![]() |
Pijnlijke navel
Mijn navel doet pijn :s Er zit verder niets in maar ik vraag me af wat dit zou kunnen zijn? Heeft iemand zoiets wel eens meegemaakt?
|
Hoe lang heb je er al last van?
|
Citaat:
|
huh?! :confused:
|
gaat wel vanzelf weer over...heb ook soms een dag ergens pijn en dan gaat het ook vanzelf weer weg...dus nix ergs. Moest het toch pijn blijven doen, misschien ff naar de dokter?
|
Als ik aan mijn navel kom steekt hij wel maar dat heb ik altijd al gehad ,geen idee wat het bij jou kan zijn
|
Hmm ja ik had er erg last van, ik heb ook een hele diepe navel. Maar het doet nu geen pijn meer, maar ik weet niet precies wat het nou was :confused:
|
Misschien een zweertje? (geen grap, volgens mij kan het wel)
|
Citaat:
|
Citaat:
uhm 3 dagen ofzo |
ontstekinkje kan het zijn. Maar weet niet zo goed eigenlijk.
|
Misschien heb je een zogenaamde "navelbreuk" dat heb ik ook wel eens gehad, en ik meen me te herinneren dat dan een soort koordje dat aan je nvel gehecht is gescheurd of beschadigd, maar dit weet ik niet zeker.
Wat ik wel weet is dat het gemakkelijk te verhelpen is door een tijdje een muntstuk tegen je navel te binden/plakken met een pleister, verband of whatever, flink strak. Dat doet ff pijn maar dan ben je er waarschijnlijk binnen een dag vanaf... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |