![]() |
High Games
Als je echt high bent en je gaat een computerspel doen ofzow gaat 't (bij mij igg) altijd veel beter dan normaal :D. 't Record snake heb ik ook high gehaald en nooit meer verbroken :D. 't Lijkt me eigenlijk dat je dus ook best wel zou kunnen autorijden als je high bent (niet dat ik dat ooit zou doen ofzow).
Welke spellen zijn trouwens echt tof voor als je stoned/high bent ? Ik speel meestal Atomic BomberMan das wel leuk omdat het met ze 2en kan :D |
destruction :D (demo... kan hele niet vinden :S)
Battle Boats (van www.tucows.com ) rulez :D:D:D |
Wipeout Fusion is kicken!!
|
als ik high ben ... uhm van die blije spellen die je overal en nergens kunt downloaden.......
|
Speel eigenlijk nooit op de computer als ik high ben, dan doe ik liever wat anders...
Verstoppertje is wel lachen :D |
Citaat:
vooral als je stoned bent is dat zo ... |
Citaat:
Maar goed het ging dan ook over "HIGH games" en niet "STONED games"... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je gewoon ergens relaxt wil zitten hoe je niet verstoppertje te spelen hoor : rolleyes: kweet ook niet wat er zo leuk aan is, maar het is wel leuk... |
ja ik ken genoeg mensjes, en die kunnen ook wel beter autorijden opzich als ze stoont zijn, in ieder geval niet slechter ofzow.
en computerspelletjes spele, ik speelde altijd met de GameBoy Camera... <-- fotootjes make van me zelf en uhmmmm ik speelde het spelleke F-Zero X veel, reesen dus, en schiete is ook koel, of over een landschapje lope met Link of Mario, jeah :D maar ik blow nie meer eigluk :P |
whaha
heb laatst nog stom dronken gevoetballt da gaat ruw en hard... :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |