![]() |
PDC-spelers welkom bij BDO-toernooien
Citaat:
|
Een heel interessante ontwikkeling....
Maar ik denk dat het eerder een stap is om gedeeltelijk succes af te nemen van de Master of Darts toernooi. Maar ieder geval, nu kan ik echt niet wachten tot de genoemde toernooien starten. :) |
Wayne Mardle & Phil Taylor terug naar BDO, en dan die hele PDC weer boycotten :)
in ieder geval:het publiek van de PDC, dat is een stuk normaler dan dat van de BDO |
Gewoon alles bij elkaar, geen gezeur.
|
Citaat:
|
beetje triest allemaal :o
|
Barney switcht naar de PDC. Persconferentie op woensdag om 14:00.
|
Ja, vorige week bij een darttoernooi werd er ook al zo'n heibel gemaakt dat de PDC'ers erbij waren, onder anderen door King. Ben benieuwd hoe deze soap gaat aflopen...
|
Wie speelt waar dan?
|
Citaat:
Waarom gaat die Barneveld niet gewoon stoppen ofzo, hij heeft alles al bereikt en als ie ook maar 1 keer verliest dan gaat ie huilen en dan heeft er weer de pleuris over in dat iedereen hem niet meer mag. Maar als ie ook switched dan hebben we tenminste ook geen last meer van hem tijdens de Lakeside wat dan ook wel weer een verbetering is. |
Citaat:
|
gaaf, waar kan ik donderdag de premier league volgen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zou zeer slim van hem zijn (y)
hij heeft bij de BDO trouwens toch al alles gewonnen :o |
Dit lijkt me trouwens wel een bevestiging :p
hopelijk gaan de nederlandse zenders dan ook wat meer PDC toernooien uitzenden en niet alleen het WK. :o maarja sport1 zendt ook al veel uit denk ik :p |
Das niet zo slim van Barney. Nu heeft ie al helemaal geen kans meer om te winnen. Bij BDO heeft ie bovendien volgend jaar nog steeds kans op dat record van aantal Embassy overwinningen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |