![]() |
9Feb, Winston: Amen RA (bel), + Made Out Of Babies (usa) + Officer Jones a.h.p.c.p.
Amen RA (bel)
+ Made Out Of Babies (usa) + Officer Jones And His Patrol Car Problems (bel) Date: Thursday February 9th Venue: Winston International Tickets: 6 Euro Doors: 19.30 Show: 20.00 http://www.amsterdam-underground.com/?NODE=187 Amen Ra kan mij wel bekoren, Made Out Of Babies ken ik niet en Officer Jones verdient nog wel een kans. Juist, nu nog de gebruikelijke meesleep lui op de hoogte stellen. |
Onjuist.
|
Onjuist?
|
Ik ga liever zes euro aan satésaus halen, mezelf helemaal ondersmeren en me dan af laten lebberen door zwerfhonden met hondsdolheid.
|
Ahhh, persoonlijk dingetje dus.
|
Citaat:
|
houd je xmondx.
|
Ik zal deze show overwegen, maar dat heb ik al zo vaak zonder succes voor Amen Ra gedaan.
|
Amen Ra staat 17-3 ook in de Onderbroek in Nijmegen.
|
Citaat:
:D priceless |
Amen Ra was echt fucking vet! Je zou dr bijna hitsig van worden.
Officer Jones was stukkie beter dan laatst in t acu, maar die zang blijf ik gaar vinden, en de attitude van die zanger al helemaal, t kan ook zijn dat ie spastisch is, dan is het legitiem natuurlijk. Dat hoofdschud-ijsbeergewaggel is gewoon vreemd. En made Out Of Babies: Gruwelijk tof wijf die zangeres, maar verder neit echt boeiend, hoewel t zeker neit slecht was. |
Amen Ra was weer vet inderdaad. Jeez wat een vette live band.
Officer jones heb ik gemist en Made Out of Babies was wel oke, maar niet heel bijzonder |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |