![]() |
[Animatiefilmpje] bij ontwerpopdracht
Een goede vriend en ik hebben samen voor zijn ontwerpopdracht (IO, TUDelft) een filmpje gemaakt. Ik heb me met de muziek beziggehouden, hij de animatie.
Move Me hopelijk wordt het niet gezien als reclame, aangezien het voor een fictief product is. |
vet man :cool:
(of mag je zo alleen op onzin reageren? :bloos: ) |
lekker sfeervol! (y)
|
ik vind m leuk!
|
Leuk! Alleen is het muziekje meer Sony dan Phillips, maar wel vet leuk :)
|
leuk gemaakt
(wel raar dat de wielen van de auto ongelijk draaien ;-)) |
Citaat:
Maar Ik vind m echt heel leuk/goed gemaakt |
de animatie is te simpel en te langzaam voor mij om m'n aandacht erbij te houden.
muziek is wel gaaf. |
werk je voor philips?
leuke reclame (y) |
Citaat:
lees de kleine lettertjes Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Erg leuk, als dat ding in productie word genomen wil ik hem ook wel hebben. (y)
|
Iets te langzame en te weinig expressieve animatie om echt te boeien. Muziekje past er wel mooi bij.
En de wielen van de auto draaien elk op een andere snelheid :D Sfeer heeft het filmpje wel, maar dat komt door de muziek. |
waarom kan ik hem nou weer niet zien? ik kan hem wel horen, maar krijg geen beeld. Het is níet eerlijk!
|
Ha het is met toch gelukt, ik moest gewoon een codec downloaden. En dat heb ik helemaal alleen gedaan. Mag ik even aplaus? Nee, oh shit, dan moet ik zelf maar even klappen. Oh ja het filmpje.
- leuk - volgens mij klopt het wél met die wielen. - leuk zoals die poppetjes uitgeknipt lijken. - de stijl past bij philips - die reclame is echt van deze tijd - origineel product - waarom kiest een jongetjespoppetje voor een roze armband met bloemmotief? -verder, helemaal geweldig - lekker strak |
Ik zie alleen een bed en een nachtkast?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |