![]() |
Leuke sms
Wat is het leukste smsje dat je de laatste tijd hebt gehad?
|
Dat weet ik niet.
|
2 tesamen
een is privé ander is een leuke grap (y) |
Ik moest vandaag hardop lachen om een smsje, maar als ik dat hier neer zet snappen jullie het toch niet :D
|
Ik krijg altijd heel serieuze smsjes :|
|
Citaat:
En zo vaak van mijn lieve vriendje <3 |
Citaat:
|
31 december 2005: 17.14
Alvast de beste wensen, ik ben wat aan de vroege kant, maar ik heb zoveel rijke en knappe vrienden dat ik maar met de lelijkste ben begonnen. Een super 2006 !!! |
31 december 2005: 17.16
Er is een lijk gevonden van een lange magere man zonder hoofd met een hele kleine penis. Stuur even een smsje, ik maak me een beetje ongerust !! |
Citaat:
|
Sms? Wasda?
|
Citaat:
|
Deze vind ik wel leuk.
De curryworsten smaken voortreffelijk! In Gronau, bij een echte curryworstenkraam :-) En dan al de andere van mijn vriendje, maar die zijn vooral lief :P |
Citaat:
|
Bedankt Geert. Ik had zoveel problemen omdat ik het niet wist. Ik hoop niet dat ik je stoor met zo'n serieus smsje..
|
Ik doe niet aan leuke smsjes.
|
Ik sms vrijwel nooit en krijg zo ook vrijwel nooit sms'jes.
|
Beste student,dit is je directeur van je school.je hoeft niet leren morgen.dit is verplicht voor alle studenten.vriendelijke groeten
was poging van een vriend om mij mee te krijgen naar café :) |
sterf
|
Citaat:
ontopic:ik krijg altijd wel lieve,aardige en gewone smsjes maar geen leuke moet ik bekennen. |
Citaat:
|
Dank je dank je dank je dankje dank je als ik ooit iets terug moet doen doe ik 't graag je bent 'n schat!!! Je had ook wel ff mogen aanbellen maar bedankt!
leuk als vrienden je dankbaar zijn :D |
Hmm Miek smste een gedicht wat een jongen voor haar had geschreven en dat was zo lief! :)
|
Zijn meestal niet zo boeiend m'n sms'jes. Niet voor jullie in elk geval :)
|
Iemand smste dat ie het stappen gezellig vond!
|
Van forumfreakie:"en?"
|
Citaat:
|
Deze ook nog trouwens:
"oh u wc dit zo leuk! jl leuke alumnd gehad?spreeri je nog.e xx" Letterlijk overgetypt en ze blijft glashard ontkennen dat ze niet dronken was. :p |
Haha, in de hele mensa zit 1 iemand, maar wel op onze plek!!!
Slaat op het feit dat we voor het tentamen een 'gelukstafel' hebben waar we dan altijd zitten. Was die dus al bezet om 9 uur 's ochtends. Moest ik om glimlachen. |
Hmm, vooral lieve en leuke smsjes van m'n vriendin nu ze in Zuid-Afrika zit.
|
Volgens mij ergens eind 2003 ofzo. Daarna heb ik volgens mij alleen maar serieuze gehad. Ik ben sowieso niet zo'n sms'er.
|
Ik krijg nooit leuke sms'jes :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iets klefs. :bloos: Voor zover je klef als leuk bestempelt...
|
Citaat:
|
ik krijg de laatste tijd heel veeeel leuke smsjes <3
|
De laatste leuke? Dat was meer een doorgestuurd smsje van iemand:p
maar ik werd er alsnog vrolijk van. |
Citaat:
|
Ik ontvang nooit echt grappige smsjes. En volgens mij verstuur ik ze ook niet.
|
Dat ze in Marakech was.
Oké, ik krijg ook nooit leuke smsjes:( |
Een sms van mijn duitsertje dat hij me even moest laten weten hoe dol hij op me is :bloos: :) Leuk als in lief natuurlijk.
|
Een gedichtje.
|
Ik krijg de laatste tijd alleen maar irritante smsjes van irritante mensen.
|
Marlies
Zonder sint toch niet getreurd gedicht gescrheven zo gebeurd. alstjeblieft. Sinterlot en zwarte jur. |
zoveel. ik doe niet aan serieuze smsjes. :confused:
op maandagochtend vlak voor school, van een vriendin; "HIHI HEB JE DR AL ZIN AN !" :D(N) |
Citaat:
|
Dat wordt kiezen en dat doe ik niet, dus houd het er maar op dat ik gewoon een enorme zooi leuke SMSjes krijg. (a)
|
ik krijg veel leuke smsjes:o ik heb vaak hele sms series met mensen:eek:
maar een paar van een vriendin over een jongen die wel leuk is en van een jongen die ikw el leuk vind met leuke inhoud:) |
je n'ai pas des smsjes chouettes
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |