![]() |
Wat vind je absoluut niet te drinken?
Wat vind je nou absoluut niet te drinken? Lust je geen bier of walg je van drop-shot?
Ik vind een Baco echt zo gruwelijk goor. |
kaas (n)
|
aars (n)
|
kaasuitjeaars (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind baco ook niet zo lekker, evenals rode wodka met redbull... Heb het sowieso niet echt op mixjes, drink liever iets puur en nog liever gewoon een biertje :o |
inderdaad puur of bier en anders niet
om maar wat smerige dingen te noemen; schultenbrau bier te goedkope wijn of canei oid goedkope champagne fiero, bacardi, martini passie, pina colada, flugel |
brandewijn (n)
|
bailey's(N)
passoa (N) |
peer korn, wat een troep
|
Pina Colada.
Blue Curacao. |
Citaat:
Drop-shot is ook niet echt lekker, Kwik bier van de Nettorama, cola, Campari (n) |
alles met cocos is ranzig (n)
|
Citaat:
Een maat van me had voor oud en nieuw een fles champagne van 40 euro, maar ik vond die champagne van de aldi van zo'n 3 euro per fles beter te zuipen :o |
de meeste heel goedkope champagne en wijn is gewoon crap.. uitzonderingen daargelaten. ik zeg ook niet dat alleen die van 40 euro goed zijn, maar je kunt beter wat meer (zeg 10-15 euro) uitgeven voor iets wat wel te zuipen is
|
Wat dachten jullie van Breezers :S
Veels te zoet |
Champagne mag pas champagne genoemd worden als de grondstoffen waaruit het bereid word uit de streek champagne komen. Vandaar dat een fles kwalitatief gezien goede champagne dan ook pas begint bij een prijs vanaf 25 euro.
Of dit ook jouw smaak is is natuurlijk persoonlijk. Ikzelf vind overigens vrij weinig echt niet te zuipen. Rode en witte (bij die laatste zijn een paar uitzonderingen) wijn, Export bier (Schultenbrau dan weer wel) Pina colada en daar houd het wel zo'n beetje bij op. Dit wil niet zeggen dat ik alles dan ook maar vrolijk wegdrink. In de kroeg (ik kom maar in een kroeg dus dat verklaart al een hoop) drink ik alleen vaasjes Bavaria van de tap en zo af en toe eens een duurder drankje als Rode Wodka-Red Bull of Wodka met het een of ander (soms ook puur als vervanging van de Jenever bij een kopstootje). Zoete troep als Breezers en dergelijke drink ik niet. Niet omdat ik het niet lekker vind maar gewoon omdat ik daar over heen gegroeid ben. |
alles waar Redbull in zit en chocojenever, verder zou ik niet weten wat ik niet lust..
|
warm bier als je net wakker bent.. (n)
|
Whisky
Pina Colada Jenever Champagne Wijn (over het algemeen) Martini (en al helemaal niet de goedkope aftreksels daarvan) Bier met meer dan 8% alcohol. |
martini, blegh.
en ik heb een keer verschrikkelijk vieze chocolade likeur ofzo gedronken. |
Citaat:
|
Martini
Pina Colada Amstel (malt) Zoete wijnen Amaretto Pisang ambon cheapass port :) |
al die ranzige dingen die abnormale kleuren hebben
en vodka (niet slaan) en mixdrankjes |
wow, jij bent lang niet op D&A geweest
|
Citaat:
|
ligt er aan wat je gedaan hebt
|
himmel niks, ik ben een faler op d&a gebied :(
|
ja, omerta doet dat met de geest he
|
Heineken
Goedkope rode wijn die vier dagen heeft open gestaan Verder is er vast veel zoets waar ik een hekel aan heb, maar daarvoor neem ik preventieve maatregelen. |
De meeste bieren
Campari (dat krijg ik dus echt niet weg. Nog liever bier). Martini (wit) |
ik heb vroegah wel eens alcohol gedronken, en toen had ik pisang ambon oid, en daar kreeg ik beiden keeren dak het dronk knallende hoofdpijn van :)
|
oja pisang is duidelijk ranzig, net als pina colada (schrijf je dat zo?) of apfel korn of die viezige anijsdranken en dropshot kan je beter ook niet teveel van nemen. tja zoveel dranken, zoveel vieze.
|
Baileys
blegh En apfelkorn is ook zoete troep |
Wat jullie allemaal niet te zuipen vinden vind ik wel goed allemaal :)
Baileyzzz (y) Het liefst geen fiero of campari (n) Fiero is net appelstroop. Ook geen goldstrike, dat is zooo ranzig. Waarom hoor ik daar niemand over ? |
Ik lust alleen vodka, rode wijn , malibu zo sterk verdun dat je rum niet meer proeft ( ik haat rum) en bier ook wel
de rest drink ik niet of zelden |
Alle erg zoete en sterke drank vind ik vies.
|
een paar vriendinnen van mij drinken op feesten rode wodka, puur. man als ik dat spul maar ruik ga ik bijna over men nek.
|
owkeee...
die bittere absinth die niet rokerig wordt na toevoeging van water is het meest vieze ooit. te zoete witte wijn rum pina colada eigenlijk alle zoete trope behalve dropshot en baileys vind ik vies Halve liter blikken bier.. GADVERDAMME Koop dan gewoon fuckin brouwmeester bij de aldi, goedkoper!, VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL beter(doet niet onder voor A-merken) en in fles! zooi door elkaar vind ik meestal niet lekker.. |
pina colada (eigenlijk alles met kokos)
Blue curarcao Pisang ambon Passion Ouzo(of hoe je het ook schrijft) |
-alles wat zoet is
-mix drankjes -rose |
APPELBRANDEWIJN van de greenery welteverstaan :|
|
Bier, Bailey's, Amaretto, Tia Maria, Bacardi Breezer, gewone Bacardi, droge wijn.
|
Alle likeuren, ik krijg het gewoon niet weg. Alle andere drank heb ik totaal geen problemen mee :)
|
Coebergh, wijn, martini.
|
Citaat:
Palm vind ik echt vies, bier hoord niet zoet te zijn. |
Citaat:
|
Riccard. niet te zuipen.
En safari vind ik ook vies. |
pina colada *gruwel*
|
bier