![]() |
Zonder wat ga jij de deur niet uit?
Zonder wat ga jij de deur niet uit?
Ik ga de deur niet uit zonder geld, oorbellen en mascara! |
Sleutels, want dan kom ik er niet meer in ;) ID-kaart, want die zit in de binnenzak van m'n jas. Telefoon.
|
Rijbewijs, want dat gebruik ik als identificatiebewijs.
|
- portemonnee (met Id, OV, rijbewijs en geld)
- telefoon (die nu dood is) - sleutels |
Sleutels, portemonnee, mijn horloge dat ik niet meer kan dragen maar die ik wel altijd bij me heb. :o
|
Kleding aan.
|
Citaat:
En ook zonder id, want die weiger ik pertinent mee te nemen sinds het verplicht is. :p |
Waaróm echt? Is het je echt waard om 35 euro te dokken (of hoeveel is 't..?), omdat je zo graag rebels wil zijn en tegen de regering wil schoppen?
|
- sleutels
- geld - telefoon - rijbewijs - zakdoekjes - sigaretten |
Citaat:
|
sleutels
|
Citaat:
|
Telefoon, klanten houden er niet van als je onbereikbaar bent.
|
Een goedzittend kapsel.
|
Portemonnee (Cash, Pin, OV, etc), sleutels, telefoon, medicijnen en 8 van de 10 keer een krant.
Af en toe mijn ID, maar ik vind dat maar lastig om mee te nemen. Kreeg er laatst nog bijna een boete voor toen ik om 10 uur na een lange dag terugkwam en ik erachter kwam dat mijn straat bijna hermetisch was afgezet omdat een school was afgefikt. Ze vroegen om mijn ID zeker uit angst dat ik een plunderaar was. |
Citaat:
Ik doe niet mee aan die belachelijke symboolwetgeving! Ja, sommige mensen hebben nog principes. En ja, dat heb ik er graag voor over. Trouwens, ik word toch nooit aangehouden, want ik heet geen Mohammed en heb geen lange baard en een jurk aan. |
Zonder me mond, me neus, ogen, haar, kleren, handen, voeten, benen niet.
|
Jas, kleren, schoenen, OV, rijbewijs, pinpas, sleuters, smints...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik rijd altijd met licht op m'n fiets. Tenzij men dat er weer eens afsloopt. Dan is het mijn licht op iemand anders z'n fiets. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is niets wat ik altijd bij me heb als ik de deur uit ga.
|
telefoon (ik ben sneu ;))
sleutels, omdat ik meestal als eerste thuis ben paspoort, omdat het moet. portemonnee, want daar zit m'n OV in |
portemonnee + sleutels
|
Schoenen.
|
portomonnee, paspoort, sleutels, telefoon.
|
Citaat:
|
Sleutels heb ik vaak bij me. Deze avond was helaas een uitzondering :( (n)
|
sleutels natuurlijk, anders kan ik niet echt fietsen:p
mp3 speler heb ik eigenlijk altijd bij me telefoon |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Mark Almighty: misschien moet je eens kijken bij Geen ID, Goed idee |
Citaat:
|
Citaat:
|
- sigaretten
- geld geld geld - bankkaart - identiteitskaart - sleutels - zakdoekjes - iets om te eten - iets om te drinken - labello -... Eigenlijk sleur ik altijd een grote tas mee, waar ALLES inzit, en dan om de week ofzo wissel ik van tas en dan is die de eerste dag proper maar op het einde van de week zit de tas booordevol rommel. :o |
Sleutels, telefoon en rijbewijs (zit in mn jas).
Meestal ook mn portemonnee |
iets van kleding
als tenminste over de voordeur wordt gesproken |
sleutels.
tas met spullen flesje water lippenbalsem portemonnee telefoon (maar die laat ik tegenwoordig soms thuis) |
Citaat:
eignlijk zonder alles wel ik ben een keer mijn schoenen vergeten toen ik deur uit ging :p |
Portomonee met ID en OV en met een beetje geluk geld
Telefoon Meestal mijn agenda |
sleutels
telefoon portemonnee |
Rijbewijs, portemonnee, sleutels, sigaretten, telefoon. (Hoewel ik m'n telefoon sporadisch vergeet mee te nemen.)
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
daarbij was je al verplicht je te kunnen identificeren als verdachte van een strafbaar feit, dus veel is er niet veranderd, alleen dat je het nu ook moet bij steekcontroles maar om eerlijk te zijn heb ik er nog geen 1 meegemaakt ot: ik ga nooit de deur uit: zonder portomonaie (met daarin, bankpas, ID, verschillende lidmaatschapkaarten van het een en ander, fotos,en evt. geld) zonder sleutels zonder telefoon, al word ik amper gebeld zonder rookwaar en dat was het wel... 4 broekzakken he |
sleutels, portemonnee, mobiel en peuken. :)
(en dus automatisch ook niet zonder tas om het in te bewaren :P) |
Mijn tas, daar zit alles wat ik nodig heb standaard in(y)
(dus mobiel, zakdoekjes, brillenkoker met lenzen houder en bril, paspoort of rijbewijs, spiegeltje, lipgloss, pen, potlood, gum, portemonnee(waar ook weer vanalles standaard in zit), paraplu en handschoenen.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |