geboard. (y) |
ben eergisteren teruggekomen. was leuk, ook al was ik ziek...
|
Citaat:
Of mensen die graag willen laten zien hoe goed ze wel niet kunnen stunten en die dan massaal hun botten breken. |
Citaat:
Even voor de duidelijkheid: ik ski én snowboard. |
afgelopen zaterdag een dagje naar Winterberg (sauerland) geweest......
voor een beginner als ik, is dat goed zat. En hartstikke leuk. |
Citaat:
er zijn idd niet zulke handige boarders die midden op de piste gaan zitten. maar over skiers kunnen we ook nog wel wat melden. skieers en stokken... klasjes.... super hard remmen als je vlak achter ze zit..... ga zo maar door. ik ben overigens totaal niet lui |
Haha, het bekende skieers vs. snowboarders heeft ook het forum bereikt :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het percentage snowboarders die afgevoerd moeten worden uit funparken ligt hoger dan het percentage skiers dat hun botten breekt stunten. |
Citaat:
Bovendien moet je niet vlak achter iemand gaan boarden, helemaal niet achter skiers, dan heb je geen last van ze als ze remmen. Snowboardklasjes zijn 100 keer irritanter dan skiklasjes, omdat ze geen bochten durven/kunnen maken en dan wel zo nodig van de dalpistes afmoeten, waar weinig sneeuw ligt en veel ijs, gaan ze schuiven naar beneden.. Weg kleine beetje sneeuw. En dan heb ik het nog niet eens over dat gedoe bij de liften, weigeren ze even een voet uit hun board te halen, waardoor ze moeten gaan hupsen en vreselijk in de weg staan, maar wel vreselijk te keer gaan als je ook maar een centimeter te dicht in de buurt komt van hun board. |
Citaat:
klasjes zijn irritant, maar daar heb ik nooit ingezeten, dus dat tel ik voor mezelf niet mee. maar daar heb je wel een punt ja. jij houdt toch ook beide ski's aan? nou, wij ook. anders blijf je bezig hae. |
Citaat:
|
Jeuj! 17 feb naar Tirol, met een grote groep in een bus. Lekker skieën en niet meer snowboarden want dat kan ik niet. En de ene avond kip, de volgende dag kippensoep eten. :D
|
Gezien de vele afkeer die ik hier op het forum zie tegen apres-ski...
Doen de wintersporters hier eigenlijk aan apres-ski? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oostenrijk; Tirol. Heb er zin in!! Ik ga snowboarden met mijn vriend. We zijn dan meteen ook 2 jaar samen, en gaan gezellig uit eten! :cool:
|
Krokusvakantie: Kaprun, Oostenrijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga op korte skietjes > Snowblades. Daar kan je lekker mee draaien en springen :) OT:Saint -Sorlin D'Arves, Frankrijk |
Citaat:
|
Citaat:
Over een kwartiertje naar Kaprun :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |