![]() |
America's Next Top Model (4) #2
Namens FB's:
Zorg er aub voor dat alles wat ook maar iets met de uitslag te maken heeft, in spoilers staat! Ook al noem je de winnares niet, maar geef je alleen aan of je het eens of oneens bent met de keuze, dan nog een spoiler gebruiken! Ook is het handig als je even boven de spoiler zet waar die over gaat (bijvoorbeeld het seizoen, of je de winnares noemt, of het iets is dat in de volgende aflevering gaat gebeuren, etc.) Namens mij: Je word afgeraden om naar foto's of andere informatie te zoeken over ANTM (ook niet eerdere seizoenen). Zo voorkom je dat je achter de winnares komt van dit of het volgende seizoen. Spoilers kunnen erg voorlopen (qua seizoenen), dus pas op. |
Nummer twee dus alweer. Als je het vorige topic al hebt gestemd, moet je dat nu weer ff opnieuw doen, want die poll werkt niet meer.
@poll: Ik weet al wie gaat winnen. |
Ik vind de close-ups van Christina en Rebecca erg mooi :)
|
Ik weet ook al wie er gaat winnen
|
Die foto van michelle is van 10 meter veraf leuk, maar bij die close up zie ik toch echt zeer duidelijk die "ik ben ontevreden en chago" smoelwerk...dus snap niet dat de jury zo positief is!
En dat meisje is zowieso al lijkbleek en zit onder de moedervlekken, dus die fotos van haar worden uberhaupt steeds HEEL erg bewerkt qua zowieso dr face waardoor ze opeens heel leuk en geweldig oogt |
Ik heb het maandag gemist :( Alleen ik zag wel het einde toen Brandy eruit ging. Hmmm oja en ik weet al wie gaat winnen. Maar dat weet ik eigenlijk elk seizoen al. (n)
|
Over de winnaar:
Spoiler
|
Citaat:
|
Ik weet helaas ook al wie er gaat winnen
|
ik vind dat weegschaal kind op deze foto leuk (y)
|
Gelukkig weet ik het nog niet en dat wil ik ook zo houden :)
Mijn drie favorieten: Naima, Michelle, en ehm... Shit ik weet de namen nog steeds niet goed :( (n) Even denken dus... |
Ik vind dat er zo weinig high-fashion types zijn uitgezocht, het zijn echt alleen maar meisjes voor foto of een achterlijke catwalk ergens in kentucky
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind naima het leukst (y)
|
ik weet het niet! en dat hou ik zo:cool:
|
Ik weet het wel :) Maar dat komt omdat ik het hele seizoen al gezien heb (y) Van te voren wist ik gelukkig nog niets!
|
Citaat:
Het verraadt voor veel mensen toch teveel en we hebben besloten dat het een kleine moeite is om dan ook meningen over de winnares te spoileren. |
Citaat:
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Ik weet het ook niet, en ik hoop dat dat zo blijft :)
|
ik weet het ook nog niet en hopelijk blijft dat ook zo ja.
ben zooo blij dat brandy er eindelijk uit is.. want ik had steeds al zoiets van -djies hoeveel kansen gaat dat kind nog krijgen- want maandag zat ze weeeeer te zeuren over dat ze zo lang moet wachten. dat ze dat niet van te voren bedacht had dat je best lang moet wachten met fotoshoots enzo.. ben benieuwd hoe dat zit met michelle.. vind t wel zielig als haar hele huid naar de klote gaat enzo.. wel stiekem een beetje grappig hoe die andere meisjes reageerden, zo van "ieh... dat krijg ik toch niet ook?" ghi. |
En ze hadden het er toch ook over dat het een dodelijke ziekte was?
Zal ook wel iets overdreven zijn :p |
Ik weet al wie dit seizoen gaat winnen.
|
Citaat:
|
Winnares wordt vermeld.
Spoiler
|
Ja, ik weet het nu ook, kon mezelf niet bedwingen helaas :p .
Let op! Winnnaar staat in de spoiler :o .
Spoiler
|
Ik weet de winnares, door het bezoeken van GFY (geniale site btw :p)
Ik vond die tweeling ook mooi, was dat Tatiana? |
Citaat:
|
Zoals verwacht zijn er veel meer mensen die de winnares al kennen, dan mensen die dat niet doen. Ik had wel een wat hogere percentage verwacht.
Mijn zus kreeg gisteren een black-out en viel ook flauw. Ze liep de trap op en viel achterover. Maar, gelukkig stond een collega in haar buurt die met haar meeging. En gelukkig stond ze nog maar met één voet op één trede. En gelukkig viel ze achterover op vuilniszakken. |
Citaat:
ze zal het maar gehad hebben als ze hoger was. Wat gevaarlijk zeg! Viel ze 'zomaar' flauw of heeft ze ook zo'n ziekte oid? |
Citaat:
Ze had gewoon een black out, wss door stress en door veel overwerken, terwijl ze pas een maand werkt. Ook heeft ze de laatste tijd slecht gegeten. |
Ik weet het niet.
Ga ook de komende aflevering missen, wel jammer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ai nee, dan schiet het niet op :(
het scheelt dat het nog niet de finale is en dat alle foto's en reacties en opvallende dingen hier toch wel te zien zijn :) |
:( ik heb met mijn domme hoofd net een spoiler gelezen... ik kon t gewoon NIET laten! *met hoofd tegen muur bonkt* (n)
|
Citaat:
|
Jezus mensen stel je niet zo aan OHOH als je niet wil weten wie er gaat winnen lees het topic gewoon NIET door zodat je niet in de verleiding komt om een spoiler te lezen.
en ook al kom je toevallig of expres achter BOEIEND het is maar een programma |
Citaat:
Als je weet wie er wint is er gewoon geen kut meer aan een programma als dit. (in mijn ogen dan, he) |
Citaat:
|
Citaat:
een vraagje :P wie is jullie favoriete model van alle seizoenen?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zou dan evengoed blijven kijken hoor, het blijft een leuk programma! |